西红柿精

【法洛希尔·恶都事典】硫磺雨(全文)(下)

上文在此

别问我为什么,问老虎屯。

丨1丨4丨2丨年丨1丨0丨月丨1丨5丨日丨 丨我丨不丨高丨兴丨

丨我丨去丨查丨了丨查丨这丨个丨索丨托丨·丨罗丨真丨的丨底丨子丨,丨他丨是丨个丨索丨贝丨安丨人丨,丨师丨从丨吉丨玛丨·丨黑丨火丨和丨德丨拉丨格丨恩丨·丨卢丨修丨斯丨,丨有丨个丨徒丨弟丨叫丨伊丨洛丨,丨现丨在丨是丨索丨贝丨安丨残丨党丨的丨老丨大丨,丨暂丨时丨住丨在丨蛊丨街丨西丨边丨。丨我丨的丨住丨所丨在丨靠丨东丨的丨地丨方丨,丨怪丨不丨得丨没丨见丨过丨。丨可丨能丨见丨过丨也丨不丨认丨得丨吧丨。丨


丨但丨是丨他丨却丨认丨得丨我丨,丨而丨我丨一丨点丨也丨想丨不丨起丨来丨他丨为丨什丨么丨会丨认丨得丨。丨


丨好丨像丨是丨有丨谁丨资丨助丨他丨在丨索丨贝丨安丨废丨墟丨里丨弄丨仪丨式丨,丨但丨是丨具丨体丨做丨什丨么丨,丨情丨报丨贩丨子丨也丨没丨给丨我丨说丨清丨楚丨。丨


丨总丨的丨来丨说丨问丨题丨应丨该丨不丨大丨,丨他丨既丨然丨知丨道丨我丨的丨名丨字丨,丨自丨然丨也丨就丨知丨道丨我丨是丨驱丨魔丨人丨,丨现丨在丨应丨该丨在丨思丨考丨自丨己丨是丨哪丨里丨做丨得丨不丨够丨隐丨蔽丨,丨被丨驱丨魔丨人丨盯丨上丨的丨时丨候丨。丨


丨其丨实丨从丨某丨个丨角丨度丨来丨说丨,丨我丨的丨行丨动丨并丨不丨成丨功丨。丨直丨到丨最丨后丨一丨刻丨我丨也丨没丨在丨索丨贝丨安丨城丨里丨找丨到丨阿丨德丨杰丨。丨我丨曾丨以丨为丨只丨要丨把丨地丨狱丨收丨拾丨干丨净丨,丨一丨切丨难丨题丨就丨都丨迎丨刃丨而丨解丨。丨但丨等丨到丨天丨空丨破丨晓丨的丨时丨候丨,丨我丨从丨地丨狱丨之丨门丨走丨出丨来丨的丨时丨候丨,丨索丨贝丨安丨已丨经丨是丨一丨片丨废丨墟丨了丨。丨阿丨德丨杰丨没丨有丨一丨点丨存丨在丨过丨的丨迹丨象丨。丨他丨好丨像丨一丨颗丨阳丨光丨下丨的丨露丨珠丨,丨悄丨无丨声丨息丨地丨蒸丨发丨了丨,丨留丨不丨下丨一丨丝丨痕丨迹丨。丨


丨他丨可丨能丨已丨经丨死丨了丨,丨就丨算丨没丨死丨,丨也丨可丨能丨已丨经丨不丨记丨得丨我丨了丨。丨 丨


丨这丨个丨时丨候丨就丨应丨该丨好丨好丨揍丨他丨一丨顿丨让丨他丨想丨起丨来丨。丨


丨可丨是丨我丨却丨揍丨不丨到丨他丨。丨


丨晚丨安丨,丨阿丨德丨杰丨。丨


丨1丨4丨2丨年丨1丨0丨月丨2丨6丨日丨 丨 丨?丨?丨?丨?丨


丨这丨几丨天丨都丨忙丨得丨要丨命丨,丨1丨6丨日丨的丨时丨候丨我丨在丨索丨贝丨安丨废丨墟丨里丨发丨现丨了丨静丨骨丨族丨巫丨师丨的丨全丨套丨仪丨式丨装丨束丨,丨阿丨卡丨阿丨巴丨央丨求丨我丨一丨定丨要丨把丨它丨带丨回丨来丨,丨这丨样丨他丨的丨爷丨爷丨和丨祖丨爷丨爷丨在丨乌丨鸦丨之丨母丨那丨里丨才丨能丨安丨息丨。丨他丨答丨应丨给丨我丨献丨上丨贡丨品丨。丨(丨我丨真丨心丨求丨求丨他丨了丨,丨他丨所丨谓丨的丨贡丨品丨不丨是丨水丨果丨就丨是丨蔬丨菜丨,丨要丨么丨就丨是丨木丨薯丨面丨包丨,丨要丨不丨是丨他丨说丨还丨有丨酬丨金丨我丨可丨绝丨对丨不丨冒丨这丨个丨险丨)丨但丨是丨那丨套丨装丨束丨又丨正丨好丨被丨另丨一丨伙丨发丨掘丨者丨看丨上丨了丨,丨我丨跟丨那丨帮丨人丨斗丨智丨斗丨勇丨闹丨了丨好丨几丨天丨终丨于丨夺丨了丨下丨来丨,丨阿丨卡丨阿丨巴丨给丨了丨我丨一丨大丨篮丨刺丨包丨蜜丨(丨一丨种丨外丨表丨是丨带丨刺丨硬丨皮丨,丨里丨面丨有丨甜丨汁丨的丨仙丨人丨掌丨果丨,丨我丨还丨挺丨喜丨欢丨喝丨那丨果丨汁丨的丨)丨,丨两丨块丨金丨哈丨维丨,丨和丨好丨大丨一丨袋丨子丨白丨花丨花丨的丨骨丨头丨。丨


丨我丨问丨他丨骨丨头丨是丨干丨嘛丨用丨的丨,丨他丨让丨我丨在丨旷丨野丨里丨挖丨个丨坑丨把丨骨丨头丨埋丨了丨,丨月丨圆丨的丨时丨候丨叫丨他丨。丨


丨七丨点丨多丨的丨时丨候丨我丨挖丨了丨坑丨埋丨了丨骨丨头丨,丨埋丨好丨了丨就丨回丨来丨吃丨晚丨饭丨。丨那丨块丨金丨哈丨维丨被丨我丨兑丨了丨一丨堆丨银丨元丨,丨要丨是丨我丨省丨着丨点丨花丨能丨用丨好丨一丨阵丨子丨。丨


丨这丨里丨的丨蛋丨酒丨味丨道丨很丨好丨,丨咸丨鸡丨也丨好丨吃丨。丨虽丨然丨那丨只丨是丨母丨鸡丨形丨状丨的丨咸丨饼丨干丨,丨但丨是丨配丨蛋丨酒丨真丨是丨一丨绝丨。丨想丨让丨我丨爸丨也丨尝丨尝丨。丨我丨想丨给丨我丨爸丨写丨信丨,丨就丨写丨我丨现丨在丨很丨好丨,丨让丨他丨不丨用丨担丨心丨。丨但丨我丨不丨敢丨。丨瓦丨尔丨迪丨尼丨现丨在丨确丨实丨是丨一丨个丨负丨罪丨者丨,丨他丨为丨人丨作丨假丨的丨见丨证丨,丨然丨后丨畏丨罪丨潜丨逃丨,丨和丨一丨群丨巫丨师丨,丨术丨士丨,丨行丨邪丨术丨的丨人丨混丨在丨一丨起丨(丨对丨不丨起丨,丨阿丨卡丨阿丨巴丨,丨但丨事丨实丨就丨是丨如丨此丨)丨,丨为丨他丨们丨跑丨腿丨,丨赚丨一丨点丨生丨活丨费丨,丨并丨且丨费丨心丨去丨想丨要丨怎丨么丨才丨能丨花丨更丨少丨的丨力丨气丨,丨多丨从丨他丨们丨手丨里丨抠丨出丨一丨点丨酬丨劳丨来丨。丨


丨不丨是丨每丨个丨人丨都丨会丨像丨阿丨卡丨阿丨巴丨那丨么丨出丨手丨大丨方丨。丨有丨些丨巫丨师丨就丨是丨铁丨公丨鸡丨,丨某丨次丨委丨托丨里丨我丨跑丨遍丨了丨济丨哈丨诺丨拉丨为丨他丨买丨到丨某丨种丨他丨自丨己丨不丨会丨做丨的丨炼丨金丨术丨触丨媒丨,丨结丨果丨这丨该丨死丨的丨东丨西丨只丨肯丨给丨我丨两丨个丨莱丨普丨,丨说丨什丨么丨这丨活丨一丨点丨技丨术丨含丨量丨也丨没丨有丨不丨值丨几丨个丨钱丨,丨而丨我丨们丨之丨前丨说丨好丨的丨是丨十丨个丨莱丨普丨!丨虽丨然丨我丨也丨觉丨得丨跑丨腿丨没丨有丨技丨术丨含丨量丨,丨但丨是丨说丨话丨不丨算丨数丨我丨就丨不丨能丨接丨受丨了丨。丨当丨时丨我丨也丨是丨混丨劲丨上丨头丨,丨两丨瓶丨液丨态丨触丨媒丨,丨我丨当丨场丨摔丨了丨一丨瓶丨在丨地丨上丨,丨告丨诉丨他丨剩丨下丨这丨瓶丨二丨十丨莱丨普丨,丨你丨不丨要丨我丨就丨扔丨了丨,丨反丨正丨我丨留丨着丨没丨用丨,丨你丨自丨己丨考丨虑丨一丨下丨,丨并丨作丨势丨要丨把丨剩丨下丨那丨瓶丨也丨摔丨了丨。丨他丨也丨怕丨了丨,丨又丨给丨我丨补丨了丨十丨块丨银丨子丨,丨于丨是丨这丨么丨一丨来丨我丨就丨赚丨了丨三丨十丨莱丨普丨,丨原丨价丨的丨三丨倍丨。丨我丨想丨下丨回丨这丨家丨伙丨也丨不丨会丨找丨我丨做丨事丨了丨,丨但丨我丨可丨一丨点丨都丨不丨觉丨得丨惋丨惜丨,丨因丨为丨我丨也丨不丨想丨给丨为丨了丨不丨到丨十丨块丨银丨子丨就丨脸丨皮丨也丨不丨要丨了丨的丨人丨做丨事丨。丨经丨此丨一丨役丨,丨我丨好丨像丨突丨然丨开丨窍丨了丨。丨在丨别丨的丨委丨托丨里丨,丨我丨会丨把丨我丨工丨作丨的丨过丨程丨讲丨得丨玄丨而丨又丨玄丨,丨把丨只丨是丨随丨便丨比丨划丨比丨划丨赶丨走丨几丨个丨混丨混丨的丨斗丨殴丨描丨述丨成丨生丨死丨攸丨关丨的丨决丨战丨,丨把丨碰丨到丨了丨也丨就丨摔丨一丨跤丨的丨绊丨索丨描丨述丨成丨稍丨有丨不丨慎丨便丨尸丨骨丨无丨存丨的丨凶丨险丨陷丨阱丨,丨并丨且丨告丨诉丨自丨己丨这丨就丨是丨不丨亲丨临丨现丨场丨自丨己丨动丨手丨的丨后丨果丨。丨我丨从丨不丨拒丨接丨那丨些丨听丨起丨来丨就丨凶丨险丨的丨工丨作丨,丨比丨如丨去丨某丨处丨猎丨杀丨某丨凶丨狠丨的丨魔丨物丨。丨这丨种丨事丨我丨比丨蛊丨街丨的丨刺丨客丨有丨经丨验丨,丨论丨杀丨人丨我丨并丨不丨在丨行丨,丨猎丨魔丨我丨可丨是丨专丨业丨人丨士丨。丨


丨然丨后丨我丨就丨变丨了丨。丨在丨别丨人丨说丨起丨“丨瓦丨尔丨迪丨尼丨做丨事丨很丨牢丨靠丨完丨全丨不丨搞丨安丨诺丨尼丨瑟丨那丨些丨虚丨头丨巴丨脑丨的丨玩丨意丨”丨的丨时丨候丨,丨我丨竟丨然丨是丨在丨骄丨傲丨的丨。丨


丨对丨,丨我丨每丨天丨就丨为丨这丨些丨事丨而丨沾丨沾丨自丨喜丨,丨觉丨得丨自丨己丨再丨这丨么丨做丨下丨去丨一丨定丨是丨蛊丨街丨最丨出丨色丨的丨猎丨人丨,丨并丨且丨不丨再丨思丨考丨自丨己丨出丨曾丨经丨的丨罪丨行丨。丨我丨可丨真丨是丨善丨忘丨,丨把丨自丨己丨的丨名丨字丨改丨成丨“丨负丨罪丨者丨瓦丨尔丨迪丨尼丨”丨好丨像丨就丨是丨前丨不丨久丨的丨事丨,丨而丨现丨在丨我丨几丨乎丨要丨把丨它丨给丨忘丨了丨。丨


丨我丨已丨经丨堕丨落丨得丨不丨能丨更丨堕丨落丨,丨并丨不丨再丨去丨想丨重丨拾丨什丨么丨荣丨光丨。丨前丨不丨久丨还丨在丨纠丨结丨“丨索丨贝丨安丨破丨城丨者丨”丨的丨荣丨誉丨究丨竟丨被丨谁丨夺丨去丨的丨我丨已丨经丨完丨全丨不丨在丨意丨这丨破丨城丨到丨底丨是丨谁丨攻丨下丨的丨,丨只丨要丨我丨还丨能丨从丨里丨面丨捡丨到丨值丨钱丨的丨财丨宝丨就丨行丨了丨。丨


丨安丨于丨现丨状丨并丨且丨沾丨沾丨自丨喜丨,丨这丨无丨疑丨才丨是丨最丨可丨悲丨的丨。丨


丨或丨许丨“丨可丨悲丨的丨瓦丨尔丨迪丨尼丨”丨才丨是丨我丨吧丨。丨


丨晚丨安丨。丨


丨1丨4丨2丨年丨1丨1丨月丨1丨日丨 丨堕丨落丨令丨人丨快丨乐丨


丨已丨经丨十丨一丨月丨了丨。丨平丨原丨上丨的丨深丨秋丨和丨冬丨季丨没丨有丨太丨大丨的丨区丨别丨,丨一丨阵丨自丨北丨方丨而丨来丨的丨寒丨风丨刮丨过丨,丨就丨要丨穿丨上丨冬丨衣丨了丨。丨


丨昨丨天丨我丨接丨了丨个丨大丨活丨,丨有丨人丨雇丨我丨去丨猎丨罕丨见丨的丨雪丨山丨鹰丨身丨人丨,丨它丨们丨的丨心丨脏丨很丨值丨钱丨,丨但丨非丨常丨危丨险丨。丨据丨雇丨主丨说丨,丨那丨些丨鹰丨身丨人丨聪丨明丨又丨狡丨诈丨,丨武丨功丨高丨强丨,丨会丨说丨人丨话丨。丨幸丨而丨它丨们丨普丨遍丨离丨群丨索丨居丨,丨不丨然丨我丨真丨的丨不丨知丨道丨要丨怎丨么丨面丨对丨一丨大丨群丨叽丨叽丨喳丨喳丨的丨鸟丨人丨。丨


丨雇丨主丨还丨说丨了丨一丨大丨堆丨安丨置丨鹰丨身丨人丨心丨脏丨的丨方丨法丨,丨我丨得丨记丨下丨来丨免丨得丨遗丨忘丨了丨:丨我丨不丨能丨直丨接丨杀丨死丨它丨,丨而丨是丨要丨趁丨着丨它丨还丨活丨着丨的丨时丨候丨剖丨出丨心丨脏丨,丨放丨进丨密丨封丨罐丨里丨。丨


丨阿丨卡丨阿丨巴丨听丨了丨以丨后丨连丨声丨说丨“丨太丨残丨忍丨了丨”丨,丨我丨倒丨是丨觉丨得丨没丨什丨么丨,丨对丨魔丨物丨而丨言丨有丨什丨么丨的丨呢丨。丨如丨果丨放丨任丨不丨管丨,丨他丨们丨可丨能丨会丨对丨人丨类丨做丨出丨残丨忍丨上丨百丨倍丨的丨事丨情丨吧丨。丨


丨雇丨主丨给丨我丨预丨付丨了丨些丨钱丨,丨大丨概丨三丨块丨金丨哈丨维丨,丨还丨请丨来丨一丨个丨女丨人丨招丨待丨我丨。丨


丨我丨和丨那丨女丨人丨做丨了丨很丨多丨从丨前丨就丨连丨动丨一丨下丨念丨头丨也丨要丨忏丨悔丨一丨番丨的丨事丨情丨。丨她丨很丨美丨,丨约丨莫丨三丨十丨岁丨,丨胸丨部丨柔丨软丨,丨腰丨肢丨纤丨细丨,丨是丨不丨可丨多丨得丨的丨美丨人丨,丨而丨且丨相丨貌丨奇丨特丨:丨她丨的丨耳丨朵丨和丨我丨一丨样丨尖丨而丨长丨,丨后丨脑丨勺丨似丨乎丨有丨一丨对丨蛾丨子丨的丨翅丨膀丨,丨在丨黑丨暗丨的丨房丨间丨里丨莹丨莹丨地丨发丨着丨光丨。丨末丨了丨我丨问丨那丨女丨人丨,丨为丨什丨么丨会丨听丨我丨雇丨主丨的丨话丨就丨来丨与丨我丨做丨这丨样丨的丨事丨呢丨?丨她丨是丨不丨是丨遭丨到丨了丨胁丨迫丨?丨女丨人丨躺丨在丨我丨怀丨里丨和丨我丨亲丨嘴丨,丨然丨后丨说丨:丨“丨如丨果丨那丨狗丨奴丨才丨不丨告丨诉丨我丨这丨里丨有丨小丨帅丨哥丨,丨我丨非丨扒丨了丨他丨的丨皮丨不丨可丨。丨”丨


丨她丨说丨她丨就丨是丨幻丨灯丨蛾丨夫丨人丨,丨也丨有丨人丨叫丨她丨苏丨尔丨姥丨姥丨。丨幻丨灯丨蛾丨夫丨人丨告丨诉丨我丨,丨她丨正丨在丨准丨备丨一丨些丨仪丨式丨。丨四丨颗丨雪丨山丨鹰丨身丨人丨的丨心丨脏丨就丨是丨仪丨式丨上丨用丨的丨材丨料丨。丨说丨实丨话丨我丨以丨前丨一丨直丨以丨为丨幻丨灯丨蛾丨夫丨人丨要丨么丨是丨性丨格丨古丨怪丨的丨老丨太丨太丨要丨么丨是丨滑丨稽丨剧丨里丨面丨叼丨着丨烟丨的丨“丨包丨租丨婆丨”丨,丨结丨果丨都丨不丨是丨。丨


丨幻丨灯丨蛾丨夫丨人丨还丨对丨我丨说丨了丨许丨多丨,丨包丨括丨上丨一丨个丨为丨她丨做丨事丨的丨巫丨师丨是丨怎丨么丨假丨公丨济丨私丨,丨又丨是丨怎丨么丨没丨有丨做丨好丨防丨范丨措丨施丨,丨让丨外丨人丨溜丨进丨去丨把丨一丨台丨完丨美丨的丨仪丨式丨搞丨砸丨,丨还丨搭丨上丨几丨条丨人丨命丨,丨而丨她丨又丨是丨如丨何丨把丨那丨人丨给丨撵丨出丨蛊丨街丨,丨又丨是丨怎丨么丨找丨到丨的丨我丨。丨


丨就丨是丨因丨为丨“丨瓦丨尔丨迪丨尼丨做丨事丨很丨牢丨靠丨完丨全丨不丨搞丨安丨诺丨尼丨瑟丨那丨些丨虚丨头丨巴丨脑丨的丨玩丨意丨”丨。丨


丨我丨已丨经丨学丨会丨不丨去丨想丨这丨话丨到丨底丨是丨夸丨我丨还丨是丨骂丨我丨了丨。丨


丨幻丨灯丨蛾丨夫丨人丨对丨我丨说丨了丨许丨多丨话丨,丨包丨括丨她丨是丨怎丨么丨从丨故丨土丨来丨到丨这丨里丨,丨又丨怎丨么丨绞丨尽丨脑丨汁丨想丨办丨法丨回丨到丨故丨土丨去丨,丨却丨一丨直丨失丨败丨的丨。丨她丨还丨说丨,丨她丨是丨一丨位丨岛丨国丨君丨王丨的丨奴丨仆丨。丨她丨的丨用丨词丨是丨“丨奴丨仆丨”丨而丨不丨是丨“丨大丨臣丨”丨或丨者丨“丨官丨长丨”丨,丨结丨合丨一丨下丨昨丨晚丨发丨生丨的丨事丨情丨让丨我丨有丨些丨不丨太丨好丨的丨联丨想丨。丨领丨受丨王丨命丨离丨开丨故丨土丨的丨她丨已丨经丨在丨这丨个丨世丨界丨上丨度丨过丨了丨无丨穷丨无丨尽丨的丨岁丨月丨,丨现丨在丨君丨王丨所丨求丨之丨物丨终丨于丨有丨了丨结丨果丨,丨她丨却丨再丨也丨回丨不丨去丨了丨。丨


丨还丨说丨君丨王丨和丨我丨长丨些丨像丨啊丨。丨


丨这丨不丨太丨好丨的丨联丨想丨算丨是丨坐丨实丨了丨。丨


丨我丨想丨…丨…丨我丨还丨是丨早丨些丨出丨发丨比丨较丨好丨。丨据丨说丨鹰丨身丨人丨受丨鹰丨葬丨雪丨山丨埋丨葬丨的丨某丨位丨恶丨魔丨王丨子丨(丨我丨从丨未丨读丨到丨过丨那丨位丨阿丨尔丨奈丨伦丨王丨子丨的丨记丨录丨,丨不丨知丨道丨是丨个丨什丨么丨样丨的丨恶丨魔丨)丨庇丨护丨,丨进丨入丨冬丨天丨以丨后丨它丨们丨会丨变丨得丨更丨难丨对丨付丨。丨


丨先丨睡丨觉丨,丨明丨天丨起丨来丨列丨一丨下丨采丨购丨单丨。丨


丨晚丨安丨,丨堕丨落丨的丨瓦丨尔丨迪丨尼丨。丨


丨1丨4丨2丨年丨1丨1丨月丨3丨日丨 丨 丨我丨好丨兴丨奋丨啊丨


丨今丨晚丨就丨是丨月丨圆丨,丨我丨吃丨过丨晚丨饭丨就丨去丨看丨阿丨卡丨阿丨巴丨要丨怎丨么丨处丨理丨我丨埋丨在丨地丨里丨的丨那丨堆丨骨丨头丨。丨午丨夜丨的丨时丨候丨,丨明丨月丨高丨悬丨,丨阿丨卡丨阿丨巴丨手丨里丨拿丨着丨一丨根丨刻丨满丨了丨符丨文丨的丨长丨骨丨头丨棒丨,丨来丨到丨埋丨骨丨之丨地丨。丨我丨就丨看丨着丨他丨把丨骨丨头丨棒丨舞丨来丨舞丨去丨,丨口丨中丨念丨念丨有丨词丨,丨最丨后丨使丨劲丨地丨往丨被丨填丨平丨了丨的丨坑丨上丨一丨砸丨。丨


丨必丨须丨承丨认丨这丨是丨我丨第丨一丨次丨与丨巫丨术丨如丨此丨接丨近丨。丨骨丨棒丨明丨明丨砸丨在丨地丨上丨,丨却丨好丨像丨打丨在丨水丨中丨,丨无丨形丨无丨色丨的丨浪丨花丨被丨击丨打丨起丨来丨,丨又丨立丨刻丨向丨土丨里丨渗丨去丨了丨。丨所丨谓丨“丨无丨形丨无丨色丨的丨浪丨花丨”丨是丨这丨么丨回丨事丨:丨我丨能丨感丨受丨到丨水丨流丨震丨动丨,丨浪丨花丨激丨起丨,丨眼丨睛丨里丨却丨看丨不丨到丨浪丨花丨,丨耳丨朵丨里丨也丨听丨不丨见丨水丨声丨。丨然丨还丨没丨等丨我丨分丨辨丨明丨白丨这丨究丨竟丨是丨怎丨么丨回丨事丨,丨被丨挖丨掘丨过丨的丨松丨弛丨泥丨土丨便丨震丨颤丨起丨来丨。丨


丨我丨清丨楚丨地丨看丨到丨泥丨土丨根丨本丨没丨有丨湿丨。丨


丨有丨什丨么丨东丨西丨从丨泥丨土丨里丨钻丨出丨来丨,丨先丨是丨一丨对丨分丨叉丨的丨蹄丨子丨,丨像丨牛丨,丨却丨比丨牛丨蹄丨要丨纤丨细丨得丨多丨。丨接丨着丨是丨角丨,丨只丨有丨一丨根丨,丨好丨像丨还丨长丨在丨额丨头丨中丨间丨。丨那丨时丨我丨正丨疑丨心丨这丨到丨底丨是丨什丨么丨玩丨意丨,丨想丨要丨弹丨出丨银丨刺丨来丨积丨极丨备丨战丨的丨时丨候丨,丨阿丨卡丨阿丨巴丨却丨阻丨止丨了丨我丨。丨


丨他丨说丨这丨是丨送丨我丨的丨礼丨物丨,丨乌丨玛丨邦丨加丨能丨在丨任丨何丨地丨方丨如丨履丨平丨地丨,丨能丨追丨逐丨沙丨漠丨里丨的丨暴丨风丨。丨但丨是丨活丨着丨的丨乌丨玛丨邦丨加丨性丨情丨桀丨骜丨不丨驯丨,丨除丨非丨它丨自丨己丨瞧丨得丨上丨并丨且丨愿丨意丨驮丨,丨不丨然丨是丨没丨人丨能丨骑丨上丨它丨的丨。丨但丨是丨死丨了丨的丨嘛丨…丨…丨要丨求丨就丨没丨那丨么丨多丨了丨。丨


丨阿丨卡丨阿丨巴丨一丨边丨说丨,丨我丨一丨边丨看丨着丨这丨只丨“丨乌丨玛丨邦丨加丨”丨从丨土丨里丨爬丨出丨来丨,丨抖丨掉丨骨丨缝丨里丨的丨土丨。丨它丨的丨骨丨头丨和丨凡丨物丨那丨或丨灰丨白丨或丨蜡丨黄丨的丨骨丨头丨是丨不丨一丨样丨的丨,丨在丨月丨光丨下丨泛丨着丨陶丨瓷丨和丨珍丨珠丨一丨样丨的丨光丨泽丨。丨乌丨玛丨邦丨加丨的丨体丨型丨,丨或丨者丨说丨骨丨架丨吧丨,丨大丨致丨上丨还丨是丨匹丨马丨,丨只丨是丨蹄丨子丨分丨叉丨,丨额丨头丨有丨角丨。丨这丨样丨的丨生丨物丨应丨该丨是丨叫丨独丨角丨兽丨。丨


丨我丨问丨阿丨卡丨阿丨巴丨,丨这丨么丨罕丨见丨的丨坐丨骑丨为丨什丨么丨就丨送丨给丨我丨了丨。丨阿丨卡丨阿丨巴丨说丨,丨他丨的丨父丨亲丨、丨祖丨父丨和丨曾丨祖丨父丨的丨骸丨骨丨把丨他丨痛丨骂丨了丨一丨顿丨,丨说丨为丨什丨么丨只丨给丨找丨回丨仪丨式丨装丨束丨的丨神丨裔丨恩丨人丨一丨篮丨果丨子丨,丨最丨后丨还丨是丨曾丨祖丨父丨给丨他丨指丨明丨:丨旷丨野丨某丨处丨有丨一丨具丨无丨人丨收丨殓丨的丨乌丨玛丨邦丨加丨,丨你丨把丨它丨带丨回丨来丨,丨为丨恩丨人丨做丨一丨匹丨灵丨界丨战丨马丨。丨


丨“丨那丨套丨装丨束丨对丨我丨们丨静丨骨丨族丨来丨说丨非丨常丨重丨要丨,丨它丨是丨由丨我丨们丨每丨一丨代丨巫丨师丨和丨族丨长丨的丨颅丨骨丨骨丨片丨缀丨连丨起丨来丨的丨。丨穿丨上丨它丨,丨就丨相丨当丨于丨掌丨握丨了丨整丨个丨静丨骨丨族丨历丨代丨巫丨师丨和丨族丨长丨的丨智丨慧丨。丨”丨这丨是丨阿丨卡丨阿丨巴丨的丨原丨话丨。丨我丨能丨从丨他丨身丨上丨感丨受丨到丨“丨传丨承丨”丨的丨力丨量丨,丨有丨时丨候丨也丨反丨观丨自丨己丨,丨为丨什丨么丨我丨们丨这丨些丨正丨义丨的丨驱丨魔丨人丨,丨光丨明丨的丨安丨诺丨尼丨瑟丨教丨,丨反丨而丨没丨有丨这丨些丨传丨承丨。丨


丨静丨骨丨祭丨袍丨上丨面丨大丨大丨小丨小丨地丨至丨少丨缀丨了丨数丨千丨片丨骨丨片丨,丨这丨让丨它丨看丨上丨去丨像丨是丨骑丨兵丨的丨鳞丨甲丨。丨


丨而丨安丨诺丨尼丨瑟丨只丨有丨几丨百丨年丨前丨留丨下丨来丨的丨经丨书丨,丨而丨且丨时丨不丨时丨还丨自丨相丨矛丨盾丨,丨愁丨坏丨了丨经丨师丨。丨


丨我丨把丨我丨的丨疑丨惑丨告丨诉丨了丨阿丨卡丨阿丨巴丨,丨他丨咧丨开丨嘴丨笑丨,丨露丨出丨一丨排丨雪丨白丨的丨牙丨齿丨:丨“丨为丨何丨不丨等丨他丨个丨一丨千丨年丨呢丨?丨”丨


丨我丨没丨理丨解丨他丨的丨意丨思丨。丨阿丨卡丨阿丨巴丨最丨多丨也丨就丨比丨我丨大丨五丨六丨岁丨,丨但丨我丨总丨觉丨得丨他丨的丨思丨想丨像丨海丨一丨样丨深丨邃丨。丨一丨开丨始丨我丨总丨是丨把丨信丨魔丨者丨什丨么丨什丨么丨的丨挂丨嘴丨边丨,丨他丨也丨不丨恼丨,丨只丨对丨我丨说丨,丨在丨我丨们丨静丨骨丨族丨,丨信丨外丨教丨的丨人丨是丨要丨被丨请丨到丨锅丨庄丨旁丨讲丨外丨教丨经丨书丨里丨的丨故丨事丨呢丨。丨也丨不丨知丨道丨为丨什丨么丨,丨那丨一丨刻丨我丨便丨觉丨得丨羞丨愧丨难丨当丨,丨再丨也丨不丨说丨那丨种丨话丨了丨。丨


丨“丨因丨为丨是丨你丨埋丨葬丨了丨它丨,丨让丨它丨回丨归丨大丨地丨,丨让丨它丨的丨灵丨魂丨回丨归丨乌丨鸦丨之丨母丨的丨羽丨翼丨下丨,丨所丨以丨,丨它丨的丨灵丨魂丨愿丨意丨让丨你丨在丨它丨离丨开丨尘丨世丨以丨后丨使丨用丨它丨留丨下丨来丨的丨骸丨骨丨。丨”丨阿丨卡丨阿丨巴丨让丨我丨不丨要丨害丨怕丨,丨去丨摸丨摸丨它丨,丨和丨它丨玩丨玩丨,丨然丨后丨便丨去丨拿丨辔丨头丨和丨鞍丨具丨了丨。丨


丨我丨真丨的丨就丨伸丨手丨去丨摸丨那丨具丨活丨骨丨头丨了丨。丨


丨它丨直丨用丨鼻丨子丨蹭丨我丨,丨我丨原丨以丨为丨被丨骨丨头丨一丨蹭丨一丨定丨很丨不丨好丨受丨,丨但丨奇丨怪丨的丨是丨,丨我丨感丨觉丨到丨了丨一丨种丨奇丨异丨的丨柔丨软丨,丨虽丨然丨最丨后丨还丨是丨骨丨头丨的丨触丨感丨,丨但丨在丨被丨骨丨头丨接丨触丨到丨以丨前丨,丨却丨是丨活丨物丨接丨近丨的丨、丨微丨微丨发丨酥丨的丨感丨触丨。丨


丨居丨然丨有丨点丨可丨爱丨?丨?丨?丨


丨我丨问丨乌丨玛丨邦丨加丨:丨“丨你丨是丨女丨孩丨子丨吗丨?丨”丨它丨喷丨出丨了丨虚丨无丨的丨鼻丨息丨,丨又丨蹭丨了丨蹭丨我丨。丨可丨能丨是丨吧丨。丨反丨正丨…丨…丨我丨朝丨它丨下丨腹丨看丨了丨看丨,丨只丨有丨空丨荡丨荡丨的丨骨丨盆丨。丨然丨后丨!丨它丨给丨我丨撞丨了丨个丨跟丨头丨!丨仿丨佛丨在丨说丨,丨臭丨流丨氓丨!丨


丨哎丨呀丨!丨!丨!丨


丨我丨该丨给丨她丨起丨个丨名丨字丨,丨可丨不丨能丨像丨农丨夫丨一丨样丨给丨这丨可丨爱丨的丨骨丨架丨子丨起丨个丨什丨么丨珍丨妮丨之丨类丨的丨,丨一丨听丨就丨很丨土丨。丨我丨要丨叫丨她丨布丨兰丨雪丨。丨


丨现丨在丨,丨在丨阿丨卡丨阿丨巴丨为丨布丨兰丨雪丨装丨好丨了丨鞍丨鞯丨和丨辔丨头丨以丨后丨,丨他丨还丨教丨了丨我丨一丨个丨静丨骨丨族丨的丨咒丨语丨。丨只丨要丨我丨一丨念丨那丨个丨咒丨语丨,丨布丨兰丨雪丨就丨会丨变丨成丨一丨块丨可丨以丨挂丨在丨脖丨子丨里丨的丨小丨骨丨头丨。丨如丨果丨把丨咒丨语丨倒丨着丨念丨,丨小丨骨丨头丨就丨会丨变丨成丨布丨兰丨雪丨。丨


丨因丨为丨他丨考丨虑丨到丨了丨一丨个丨我丨从丨来丨没丨想丨过丨的丨问丨题丨:丨当丨我丨骑丨着丨布丨兰丨雪丨招丨摇丨过丨市丨,丨那丨些丨没丨有丨想丨象丨力丨又丨胆丨小丨的丨人丨们丨看丨见丨了丨会丨怎丨么丨想丨?丨


丨果丨然丨他丨什丨么丨都丨想丨在丨我丨前丨面丨了丨。丨


丨谢丨谢丨你丨,丨阿丨卡丨阿丨巴丨。丨


丨虽丨然丨我丨现丨在丨兴丨奋丨得丨睡丨不丨着丨,丨但丨还丨是丨对丨阿丨卡丨阿丨巴丨和丨布丨兰丨雪丨说丨晚丨安丨。丨


丨1丨4丨2丨年丨1丨1丨月丨6丨日丨


丨我丨是丨4丨日丨下丨午丨出丨发丨的丨,丨昨丨天丨在丨路丨上丨遇丨见丨了丨一丨队丨探丨险丨者丨,丨他丨们丨也丨要丨到丨雪丨山丨去丨。丨听丨他丨们丨说丨,丨雪丨山丨里丨有丨一丨座丨藏丨满丨黄丨金丨的丨古丨代丨宝丨库丨,丨只丨要丨找丨到丨就丨发丨大丨财丨了丨,丨要丨是丨我丨有丨兴丨趣丨跟丨他丨们丨一丨起丨走丨,丨就丨借丨一丨匹丨马丨给丨我丨骑丨,丨免丨得丨走丨路丨了丨。丨


丨那丨些丨人丨里丨有丨男丨有丨女丨,丨大丨多丨身丨形丨矫丨健丨,丨一丨副丨惯丨于丨战丨斗丨的丨样丨子丨。丨


丨他丨们丨给丨我丨的丨只丨是丨匹丨普丨通丨的丨母丨马丨,丨叫丨珍丨妮丨(丨哈丨哈丨哈丨哈丨)丨,丨一丨身丨斑丨驳丨的丨灰丨毛丨,丨还丨不丨怎丨么丨听丨摆丨弄丨。丨我丨当丨然丨知丨道丨还丨是丨布丨兰丨雪丨好丨,丨但丨是丨这丨帮丨人丨面丨前丨我丨又丨没丨法丨公丨然丨把丨布丨兰丨雪丨召丨唤丨出丨来丨。丨但丨是丨在丨我丨骑丨着丨慢丨悠丨悠丨的丨珍丨妮丨跟丨着丨他丨们丨逛丨荡丨了丨一丨个丨白丨天丨以丨后丨,丨天丨刚丨擦丨黑丨,丨探丨险丨者丨们丨便丨纷丨纷丨下丨了丨马丨,丨扎丨营丨做丨饭丨。丨他丨们丨宰丨了丨一丨匹丨马丨,丨当丨场丨就丨把丨马丨给丨烤丨了丨,丨然丨后丨用丨刀丨子丨割丨下丨熟丨肉丨来丨,丨不丨加丨作丨料丨,丨大丨口丨地丨吃丨。丨


丨为丨首丨的丨男丨人丨叫丨拉丨泽丨金丨,丨他丨好丨像丨默丨认丨了丨我丨跟丨他丨们丨是丨一丨路丨人丨似丨的丨,丨直丨招丨呼丨我丨去丨吃丨马丨肉丨。丨我丨问丨他丨们丨,丨那丨这丨马丨都丨吃丨掉丨了丨怎丨么丨赶丨路丨呢丨?丨拉丨泽丨金丨嘿丨嘿丨一丨笑丨,丨只丨叫丨我丨先丨吃丨,丨吃丨饱丨了丨再丨说丨。丨


丨那丨我丨就丨吃丨了丨呗丨。丨反丨正丨他丨们丨没丨有丨马丨骑丨是丨他丨们丨的丨事丨,丨我丨还丨有丨布丨兰丨雪丨呢丨。丨


丨吃丨饱丨马丨肉丨以丨后丨,丨拉丨泽丨金丨又丨拿丨出丨酒丨来丨,丨一丨伙丨人丨围丨在丨一丨起丨,丨唱丨祝丨酒丨歌丨,丨还丨招丨呼丨我丨,丨瓦丨尔丨迪丨尼丨,丨你丨咋丨不丨唱丨呢丨,丨说丨得丨好丨像丨我丨理丨所丨因丨当丨就丨会丨唱丨似丨的丨。丨拉丨泽丨金丨的丨话丨刚丨说丨完丨,丨他丨旁丨边丨的丨女丨人丨就丨擂丨了丨他丨一丨拳丨,丨像丨是丨让丨他丨闭丨上丨嘴丨不丨要丨讲丨话丨。丨我丨也丨不丨知丨道丨他丨们丨这丨是丨怎丨么丨个丨意丨思丨。丨他丨们丨教丨我丨唱丨祝丨酒丨歌丨,丨说丨不丨会丨唱丨就丨不丨让丨喝丨酒丨。丨虽丨然丨我丨最丨后丨也丨没丨学丨会丨那丨有丨些丨粗丨嘎丨的丨发丨音丨,丨但丨酒丨还丨是丨让丨我丨喝丨了丨。


丨酒丨足丨饭丨饱丨以丨后丨,丨他丨们丨就丨纷丨纷丨俯丨下丨身丨来丨,丨在丨一丨声丨嘶丨吼丨里丨变丨成丨了丨野丨兽丨。丨拉丨泽丨金丨是丨一丨头丨大丨熊丨,丨那丨个丨捶丨他丨的丨女丨人丨则丨是丨白丨貂丨,丨还丨有丨其丨余丨的丨几丨个丨人丨,丨有丨狐丨狸丨,丨麝丨鼠丨和丨岩丨羊丨,丨还丨有丨我丨也丨不丨认丨得丨的丨动丨物丨。丨马丨匹丨在丨野丨兽丨们丨的丨包丨围丨下丨聚丨成丨一丨群丨,丨兽丨群丨就丨赶丨着丨他丨们丨的丨储丨备丨粮丨,丨一丨路丨向丨北丨了丨。丨是丨魔丨物丨,丨不丨折丨不丨扣丨的丨魔丨物丨。丨但丨我丨现丨在丨已丨经丨不丨会丨像丨从丨前丨那丨么丨敏丨感丨。丨即丨便丨他丨们丨是丨魔丨物丨,丨但丨他丨们丨又丨没丨有丨恶丨意丨,丨给丨我丨骑丨马丨,丨给丨我丨吃丨肉丨喝丨酒丨,丨和丨我丨唱丨歌丨,丨难丨道丨到丨头丨来丨我丨要丨把丨他丨们丨全丨杀丨了丨么丨?


丨反丨正丨在丨魔丨物丨面丨前丨我丨也丨没丨什丨么丨可丨遮丨掩丨的丨,丨于丨是丨骑丨上丨布丨兰丨雪丨,丨和丨他丨们丨一丨起丨在丨平丨原丨上丨奔丨驰丨。


丨说丨句丨实丨话丨,丨看丨着丨他丨们丨羡丨慕丨的丨眼丨神丨,丨我丨都丨要丨飘丨飘丨然丨了丨。


丨我丨们丨狂丨奔丨了丨一丨整丨夜丨,丨拂丨晓丨的丨时丨候丨停丨下丨来丨休丨息丨。丨我丨看丨见丨地丨平丨线丨上丨有丨一丨座丨城丨,丨那丨是丨我丨的丨家丨,丨珍丨珠丨城丨。丨我丨听丨见丨晨丨钟丨的丨声丨音丨在丨清丨早丨的丨雾丨气丨中丨远丨远丨地丨飘丨荡丨而丨来丨,丨我丨想丨回丨去丨看丨看丨我丨爸丨,丨但丨是丨我丨做丨不丨到丨。


丨不丨敢丨去丨。


丨我丨不丨敢丨让丨我丨爸丨看丨见丨我丨堕丨落丨的丨样丨子丨,丨也丨害丨怕丨城丨里丨有丨人丨在丨等丨着丨抓丨我丨。


丨探丨险丨者丨们丨又丨煮丨了丨一丨大丨锅丨土丨豆丨和丨甘丨薯丨,丨这丨次丨特丨地丨放丨了丨盐丨和丨猪丨油丨来丨补丨充丨体丨力丨和丨能丨量丨。丨吃丨过丨饭丨以丨后丨我丨们丨会丨休丨息丨到丨下丨午丨,丨我丨就丨是丨趁丨着丨这丨会丨功丨夫丨把丨日丨记丨写丨了丨的丨。丨


丨但丨是丨我丨考丨虑丨了丨一丨整丨个丨白丨天丨,丨直丨到丨起丨行丨之丨前丨,丨把丨这丨句丨话丨写丨到丨日丨记丨上丨,丨也丨没丨有丨勇丨气丨往丨珍丨珠丨城丨的丨方丨向丨踏丨出丨一丨步丨。丨


丨我丨想丨我丨大丨概丨是丨个丨懦丨夫丨吧丨。丨


丨你丨好丨,丨懦丨弱丨的丨瓦丨尔丨迪丨尼丨。丨


丨1丨4丨2丨年丨1丨1丨月丨7丨日丨 丨


丨我丨思丨考丨了丨一丨整丨夜丨这丨个丨问丨题丨。


丨昨丨天丨我丨觉丨得丨这丨群丨魔丨物丨都丨是丨好丨人丨,丨他丨们丨没丨有丨恶丨意丨。丨那丨么丨雪丨山丨鹰丨身丨人丨呢丨?丨为丨什丨么丨我丨能丨接丨受丨这丨群丨野丨兽丨的丨好丨意丨,丨还丨差丨不丨多丨要丨跟丨他丨们丨成丨为丨朋丨友丨了丨,丨但丨是丨却丨能丨心丨安丨理丨得丨地丨盘丨算丨要丨怎丨么丨把丨鹰丨身丨人丨从丨天丨上丨拽丨下丨来丨,丨挖丨走丨它丨们丨的丨心丨脏丨?


丨不丨过丨人丨好丨像丨都丨是丨这丨个丨毛丨病丨,丨他丨们丨能丨抱丨着丨猫丨狗丨大丨叫丨心丨肝丨宝丨贝丨,丨对丨同丨为丨动丨物丨的丨猪丨羊丨却丨又丨是丨另丨一丨副丨面丨孔丨,丨对丨老丨鼠丨麻丨雀丨等丨偷丨吃丨庄丨稼丨的丨,丨则丨恨丨不丨得丨屠丨戮丨殆丨尽丨了丨。丨似丨乎丨在丨内丨心丨里丨已丨经丨给丨它丨们丨分丨了丨等丨级丨:丨这丨是丨宠丨物丨,丨这丨是丨食丨物丨,丨这丨是丨害丨物丨。丨更丨有丨甚丨者丨,丨捧丨着丨自丨己丨的丨猫丨狗丨叫丨心丨肝丨宝丨贝丨,丨却丨把丨别丨人丨家丨的丨猫丨狗丨,丨或丨者丨长丨得丨不丨那丨么丨好丨看丨的丨猫丨狗丨一丨脚丨踢丨开丨。


丨那丨么丨鹰丨身丨人丨在丨我丨眼丨里丨是丨,丨不丨过丨是丨心丨脏丨很丨卖丨得丨上丨价丨的丨猎丨物丨罢丨了丨。


丨我丨无丨意丨说丨服丨自丨己丨心丨安丨理丨得丨地丨猎丨杀丨鹰丨身丨人丨(丨本丨来丨就丨没丨有丨什丨么丨令丨我丨不丨安丨的丨)丨,丨只丨是丨这丨些丨事丨情丨引丨起丨了丨我丨的丨一丨些丨思丨考丨:丨我丨到丨底丨因丨何丨与丨他丨者丨为丨敌丨?


丨我丨想丨这丨是丨个丨很丨简丨单丨,丨同丨时丨又丨很丨复丨杂丨的丨问丨题丨,丨一丨个丨我丨无丨力丨去丨思丨考丨的丨问丨题丨。丨纵丨然丨我丨可丨以丨得丨出丨结丨论丨,丨但丨是丨有丨了丨结丨论丨以丨后丨,丨我丨又丨会丨有丨足丨够丨的丨力丨量丨去丨践丨行丨吗丨?丨


丨没丨有丨。


丨那丨些丨小丨型丨的丨野丨兽丨们丨都丨蜷丨缩丨在丨拉丨泽丨金丨厚丨厚丨的丨毛丨发丨里丨,丨在丨秋丨末丨冬丨初丨午丨后丨的丨暖丨阳丨中丨酣丨睡丨。丨他丨们丨的丨梦丨里丨可丨能丨是丨雪丨山丨深丨处丨的丨黄丨金丨宝丨殿丨,丨而丨我丨却丨一丨点丨也丨睡丨不丨着丨。丨我丨们丨离丨雪丨山丨已丨经丨不丨远丨了丨,丨甚丨至丨已丨经丨远丨离丨了丨文丨明丨的丨居丨所丨。


丨前丨面丨是丨巍丨峨丨的丨雪丨山丨,丨背丨后丨是丨没丨有丨尽丨头丨的丨荒丨野丨。丨我丨看丨见丨雪丨山丨之丨巅丨抹丨过丨暗丨色丨的丨影丨子丨,丨像丨是丨某丨种丨大丨鸟丨,丨却丨又丨想丨不丨到丨是丨什丨么丨大丨鸟丨能丨有丨这丨么丨大丨。丨


丨我丨也丨先丨睡丨了丨。丨晚丨上丨还丨得丨赶丨路丨呢丨。丨


丨1丨4丨2丨年丨1丨1丨月丨1丨6丨日丨


丨经丨过丨三丨天丨的丨昼丨伏丨夜丨行丨,丨我丨们丨开丨始丨攀丨登丨雪丨山丨。丨到丨那丨时丨候丨我丨才丨发丨现丨布丨兰丨雪丨的丨好丨来丨,丨她丨确丨实丨如丨阿丨卡丨阿丨巴丨所丨言丨,丨“丨在丨任丨何丨地丨方丨都丨如丨履丨平丨地丨”丨。丨在丨看丨我丨骑丨着丨布丨兰丨雪丨跑丨上丨几丨乎丨垂丨直丨的丨峭丨壁丨时丨,丨拉丨泽丨金丨的丨下丨巴丨几丨乎丨摔丨在丨了丨地丨上丨。丨我丨把丨他丨的丨几丨位丨伙丨伴丨揣丨在丨身丨上丨带丨上丨了丨峭丨壁丨,丨然丨后丨由丨他丨们丨拉丨把丨那丨头丨大丨熊丨用丨登丨山丨索丨拉丨上丨去丨。丨


丨随丨后丨我丨们丨就丨分丨道丨扬丨镳丨了丨,丨他丨们丨的丨地丨图丨显丨示丨黄丨金丨宝丨库丨在丨西丨方丨某丨处丨,丨而丨我丨的丨目丨的丨地丨在丨更丨北丨方丨的丨冰丨川丨上丨。


丨布丨兰丨雪丨踏丨在丨雪丨地丨上丨是丨没丨有丨声丨音丨的丨,丨再丨松丨软丨的丨雪丨堆丨被丨她丨踏丨过丨,丨也丨只丨是丨留丨下丨浅丨浅丨的丨印丨痕丨。丨也丨许丨我丨不丨用丨担丨心丨雪丨崩丨了丨。


丨黄丨昏丨的丨时丨候丨,丨我丨停丨下丨来丨扎丨营丨。丨冰丨川丨的丨环丨境丨和丨我丨想丨像丨的丨完丨全丨不丨一丨样丨。丨为丨什丨么丨前丨些丨天丨我丨没丨写丨日丨记丨呢丨,丨因丨为丨我丨的丨墨丨水丨彻丨底丨冻丨住丨了丨,丨呵丨气丨只丨会丨让丨墨丨水丨瓶丨里丨结丨更丨多丨的丨冰丨凌丨。丨要丨不丨是丨鹰丨族丨的丨猎丨人丨出丨来丨打丨猎丨把丨我丨当丨成丨钻丨雪丨洞丨的丨高丨山丨羊丨,丨我丨大丨概丨就丨没丨法丨活丨到丨现丨在丨了丨。


丨那丨可丨真丨是丨可丨怕丨的丨经丨历丨。丨原丨来丨人丨在丨冷丨到丨极丨致丨的丨时丨候丨,丨身丨体丨深丨处丨会丨生丨出丨没丨来丨由丨的丨暖丨意丨。丨还丨有丨幻丨觉丨—丨—丨有丨一丨那丨么丨一丨瞬丨间丨我丨真丨的丨就丨认丨为丨我丨在丨家丨里丨,丨炉丨火丨烧丨得丨旺丨旺丨的丨,丨我丨坐丨在丨餐丨桌丨前丨,丨等丨着丨我丨爸丨将丨烤丨豆丨和丨炸丨鱼丨端丨上丨来丨。丨但丨也丨就丨那丨么丨一丨眨丨眼丨,丨幻丨觉丨就丨消丨失丨了丨,丨我丨眼丨前丨还丨是丨端丨正丨高丨悬丨的丨满丨月丨下丨泛丨着丨冷丨光丨的丨雪丨原丨。


丨那丨画丨面丨不丨论丨从丨什丨么丨角丨度丨来丨看丨都丨是丨符丨合丨“丨美丨”丨的丨,丨美丨是丨很丨美丨,丨美丨丽丨的丨外丨皮丨盖丨着丨满丨满丨当丨当丨的丨死丨亡丨。


丨被丨猎丨户丨萨丨门丨斯丨捡丨回丨来丨以丨后丨我丨在丨温丨暖丨的丨帐丨篷丨里丨躺丨了丨一丨天丨才丨恢丨复丨过丨来丨。丨他丨们丨说丨是丨黛丨敏丨保丨佑丨我丨,丨他丨们丨上丨一丨个丨在丨雪丨里丨挖丨出丨来丨的丨探丨险丨者丨没丨等丨回丨到丨帐丨篷丨就丨死丨了丨。丨


丨这丨帐丨篷丨里丨除丨了丨猎丨户丨萨丨门丨斯丨,丨还丨有丨他丨的丨老丨婆丨,丨两丨个丨孩丨子丨和丨他丨的丨老丨母丨亲丨。丨他丨们丨家丨里丨简丨直丨就丨是丨一丨个丨处丨理丨猎丨物丨的丨小丨型丨作丨坊丨。丨男丨人丨打丨猎丨,丨女丨人丨制丨皮丨,丨老丨人丨腌丨肉丨,丨两丨个丨小丨孩丨学丨手丨艺丨加丨跑丨腿丨,丨偶丨尔丨用丨皮丨货丨和丨肉丨品丨去丨换丨别丨的丨生丨活丨资丨料丨。丨那丨两丨个丨小丨孩丨对丨我丨的丨耳丨朵丨很丨好丨奇丨,丨据丨老丨妇丨人丨说丨在丨猎丨户丨把丨我丨捞丨回丨来丨的丨那丨天丨,丨小丨孩丨们丨就丨跑丨出丨去丨跟丨村丨子丨里丨别丨的丨小丨孩丨说丨他丨爸丨爸丨捡丨到丨了丨伊丨纳丨多丨尔丨,丨村丨里丨的丨小丨孩丨就丨像丨着丨了丨魔丨似丨的丨要丨来丨看丨我丨,丨被丨她丨给丨撵丨出丨去丨了丨。丨说丨完丨还丨咯丨咯丨地丨笑丨,丨我丨也丨应丨和丨着丨笑丨。


丨我丨和丨小丨孩丨们丨攀丨谈丨,丨他丨们丨也丨说丨不丨清丨伊丨纳丨多丨尔丨到丨底丨是丨什丨么丨,丨反丨正丨就丨是丨一丨种丨和丨我丨一丨样丨有丨尖丨耳丨朵丨白丨头丨发丨的丨人丨吧丨。


丨在丨村丨里丨住丨了丨两丨天丨,丨我丨终丨于丨向丨猎丨人丨开丨口丨,丨讯丨问丨雪丨山丨鹰丨身丨人丨的丨事丨情丨。丨我丨问丨萨丨门丨斯丨,丨他丨说丨没丨见丨过丨。丨我丨再丨描丨述丨,丨就丨是丨长丨者丨鹰丨的丨翅丨膀丨和丨爪丨子丨,丨人丨身丨人丨脸丨的丨那丨只丨,丨高丨大丨粗丨嘎丨的丨猎丨户丨挠丨了丨挠丨头丨,丨说丨,丨你丨说丨的丨是丨阔丨力丨吗丨?


丨我丨问丨他丨什丨么丨叫丨阔丨力丨,丨他丨就丨带丨我丨去丨见丨村丨子丨里丨的丨萨丨满丨。


丨萨丨满丨是丨个丨老丨太丨太丨,丨老丨得丨我丨都丨看丨不丨太丨出丨年丨纪丨了丨。丨她丨花丨白丨的丨头丨发丨编丨成丨好丨几丨根丨长丨辫丨,丨垂丨在丨胸丨前丨。丨我丨去丨的丨时丨候丨她丨正丨在丨教丨一丨个丨年丨轻丨女丨人丨画丨画丨,丨她丨们丨在丨皮丨鼓丨上丨画丨熊丨。丨我丨想丨起丨了丨拉丨泽丨金丨,丨不丨知丨道丨他丨们丨找丨到丨了丨黄丨金丨宝丨库丨了丨没丨有丨。


丨年丨轻丨女丨人丨是丨老丨太丨太丨的丨曾丨孙丨媳丨妇丨。丨萨丨门丨斯丨一丨进丨门丨就丨对丨老丨太丨太丨行丨礼丨,丨对丨她丨说丨,丨拉丨芙丨尔丨奶丨奶丨,丨这丨个丨木丨族丨人丨想丨要丨见丨见丨阔丨力丨。丨然丨后丨这丨位丨老丨萨丨满丨就丨问丨我丨:丨“丨木丨族丨小丨阿丨哥丨,丨你丨要丨见丨阔丨力丨做丨什丨么丨呢丨?丨”


丨我丨扯丨了丨谎丨:丨“丨我丨和丨人丨打丨赌丨,丨雪丨山丨上丨有丨叫丨阔丨力丨的丨神丨鹰丨,丨如丨果丨我丨找丨不丨到丨,丨回丨到丨家丨乡丨就丨要丨被丨人丨耻丨笑丨。丨”


丨老丨萨丨满丨立丨刻丨揭丨穿丨我丨:丨“丨撒丨谎丨,丨有丨人丨花丨钱丨向丨你丨买丨四丨颗丨心丨,丨四丨颗丨阔丨力丨的丨心丨。丨”丨


丨就丨当丨我丨还丨在丨绞丨尽丨脑丨汁丨地丨想丨怎丨么丨应丨对丨的丨时丨候丨,丨老丨萨丨满丨拉丨芙丨尔丨奶丨奶丨又丨发丨话丨了丨:丨“丨萨丨门丨斯丨,丨你丨去丨把丨他丨们丨叫丨来丨。丨”


丨猎丨户丨看丨看丨我丨又丨看丨看丨老丨萨丨满丨,丨领丨命丨去丨办丨了丨。丨不丨多丨一丨会丨就丨有丨两丨男丨两丨女丨全丨副丨武丨装丨地丨走丨进丨来丨,丨一丨起丨向丨老丨萨丨满丨行丨礼丨。丨他丨们丨身丨上丨披丨着丨鹰丨的丨羽丨毛丨,丨戴丨鹰丨头丨战丨盔丨,丨活丨脱丨儿丨就丨是丨北丨方丨住丨民丨口丨中丨的丨“丨鹰丨身丨人丨”丨。


丨但丨我丨怎丨么丨也丨没丨想丨到丨鹰丨身丨人丨居丨然丨真丨的丨是丨人丨,丨而丨且丨是丨一丨族丨里丨面丨不丨可丨多丨得丨的丨“丨神丨鹰丨勇丨士丨”丨啊丨。


丨拉丨芙丨尔丨奶丨奶丨说丨,丨要丨是丨我丨能丨打丨赢丨他丨们丨四丨个丨,丨那丨他丨们丨就丨随丨我丨处丨置丨了丨。丨那丨四丨个丨阔丨力丨听丨闻丨事丨情丨原丨委丨,丨哈丨哈丨哈丨地丨笑丨了丨一丨番丨,丨然丨后丨也丨同丨意丨了丨。丨我丨赶丨紧丨说丨我丨现丨在丨走丨还丨来丨得丨及丨吗丨,丨离丨帐丨篷丨帘丨子丨最丨近丨的丨那丨个丨阔丨力丨举丨起丨长丨矛丨一丨挑丨帘丨子丨,丨外丨面丨正丨是丨个丨暴丨雪丨天丨。丨那丨是丨我丨的丨状丨况丨就丨是丨,丨要丨么丨死丨在丨帐丨篷丨里丨要丨么丨死丨在丨暴丨雪丨里丨。


丨最丨后丨我丨决丨定丨奋丨力丨一丨搏丨。


丨我丨没丨用丨他丨们丨给丨我丨的丨矛丨,丨只丨用丨银丨刺丨。


丨中丨间丨打丨斗丨的丨过丨程丨,丨我丨是丨全丨都丨想丨不丨起丨来丨了丨。丨只丨记丨得丨几丨次丨凶丨险丨的丨、丨完丨全丨是丨位丨置丨取丨我丨性丨命丨的丨戳丨刺丨被丨我丨格丨挡丨或丨躲丨过丨。丨醒丨来丨以丨后丨,丨只丨听丨萨丨门丨斯丨恨丨恨丨地丨说丨,丨最丨后丨一丨个丨倒丨下丨的丨是丨我丨,丨现丨在丨阔丨力丨们丨都丨跟丨家丨人丨诀丨别丨,丨等丨着丨让丨我丨挖丨心丨了丨。丨他丨还丨说丨,丨没丨了丨阔丨力丨,丨让丨村丨子丨以丨后丨的丨日丨子丨还丨怎丨么丨过丨,丨雪丨妖丨来丨了丨怎丨么丨办丨,丨早丨知丨就丨不丨救丨我丨回丨来丨,丨让丨我丨在丨雪丨地丨里丨冻丨死丨算丨了丨。


丨我丨也丨觉丨得丨我丨在丨雪丨地丨里丨冻丨死丨比丨较丨好丨。


丨这丨干丨了丨个丨什丨么丨事丨啊丨。


丨唉丨。


丨最丨后丨我丨拜丨托丨萨丨门丨斯丨,丨让丨他丨给丨我丨一丨些丨补丨给丨放丨我丨走丨,丨我丨不丨要丨阔丨力丨的丨心丨了丨。


丨他丨瞪丨大丨眼丨睛丨像丨是丨不丨相丨信丨,丨他丨的丨两丨个丨儿丨子丨躲丨在丨帐丨篷丨柱丨后丨面丨,丨怯丨生丨生丨地丨看丨着丨我丨,丨仿丨佛丨我丨真丨是丨个丨挖丨心丨的丨妖丨怪丨。


丨我丨叹丨了丨口丨气丨,丨无丨力丨地丨解丨释丨说丨,丨现丨在丨是丨我丨赢丨了丨,丨心丨还丨不丨是丨我丨想丨要丨就丨要丨,丨不丨想丨要丨就丨不丨要丨。


丨他丨终丨于丨信丨了丨,丨喜丨不丨自丨胜丨地丨跑丨出丨门丨去丨。丨不丨久丨以丨后丨,丨四丨位丨阔丨力丨上丨门丨来丨要丨我丨动丨手丨,丨否丨则丨就丨是丨玷丨污丨了丨诺丨言丨。丨我丨就丨又丨抖丨了丨个丨机丨灵丨,丨对丨他丨们丨说丨,丨心丨脏丨是丨我丨的丨没丨错丨,丨但丨是丨我丨现丨在丨用丨不丨上丨,丨你丨们丨先丨帮丨我丨保丨管丨一丨下丨,丨三丨百丨年丨以丨后丨我丨过丨来丨拿丨怎丨么丨样丨。


丨他丨们丨终丨究丨还丨是丨接丨受丨我丨拙丨劣丨的丨谎丨言丨,丨并丨且丨容丨许丨我丨再丨留丨宿丨一丨段丨时丨间丨。丨但丨我丨明丨天丨一丨早丨就丨打丨算丨走丨了丨。丨在丨这丨个丨村丨子丨里丨,丨我丨差丨点丨就丨把丨一丨群丨好丨人丨变丨成丨了丨魔丨物丨,丨也丨差丨点丨把丨自丨己丨变丨成丨了丨魔丨鬼丨。


丨晚丨安丨,丨神丨鹰丨勇丨士丨们丨,丨晚丨安丨,丨瓦丨尔丨迪丨尼丨。


丨一丨则丨关丨于丨瓦丨尔丨迪丨尼丨的丨匿丨名丨线丨报丨


丨驱丨魔丨人丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨近丨期丨将丨会丨出丨现丨在丨珍丨珠丨城丨附丨近丨,丨他丨将丨从丨北丨方丨的丨冰丨川丨一丨路丨南丨下丨。丨如丨果丨你丨们丨错丨过丨了丨,丨就丨来丨济丨哈丨诺丨拉丨的丨蛊丨街丨。


丨瓦丨尔丨迪丨尼丨的丨私丨人丨日丨记丨


丨1丨4丨2丨年丨1丨1丨月丨1丨8丨日丨 丨晴丨天丨 丨好丨险丨啊丨


丨上丨午丨,丨我丨无丨意丨中丨发丨现丨了丨雪丨坡丨上丨扎丨营丨的丨痕丨迹丨,丨从丨营丨地丨里丨找丨到丨了丨一丨些丨松丨脂丨和丨未丨吃丨尽丨的丨肉丨。丨肉丨冻丨得丨像丨石丨头丨一丨样丨硬丨,丨我丨在丨火丨塘丨里丨重丨新丨生丨起丨了丨火丨,丨把丨剩丨下丨的丨半丨锅丨煮丨肉丨吃丨掉丨了丨。丨旅丨行丨者丨留丨下丨的丨痕丨迹丨一丨直丨向丨西丨,丨越丨向丨西丨越丨多丨。丨这丨一丨路丨上丨我丨碰丨见丨了丨不丨少丨冻丨死丨的丨人丨,丨从丨他丨们丨身丨上丨拿丨了丨不丨少丨宝丨贝丨。丨营丨地丨残丨骸丨里丨也丨有丨不丨少丨原丨主丨再丨也丨用丨不丨上丨了丨的丨物丨资丨,丨我丨一丨样丨不丨落丨,丨全丨都丨拿丨走丨了丨。丨与丨其丨让丨死丨人丨拿丨着丨,丨不丨如丨给丨活丨人丨用丨了丨算丨了丨。丨当丨然丨我丨也丨没丨少丨得丨了丨祝丨他丨们丨安丨息丨,丨升丨天丨而丨去丨。丨必丨要丨的丨礼丨貌丨还丨是丨得丨有丨。


丨值丨得丨注丨意丨的丨是丨,丨冻丨死丨的丨人丨身丨上丨多丨半丨会丨有丨一丨张丨地丨图丨,丨这丨些丨地丨图丨大丨同丨小丨异丨,丨都丨在丨山丨坡丨某丨处丨打丨了丨个丨叉丨。丨


丨布丨兰丨雪丨日丨行丨千丨里丨,丨我丨又丨攒丨了丨一丨身丨的丨补丨给丨,丨不丨愁丨吃丨穿丨,丨好丨奇丨起丨来丨,丨就丨捡丨了丨一丨份丨地丨图丨,丨顺丨着丨那丨个丨打丨叉丨的丨地丨方丨去丨了丨。丨


丨大丨概丨中丨午丨的丨时丨候丨,丨在丨被丨白丨雪丨半丨掩丨的丨山丨坡丨上丨,丨我丨找丨到丨了丨一丨扇丨用丨白丨色丨石丨头丨砌丨成丨的丨窄丨门丨。丨我丨猜丨多丨半丨是丨死丨在丨窄丨门丨前丨的丨那丨位丨朋丨友丨红丨披丨风丨迎丨风丨飘丨扬丨太丨过丨惹丨眼丨,丨不丨然丨我丨都丨发丨现丨不丨了丨。丨我丨把丨窄丨门丨上丨上丨下丨下丨摸丨了丨个丨遍丨,丨只丨发丨现丨了丨一丨个丨小丨小丨的丨裂丨口丨。丨当丨时丨我丨猜丨想丨,丨那丨可丨能丨是丨钥丨匙丨孔丨,丨但丨我丨肯丨定丨没丨有丨钥丨匙丨。丨窄丨门丨上丨方丨有丨一丨行丨铭丨文丨,丨那丨字丨我丨看丨不丨懂丨,丨唯丨一丨认丨得丨的丨一丨个丨词丨是丨“丨s丨i丨d丨l丨a丨”丨,丨某丨种丨魔丨语丨里丨“丨钱丨币丨、丨金丨钱丨”丨的丨意丨思丨,丨蛊丨街丨里丨一丨些丨黑丨钱丨庄丨门丨口丨会丨有丨这丨个丨字丨。丨于丨是丨我丨立丨刻丨想丨到丨是丨不丨是丨要丨投丨钱丨进丨去丨。丨但丨我丨没丨有丨钱丨,丨有丨钱丨我丨也丨不丨在丨这丨乱丨投丨。


丨最丨终丨我丨决丨定丨把丨开丨锁丨工丨具丨拿丨出丨来丨。丨摆丨弄丨一丨番丨以丨后丨,丨窄丨门丨向丨侧丨边丨滑丨开丨,丨我丨信丨步丨走丨了丨进丨去丨。


丨门丨里丨很丨暗丨,丨甚丨至丨比丨外丨面丨还丨冷丨。丨我丨必丨须丨点丨起丨火丨把丨。丨然丨火丨把丨照丨亮丨的丨第丨一丨样丨物丨事丨,丨就丨是丨一丨具丨尚丨且丨直丨立丨,丨却丨被丨飞丨矢丨洞丨穿丨胸丨膛丨的丨女丨尸丨。丨女丨尸丨生丨前丨的丨恐丨惧丨与丨绝丨望丨被丨完丨美丨地丨保丨留丨在丨凝丨霜丨的丨脸丨上丨,丨她丨离丨逃丨出丨生丨天丨只丨有丨一丨步丨之丨遥丨。


丨而丨就丨在丨那丨时丨,丨我丨背丨后丨的丨窄丨门丨又丨悄丨无丨声丨息丨地丨关丨上丨了丨。


丨也丨不丨知丨道丨是丨什丨么丨支丨持丨我丨向丨前丨走丨的丨。丨


丨前丨方丨是丨更丨多丨的丨冻丨尸丨,丨他丨们丨有丨的丨被丨不丨知丨什丨么丨利丨刃丨齐丨整丨整丨地丨割丨成丨数丨段丨,丨散丨落丨一丨地丨,丨有丨的丨头丨脸丨还丨是丨完丨好丨的丨,丨脊丨背丨却丨只丨剩丨下丨焦丨黑丨的丨骨丨头丨。丨我丨面丨前丨不丨是丨一丨条丨笔丨直丨的丨通丨路丨,丨而丨是丨一丨座丨布丨满丨了丨致丨命丨陷丨阱丨的丨庞丨大丨迷丨宫丨。


丨我丨的丨食丨品丨袋丨里丨有丨一丨块丨面丨包丨,丨被丨冻丨得丨发丨脆丨。丨我丨把丨它丨揉丨碎丨了丨,丨洒丨在丨我丨走丨过丨的丨路丨上丨。丨但丨是丨很丨快丨,丨我丨发丨现丨那丨些丨明丨显丨没丨走丨过丨的丨路丨上丨也丨出丨现丨了丨面丨包丨屑丨(丨我丨利丨用丨迷丨宫丨的丨这丨种丨奇丨怪丨特丨性丨迅丨速丨地丨收丨获丨了丨一丨大丨堆丨我丨搜丨集丨到丨的丨补丨给丨中丨最丨好丨吃丨的丨那丨种丨肉丨干丨。丨狡丨猾丨如丨我丨)丨。丨一丨般丨来丨说丨,丨我丨对丨没丨有丨尸丨体丨的丨路丨都丨是丨比丨较丨慎丨重丨的丨。丨因丨为丨有丨尸丨体丨意丨味丨着丨陷丨阱丨已丨经丨被丨触丨发丨,丨这丨条丨路丨相丨对丨安丨全丨。丨而丨且丨我丨只丨是丨出丨于丨好丨奇丨进丨来丨看丨看丨,丨并丨没丨想丨找丨到丨什丨么丨目丨的丨地丨。


丨然丨最丨终丨,丨我丨在丨这丨被丨诅丨咒丨的丨迷丨宫丨里丨发丨现丨了丨拉丨泽丨金丨。丨


丨那丨头丨熊丨的丨上丨半丨身丨已丨经丨完丨全丨分丨辨丨不丨出丨来丨了丨,丨冻丨结丨的丨碎丨肉丨和丨碎丨骨丨乱丨七丨八丨糟丨地丨混丨成丨一丨团丨,丨冻丨结丨成丨冰丨,丨只丨是丨看丨见丨了丨有丨白丨貂丨的丨尸丨体丨在丨他丨旁丨边丨,丨我丨才丨认丨出丨那丨是丨拉丨泽丨金丨。丨一丨大丨堆丨金丨哈丨维丨散丨落丨在丨他丨周丨围丨,丨在丨火丨把丨的丨暖丨光丨下丨熠丨熠丨生丨辉丨。丨天丨晓丨得丨他丨是丨从丨哪丨弄丨来丨这丨么丨多丨钱丨的丨。丨我丨想丨去丨拿丨,丨但丨却丨又丨有丨一丨股丨强丨烈丨的丨念丨头丨自丨心丨底丨升丨起丨,丨教丨我丨不丨要丨碰丨那丨些丨黄丨金丨,丨它丨们丨不丨属丨于丨我丨。丨


丨说丨实丨话丨,丨我丨并丨不丨缺丨钱丨。丨我丨就丨像丨只丨麻丨雀丨,丨总丨也丨没丨有丨多丨豪丨华丨的丨大丨餐丨,丨却丨总丨也丨能丨吃丨到丨饱丨饭丨。丨然丨后丨我丨又丨突丨发丨奇丨想丨,丨拉丨泽丨金丨带丨着丨这丨么丨多丨黄丨金丨,丨冥丨河丨渡丨船丨的丨船丨夫丨会丨不丨会丨找丨不丨开丨?丨于丨是丨我丨又丨在丨他丨破丨碎丨的丨尸丨体丨上丨放丨了丨几丨枚丨铜丨板丨,丨给丨他丨和丨他丨的丨伙丨伴丨们丨在丨另丨一丨个丨世丨界丨用丨。丨


丨最丨后丨,丨我丨摸丨来丨摸丨去丨,丨又丨摸丨到丨了丨入丨口丨,丨用丨开丨锁丨工丨具丨从丨里丨面丨打丨开丨了丨它丨。丨天丨已丨经丨黑丨了丨,丨我丨就丨地丨扎丨营丨,丨打丨死丨也丨不丨想丨回丨那丨里丨面丨去丨了丨。丨


丨我丨用丨雪丨把丨那丨害丨人丨的丨门丨给丨埋丨住丨了丨,丨希丨望丨不丨会丨有丨人丨再丨摸丨到丨里丨面丨去丨送丨掉丨性丨命丨。丨


丨很丨累丨,丨先丨睡丨了丨。丨


丨晚丨安丨,丨瓦丨尔丨迪丨尼丨。丨


丨1丨4丨2丨年丨1丨1丨月丨2丨0丨日丨 丨有丨雪丨 丨我丨回丨家丨了丨!丨!丨


丨白丨雪丨覆丨盖丨下丨的丨珍丨珠丨城丨,丨就丨和丨童丨话丨中丨的丨糖丨果丨城丨市丨一丨样丨美丨。丨当丨然丨我丨没丨怎丨么丨听丨过丨童丨话丨故丨事丨,丨只丨是丨从丨一丨些丨别丨的丨文丨学丨作丨品丨里丨学丨来丨这丨么丨一丨个丨描丨述丨。丨我丨找丨了丨一丨家丨远丨离丨教丨堂丨的丨地丨方丨住丨下丨,丨盘丨算丨着丨怎丨么丨回丨家丨去丨看丨看丨。丨


丨是丨,丨我丨最丨后丨还丨是丨溜丨回丨来丨了丨。丨有丨时丨候丨会丨侥丨幸丨地丨想丨,丨教丨会丨是丨不丨是丨早丨就丨忘丨了丨这丨回丨事丨了丨。丨我丨也丨不丨知丨道丨。丨在丨我丨进丨城丨来丨的丨时丨候丨,丨城丨里丨一丨如丨既丨往丨地丨安丨稳丨平丨常丨,丨平丨常丨得丨令丨人丨放丨松丨警丨忄丨



丨一丨份丨日丨期丨为丨“丨1丨1丨月丨2丨1丨日丨”丨的丨讯丨问丨记丨录丨


丨—丨—丨开丨始丨—丨—丨


丨讯丨问丨者丨:丨好丨久丨不丨见丨,丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨。丨


丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨你丨们丨是丨谁丨,丨有丨什丨么丨目丨的丨?丨我丨这丨是丨在丨哪丨里丨?丨


丨讯丨问丨者丨:丨我丨是丨谁丨不丨重丨要丨,丨你丨在丨哪丨里丨也丨不丨重丨要丨。丨重丨要丨的丨是丨,丨在丨我丨们丨的丨卷丨宗丨里丨,丨你丨可丨是丨已丨经丨死丨于丨火丨刑丨了丨。丨


丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨所丨以丨呢丨?丨


丨讯丨问丨者丨:丨不丨论丨如丨何丨,丨我丨们丨想丨要丨的丨东丨西丨已丨经丨得丨到丨了丨。丨你丨是丨个丨好丨驱丨魔丨人丨,丨我丨们丨不丨想丨对丨你丨斩丨尽丨杀丨绝丨,丨但丨是丨你丨也丨得丨,丨聪丨明丨点丨,丨识丨相丨点丨,丨对丨不丨对丨?丨


丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨(丨沉丨默丨)丨


丨讯丨问丨者丨:丨你丨可丨一丨定丨要丨相丨信丨我丨们丨,丨我丨们丨只丨是丨有丨这丨些丨话丨想丨要丨对丨你丨说丨,丨怕丨你丨不丨肯丨好丨好丨地丨听丨才丨出丨此丨下丨策丨。丨(丨停丨顿丨)丨一丨开丨始丨我丨们丨也丨不丨知丨道丨去丨哪丨里丨找丨你丨,丨但丨是丨有丨人丨给丨我丨们丨线丨索丨,丨说丨你丨这丨些丨天丨会丨回丨来丨。丨


丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨…丨…丨是丨谁丨!丨


丨讯丨问丨者丨:丨署丨名丨是丨一丨个丨叫丨“丨索丨托丨·丨罗丨真丨”丨,丨我丨也丨不丨知丨道丨那丨是丨不丨是丨真丨名丨。丨不丨过丨那丨不丨重丨要丨,丨小丨瓦丨。丨我丨们丨之丨间丨的丨事丨情丨,丨如丨果丨你丨同丨意丨,丨并丨且丨保丨证丨不丨泄丨露丨交丨谈丨内丨容丨的丨话丨,丨我丨们丨立丨刻丨就丨放丨你丨走丨,丨如丨果丨你丨不丨同丨意丨,丨就丨对丨不丨起丨了丨。丨我丨想丨你丨是丨个丨聪丨明丨的丨孩丨子丨。丨


丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨…丨…丨是丨。丨但丨我丨有丨个丨要丨求丨。丨我丨要丨回丨教丨堂丨去丨见丨一丨见丨我丨…丨…丨我丨是丨说丨狄丨马丨尔丨神丨父丨。丨我丨很丨想丨念丨他丨。丨


丨讯丨问丨者丨:丨没丨问丨题丨。丨但丨是丨如丨过丨1丨1丨月丨2丨2丨日丨日丨出丨前丨你丨还丨没丨有丨离丨开丨,丨或丨者丨以丨后丨的丨什丨么丨场丨合丨被丨我丨们丨发丨现丨你丨又丨跑丨回丨来丨,丨或丨者丨在丨什丨么丨地丨方丨乱丨讲丨话丨,丨我丨们丨就丨也丨只丨能丨对丨不丨起丨了丨。丨


丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨可丨以丨。丨


丨讯丨问丨者丨:丨本丨次丨交丨谈丨会丨被丨记丨录丨下丨来丨留丨作丨私丨人丨存丨档丨,丨万丨一丨你丨忘丨了丨我丨们丨的丨约丨定丨,丨它丨会丨在丨最丨后丨给丨你丨个丨明丨白丨的丨。丨


丨—丨—丨结丨束丨—丨—丨


丨1丨4丨2丨年丨1丨1丨月丨2丨4丨日丨 丨唉丨…丨…丨


丨真丨是丨神丨奇丨。丨他丨们丨居丨然丨把丨我丨的丨行丨囊丨还丨给丨我丨了丨,丨不丨知丨道丨翻丨我丨的丨日丨记丨没丨有丨。丨但丨就丨目丨前丨的丨情丨况丨来丨看丨,丨应丨该丨是丨没丨有丨。丨这丨么丨一丨闹丨我丨都丨没丨兴丨趣丨把丨那丨个丨“丨惕丨”丨字丨给丨写丨完丨了丨。丨


丨我丨爸丨都丨瘦丨了丨。丨又丨瘦丨又丨憔丨悴丨,丨他丨还丨不丨到丨五丨十丨岁丨,丨看丨起丨来丨就丨像丨个丨小丨老丨头丨一丨样丨了丨。丨


丨我丨甚丨至丨没丨工丨夫丨给丨他丨讲丨到丨底丨发丨生丨了丨什丨么丨,丨只丨能丨编丨瞎丨话丨糊丨弄丨他丨,丨我丨好丨得丨很丨,丨火丨刑丨只丨是丨掩丨人丨耳丨目丨,丨原丨因丨是丨我丨在丨外丨地丨有丨一丨个丨非丨常丨非丨常丨机丨密丨的丨任丨务丨,丨机丨密丨到丨要丨把丨我丨旧丨身丨份丨销丨毁丨才丨能丨进丨行丨。丨看丨着丨爸丨爸丨将丨信丨将丨疑丨的丨样丨子丨,丨我丨多丨想丨说丨是丨主丨教丨区丨那丨群丨蛀丨虫丨在丨从丨中丨作丨梗丨,丨把丨不丨属丨于丨他丨们丨的丨功丨劳丨据丨为丨己丨有丨?丨


丨但丨是丨我丨不丨能丨说丨,丨至丨少丨现丨在丨、丨在丨这丨不丨能丨说丨。丨不丨然丨就丨对丨不丨起丨了丨。丨不丨过丨我丨最丨后丨还丨带丨了丨一丨句丨:丨以丨后丨再丨说丨吧丨。丨我丨爸丨听丨了丨这丨话丨,丨意丨味丨深丨长丨地丨看丨了丨我丨一丨眼丨,丨说丨,丨吃丨饭丨了丨吗丨?丨


丨我丨说丨吃丨过丨了丨。丨


丨我丨没丨有丨留丨下丨过丨夜丨,丨当丨晚丨就丨走丨了丨。丨他丨还丨以丨为丨我丨要丨留丨下丨住丨,丨打丨来丨热丨水丨要丨为丨我丨洗丨脚丨,丨我丨却丨骑丨上丨布丨兰丨雪丨,丨绝丨尘丨而丨去丨。丨


丨我丨把丨蛊丨街丨的丨住丨址丨夹丨在丨了丨留丨个丨我丨爸丨的丨钱丨币丨里丨,丨他丨应丨该丨能丨看丨见丨。丨


丨现丨在丨应丨该丨来丨想丨想丨,丨把丨我丨卖丨给丨蛀丨虫丨们丨的丨那丨位丨罗丨真丨大丨师丨了丨。丨


丨手丨段丨还丨真丨是丨下丨作丨啊丨。丨


丨我丨想丨我丨必丨须丨给丨他丨点丨颜丨色丨看丨看丨。丨既丨然丨我丨能丨把丨索丨贝丨安丨夷丨为丨平丨地丨,丨也丨就丨不丨差丨这丨么丨个丨残丨党丨余丨孽丨了丨。丨


丨享丨受丨你丨最丨后丨的丨晚丨安丨吧丨,丨罗丨真丨大丨师丨。丨审丨判丨的丨硫丨磺丨雨丨,丨终丨究丨会丨降丨临丨到丨你丨的丨头丨上丨。丨


丨1丨4丨2丨年丨1丨1丨月丨2丨5丨日丨 丨一丨份丨残丨缺丨的丨记丨录(丨解丨禁丨部丨分丨)


(丨前丨文丨缺丨失丨)


丨易丨格丨斯丨 丨主丨教丨:丨你丨是丨怎丨么丨知丨道丨匿丨名丨举丨报丨的丨信丨件丨是丨由丨索丨贝丨安丨人丨索丨托丨·丨罗丨真丨发丨出丨的丨呢丨?丨杜丨勒丨斯丨特丨弟丨兄丨?


丨裁丨决丨官丨 丨杜丨勒丨斯丨特丨神丨父丨:丨我丨可丨不丨知丨道丨,丨阁丨下丨。丨只丨是丨我丨接丨到丨别丨的丨报丨告丨说丨索丨贝丨安丨残丨党丨在丨别丨处丨活丨动丨,丨由丨一丨个丨叫丨索丨托丨·丨罗丨真丨的丨人丨率丨领丨。丨我丨只丨是丨想丨让丨我丨们丨的丨好丨小丨瓦丨在丨驱丨魔丨人丨的丨岗丨位丨上丨再丨发丨挥丨一丨点丨光丨和丨热丨而丨已丨。丨而丨且丨,丨谁丨能丨保丨证丨他丨真丨的丨不丨会丨把丨我丨们丨的丨事丨情丨添丨油丨加丨醋丨地丨说丨出丨去丨,丨就丨算丨说丨了丨,丨大丨陆丨这丨么丨大丨上丨哪丨找丨他丨去丨。丨我丨不丨过丨是丨借丨了丨把丨索丨贝丨安丨牌丨的丨刀丨而丨已丨。


丨宣丨讲丨司丨主丨管丨 丨菲丨兹丨曼丨神丨父丨:丨您丨这丨样丨做丨就丨很丨让丨我丨怀丨疑丨我丨们丨的丨升丨迁丨的丨正丨当丨性丨。丨


丨裁丨决丨官丨 丨杜丨勒丨斯丨特丨神丨父丨:丨醒丨醒丨吧丨,丨兄丨弟丨。丨用丨最丨小丨的丨牺丨牲丨换丨取丨最丨大丨的丨收丨益丨,丨有丨什丨么丨不丨对丨么丨?丨您丨不丨用丨怀丨疑丨什丨么丨正丨当丨性丨,丨我丨们丨只丨是丨把丨一丨个丨信丨魔丨者丨的丨功丨绩丨拿丨过丨来丨放丨在丨自丨己丨头丨上丨而丨已丨。丨不丨然丨,丨在丨他丨身丨上丨最丨多丨也丨就丨是丨,丨功丨过丨相丨抵丨,丨就丨像丨一丨与丨负丨一丨相丨加丨,丨到丨头丨来丨还丨是丨一丨场丨空丨。丨而丨放丨在丨我丨们丨身丨上丨就丨不丨同丨,丨我丨们丨可丨以丨在丨更丨高丨的丨地丨位丨上丨更丨好丨地丨侍丨奉丨天丨帝丨,丨侍丨奉丨终丨天丨。丨难丨道丨您丨不丨想丨发丨挥丨您丨的丨力丨量丨吗丨,丨未丨来丨的丨大丨宣丨教丨士丨?


丨宣丨讲丨司丨主丨管丨 丨菲丨兹丨曼丨神丨父丨:丨…丨…丨您丨要丨是丨这丨样丨说丨的丨话丨我丨也丨…丨…


丨第丨七丨部丨主丨管丨 丨巴丨德丨神丨父丨:丨您丨大丨概丨是丨魔丨鬼丨吧丨,丨杜丨勒丨斯丨特丨神丨父丨。


丨裁丨决丨官丨 丨杜丨勒丨斯丨特丨神丨父丨:丨过丨奖丨。丨我丨只丨是丨个丨会丨耍丨些丨小丨手丨段丨的丨小丨人丨物丨罢丨了丨,丨训丨练丨驱丨魔丨人丨这丨种丨玩丨意丨的丨才丨是丨真丨魔丨鬼丨。


丨易丨格丨斯丨 丨主丨教丨:丨够丨了丨,丨各丨位丨。丨不丨论丨如丨何丨,丨升丨任丨的丨通丨知丨很丨快丨就丨会丨送丨到丨,丨这丨件丨事丨就丨让丨它丨过丨去丨吧丨。丨希丨望丨诸丨位丨在丨新丨的丨职丨位丨上丨精丨研丨圣丨务丨,丨牢丨记丨圣丨训丨,丨如丨祷丨所丨言丨,丨荣丨光丨归丨于丨终丨天丨。


(丨后丨文丨缺丨失丨)


丨1丨4丨2丨年丨1丨2丨月丨2丨日丨


丨你丨好丨,丨亲丨爱丨的丨日丨记丨。丨我丨是丨你丨的丨新丨主丨人丨,丨索丨贝丨安丨人丨索丨托丨·丨罗丨真丨。丨


丨首丨先丨你丨必丨须丨接丨受丨一丨个丨事丨实丨,丨那丨就丨是丨你丨从丨前丨的丨主丨人丨,丨那丨个丨什丨么丨瓦丨尔丨迪丨尼丨,丨已丨经丨骑丨着丨他丨的丨骷丨髅丨小丨马丨可丨耻丨地丨落丨荒丨而丨逃丨。丨


丨我丨必丨须丨承丨认丨,丨折丨磨丨他丨并丨没丨给丨予丨我丨多丨少丨快丨乐丨,丨我丨甚丨至丨开丨始丨觉丨得丨大丨费丨周丨章丨地丨又丨给丨安丨诺丨尼丨瑟丨教丨会丨写丨匿丨名丨举丨报丨信丨又丨这丨样丨那丨样丨地丨就丨为丨了丨报丨那丨一丨箭丨之丨仇丨是丨毫丨无丨意丨义丨的丨。丨当丨然丨我丨并丨不丨关丨心丨他丨是丨怎丨么丨知丨道丨这丨事丨是丨我丨干丨的丨…丨…丨然丨确丨实丨就丨是丨我丨干丨的丨。


丨当丨他丨闯丨进丨我丨的丨居丨所丨要丨我丨给丨他丨个丨解丨释丨的丨时丨候丨,丨我丨用丨咒丨语丨将丨他丨禁丨锢丨,丨然丨后丨塞丨在丨了丨床丨底丨下丨,丨和丨灰丨尘丨、丨老丨鼠丨和丨我丨的丨脏丨袜丨子丨作丨伴丨。


丨你丨的丨瓦丨尔丨迪丨尼丨主丨人丨话丨非丨常丨多丨,丨他丨在丨失丨魂丨落丨魄丨地丨趴丨在丨床丨底丨下丨吃丨灰丨的丨时丨候丨,丨嘴丨里丨还丨不丨停丨地丨说丨,丨如丨果丨索丨贝丨安丨城丨破丨之丨日丨我丨也丨能丨像丨今丨天丨一丨样丨英丨勇丨就丨好丨了丨。


丨哦丨。丨是丨吗丨。丨你丨是丨这丨么丨想丨的丨吗丨,丨瓦丨尔丨迪丨尼丨?


丨但丨是丨负丨责丨任丨地丨、丨毫丨不丨吹丨嘘丨地丨说丨,丨在丨最丨后丨的丨七丨天丨里丨,丨我丨比丨现丨在丨要丨英丨勇丨十丨倍丨。丨


丨好丨吧丨,丨我丨承丨认丨,丨我丨并丨没丨从丨前丨段丨时丨间丨的丨仪丨式丨失丨败丨中丨恢丨复丨过丨来丨。丨为丨了丨那丨场丨仪丨式丨,丨我丨准丨备丨了丨很丨久丨。丨幻丨灯丨蛾丨夫丨人丨的丨资丨助丨…丨…丨实丨话丨说丨,丨我丨不丨缺丨那丨二丨十丨哈丨维丨。丨我丨希丨望丨从丨她丨那丨里丨获丨得丨更丨多丨有丨关丨虚丨像丨的丨信丨息丨,丨但丨是丨她丨不丨肯丨给丨我丨,丨或丨者丨说丨她丨自丨己丨也丨说丨不丨清丨楚丨吧丨。丨我丨确丨实丨不丨能丨指丨望丨一丨只丨蛾丨子丨能丨有丨多丨聪丨明丨。丨还丨是丨让丨我丨们丨来丨谈丨谈丨那丨场丨仪丨式丨吧丨。


丨那丨是丨为丨了丨把丨现丨实丨切丨开丨裂丨隙丨,丨通丨往丨虚丨像丨的丨仪丨式丨。丨奈丨克丨拉丨灵丨素丨与丨远丨古丨灵丨能丨都丨是丨远丨古丨时丨代丨遗丨存丨下丨来丨的丨能丨量丨,丨要丨不丨是丨重丨读丨《丨灵丨之丨锁丨》丨,丨我丨根丨本丨想丨不丨到丨用丨奈丨克丨拉丨灵丨素丨来丨代丨替丨远丨古丨灵丨能丨为丨仪丨式丨提丨供丨能丨量丨场丨。丨能丨源丨供丨给丨充丨足丨,丨加丨上丨黑丨火丨大丨师丨的丨龙丨身丨原丨体丨为丨仪丨式丨提丨供丨了丨强丨大丨的丨稳丨定丨环丨境丨,丨还丨有丨她丨留丨给丨我丨的丨羽丨毛丨作丨为丨触丨媒丨,丨仪丨式丨必丨然丨会丨成丨功丨。丨现丨实丨与丨虚丨像丨将丨重丨新丨连丨接丨,丨虚丨像丨索丨贝丨安丨将丨降丨临丨,丨我丨也丨能丨与丨她丨再丨次丨相丨见丨了丨。


丨然丨后丨就丨被丨这丨个丨瓦丨尔丨迪丨尼丨全丨都丨给丨毁丨了丨。丨


丨我丨只丨用丨咒丨术丨折丨腾丨了丨他丨几丨天丨就丨失丨去丨了丨兴丨趣丨。丨甚丨至丨他丨逃丨走丨之丨前丨的丨最丨后丨两丨天丨,丨我丨是丨凭丨着丨“丨不丨能丨轻丨易丨饶丨了丨他丨“丨的丨想丨法丨,丨硬丨是丨在丨他丨身丨上丨施丨放丨了丨大丨抹丨销丨术丨。丨后丨来丨他丨就丨跑丨了丨,丨那丨匹丨骷丨髅丨马丨不丨知丨道丨从丨那丨里丨冒丨出丨来丨,丨把丨它丨驮丨在丨背丨上丨,丨嘶丨鸣丨一丨声丨冲丨出丨蛊丨街丨。


丨我丨全丨然丨不丨关丨心丨那丨该丨死丨的丨白丨毛丨跑丨到丨哪丨里丨去丨了丨。丨就丨算丨我丨将丨他丨碎丨尸丨万丨段丨,丨青丨绡丨也丨不丨会丨回丨到丨我丨身丨边丨。丨有丨什丨么丨用丨呢丨。丨让丨他丨自丨生丨自丨灭丨去丨吧丨。


丨灵丨素丨耗丨尽丨,丨用丨作丨触丨媒丨的丨羽丨毛丨也丨只丨剩丨下丨一丨片丨,丨仪丨式丨已丨经丨不丨可丨能丨重丨复丨。丨至丨于丨最丨后丨一丨片丨羽丨毛丨,丨我丨想丨把丨它丨留丨给丨自丨己丨,丨作丨最丨后丨永丨远丨的丨怀丨想丨。


丨如丨果丨没丨有丨别丨的丨事丨,丨我丨就丨等丨着丨硫丨磺丨雨丨降丨下丨了丨。


丨晚丨安丨,丨青丨绡丨。


评论(17)

热度(15)