西红柿精

【法洛希尔·恶都事典】硫磺雨(全文)(上)

前文链接

大索贝安

邪祟七夜

比罪孽深重的猩红色

硫磺雨

丨1丨4丨2丨年丨8丨月丨3丨0丨日丨讯丨问丨记丨录丨节丨选丨

丨—丨—丨开丨始丨—丨—丨

丨讯丨问丨者丨:丨姓丨名丨?丨年丨龄丨?丨所丨属丨部丨门丨?丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨神丨父丨,丨我丨没丨有丨犯丨罪丨,丨我丨在丨索丨贝丨安丨的丨一丨切丨行丨为丨都丨是丨合丨乎丨规丨范丨的丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨我丨们丨相丨信丨一丨切丨都丨会丨水丨落丨石丨出丨,丨裁丨决丨所丨从丨来丨不丨会丨戕丨害丨无丨辜丨,丨也丨不丨会丨放丨走丨一丨个丨恶丨人丨。丨现丨在丨,丨请丨你丨配丨合丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨(丨沉丨默丨数丨秒丨)丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨,丨1丨9丨岁丨,丨第丨七丨部丨的丨驱丨魔丨人丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨(丨翻丨看丨材丨料丨)丨你丨声丨称丨你丨接丨触丨到丨了丨天丨使丨,丨能丨讲丨讲丨详丨细丨的丨情丨况丨吗丨?丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨我丨像丨平丨时丨一丨样丨祷丨告丨和丨忏丨悔丨,丨然丨后丨天丨使丨回丨应丨了丨我丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨那丨时丨,丨你丨在丨忏丨悔丨什丨么丨呢丨?丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨(丨沉丨默丨)丨我丨小丨的丨时丨候丨,丨大丨约丨八丨九丨年丨前丨,丨曾丨经丨从丨第丨七丨部丨出丨逃丨。丨那丨时丨的丨我丨不丨想丨做丨驱丨魔丨人丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨(丨翻丨看丨材丨料丨)丨确丨有丨其丨事丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨对丨的丨,丨在丨我丨出丨逃丨期丨间丨,丨一丨户丨人丨家丨收丨留丨了丨我丨,丨我丨和丨那丨户丨人丨家丨的丨儿丨子丨成丨为丨了丨朋丨友丨,丨他丨的丨名丨字丨叫丨阿丨德丨杰丨·丨左丨鲁丨斯丨,丨与丨我丨年丨级丨相丨仿丨。丨左丨鲁丨斯丨家丨一丨度丨想丨要丨收丨我丨做丨养丨子丨,丨我丨几丨乎丨就丨要丨留丨在丨那丨里丨了丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨可丨是丨你丨却丨回丨来丨第丨七丨部丨接丨受丨驱丨魔丨人丨训丨练丨了丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨是丨的丨,丨没丨有丨人丨强丨迫丨我丨,丨是丨我丨自丨愿丨回丨来丨的丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨为丨什丨么丨呢丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨因丨为丨他丨们丨一丨家丨是丨信丨魔丨者丨,丨他丨们丨的丨先丨祖丨是丨巫丨师丨,丨他丨们丨把丨阿丨德丨杰丨送丨到丨索丨贝丨安丨城丨去丨了丨。丨所丨以丨我丨为丨此丨忏丨悔丨,丨为丨我丨当丨时丨没丨能丨阻丨止丨左丨鲁丨斯丨先丨生丨和丨夫丨人丨作丨出丨这丨样丨的丨决丨定丨而丨忏丨悔丨。丨就丨在丨这丨时丨,丨我丨接丨触丨到丨了丨天丨使丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨你丨能丨描丨述丨一丨下丨天丨使丨的丨外丨貌丨吗丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨他丨…丨…丨应丨该丨是丨“丨他丨”丨,丨我丨见丨到丨他丨身丨体丨很丨强丨壮丨,丨面丨庞丨像丨个丨三丨十丨多丨岁丨的丨男丨人丨。丨有丨一丨双丨老丨鹰丨的丨翅丨膀丨。丨他丨向丨我丨显丨现丨,丨对丨我丨说丨了丨话丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨他丨说丨了丨什丨么丨?丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨他丨说丨,丨“丨索丨贝丨安丨必丨将丨陨丨落丨。丨”丨

丨讯丨问丨者丨:丨所丨以丨你丨认丨为丨,丨你丨受丨到丨了丨天丨启丨,丨这丨就丨是丨你丨不丨顾丨一丨切丨向丨圣丨父丨上丨书丨要丨求丨教丨廷丨对丨索丨贝丨安丨城丨发丨动丨攻丨击丨的丨理丨由丨,丨对丨吗丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨是丨的丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨(丨翻丨看丨材丨料丨)丨我丨手丨中丨的丨材丨料丨显丨示丨,丨在丨当丨时丨,丨你丨也丨就丨同丨样丨的丨问丨题丨接丨受丨过丨裁丨决丨所丨的丨讯丨问丨。丨你丨还丨能丨记丨起丨你丨当丨时丨说丨了丨些丨什丨么丨吗丨?丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨我丨记丨得丨是丨一丨个丨高丨瘦丨的丨修丨女丨来丨问丨我丨的丨话丨,丨她丨好丨像丨是丨叫丨罗丨德丨娜丨或丨者丨是丨罗丨德丨拉丨嬷丨嬷丨,丨她丨也丨问丨过丨我丨那丨位丨天丨使丨看丨起丨来丨是丨什丨么丨样丨的丨,丨我丨说丨那丨是丨男丨天丨使丨,丨身丨强丨体丨壮丨,丨三丨十丨多丨岁丨,丨有丨鹰丨翅丨膀丨,丨她丨好丨像丨不丨太丨相丨信丨我丨的丨话丨,丨但丨是丨没丨有丨在丨这丨个丨问丨题丨上丨多丨提丨问丨了丨。丨

丨(丨讯丨问丨者丨示丨意丨书丨记丨员丨测丨谎丨通丨过丨。丨)丨

丨讯丨问丨者丨:丨可丨以丨谈丨谈丨你丨在丨成丨为丨对丨索丨贝丨安丨的丨秘丨密丨军丨事丨行丨动丨最丨高丨行丨动丨负丨责丨人丨以丨后丨都丨有丨哪丨些丨举丨措丨吗丨?丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨我丨想丨,丨如丨果丨您丨想丨了丨解丨这丨些丨,丨可丨以丨去丨翻丨一丨翻丨秘丨密丨军丨事丨行丨动丨档丨案丨,丨从丨去丨年丨九丨月丨到丨索丨贝丨安丨陨丨落丨之丨后丨,丨我丨每丨一丨次丨行丨动丨都丨准丨时丨上丨交丨了丨书丨面丨报丨告丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨你丨的丨意丨思丨是丨你丨不丨想丨谈丨?丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨不丨,丨神丨父丨。丨我丨的丨意丨思丨是丨,丨它丨很丨复丨杂丨,丨三丨言丨两丨语丨说丨不丨清丨。丨如丨果丨您丨不丨先丨了丨解丨一丨下丨我丨当丨时丨的丨报丨告丨,丨可丨能丨接丨下丨来丨我丨要丨说丨的丨东丨西丨会丨对丨您丨造丨成丨过丨大丨的丨震丨撼丨。丨那丨样丨对丨谁丨都丨不丨好丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨(丨沉丨思丨良丨久丨)丨好丨,丨那丨今丨天丨的丨讯丨问丨就丨先丨结丨束丨吧丨,丨等丨到丨裁丨决丨所丨准丨备丨工丨作丨充丨分丨再丨进丨行丨下丨一丨步丨。丨

丨—丨—丨—丨—丨

丨被丨讯丨问丨者丨签丨字丨:丨驱丨魔丨人丨 丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨(丨签丨字丨)丨

丨讯丨问丨者丨签丨字丨:丨裁丨决丨所丨讯丨问丨员丨 丨希丨勒丨蒂丨斯丨·丨蒙丨格丨尔丨神丨父丨(丨签丨字丨)丨

丨书丨记丨员丨签丨字丨:丨裁丨决丨所丨书丨记丨员丨 丨海丨叶丨娜丨·丨法丨梅丨尔丨·丨以丨德丨勒丨亚丨修丨女丨(丨签丨字丨)丨

丨—丨—丨结丨束丨—丨—丨

丨—丨—丨资丨料丨补丨完丨—丨—丨

丨北丨里丨艾丨尔丨大丨教丨区丨 丨海丨迪丨斯丨丹丨主丨教丨区丨档丨案丨编丨号丨E丨x丨-丨3丨4丨1丨:丨来丨自丨驱丨魔丨人丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨的丨信丨

丨致丨最丨最丨智丨慧丨的丨 丨教丨皇丨 丨路丨得丨凯丨思丨二丨世丨 丨圣丨下丨

丨问丨您丨平丨安丨。丨

丨我丨是丨一丨名丨忠丨实丨地丨为丨您丨服丨务丨的丨驱丨魔丨人丨,丨名丨叫丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨。丨虽丨然丨驱丨魔丨人丨直丨接丨向丨教丨皇丨上丨书丨是丨不丨合丨规丨范丨的丨,丨但丨我丨想丨请丨您丨原丨谅丨我丨,丨因丨为丨我丨受丨到丨了丨天丨使丨的丨召丨唤丨,丨我丨想丨我丨有丨义丨务丨把丨天丨使丨的丨福丨音丨传丨递丨给丨您丨。丨

丨大丨约丨是丨今丨年丨4丨月丨2丨日丨左丨右丨,丨我丨像丨往丨常丨一丨样丨祷丨告丨和丨忏丨悔丨。丨冥丨思丨之丨中丨,丨一丨位丨名丨叫丨德丨拉丨格丨恩丨的丨天丨使丨向丨我丨传丨递丨了丨一丨个丨关丨键丨的丨信丨息丨:丨万丨恶丨的丨魔丨鬼丨之丨都丨索丨贝丨安丨城丨就丨要丨陨丨落丨。丨

丨我丨们丨从丨来丨都丨不丨是丨坐丨享丨其丨成丨的丨,丨天丨使丨的丨号丨令丨已丨经丨降丨下丨,丨我丨们丨应丨当丨做丨出丨相丨应丨的丨举丨措丨。丨

丨承丨蒙丨圣丨下丨允丨许丨,丨我丨将丨成丨为丨刺丨向丨索丨贝丨安丨的丨第丨一丨柄丨利丨刃丨。丨

丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨您丨 丨谦丨卑丨的丨 丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨

丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨1丨4丨1丨年丨4丨月丨1丨1丨日丨

丨1丨4丨1丨年丨4丨月丨1丨9丨日丨对丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨的丨讯丨问丨记丨录丨节丨选丨

丨讯丨问丨者丨:丨姓丨名丨?丨年丨龄丨?丨所丨属丨部丨门丨?丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨我丨叫丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨,丨今丨年丨十丨八丨岁丨,丨是丨第丨七丨部丨的丨驱丨魔丨人丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨这丨是丨你丨写丨的丨吗丨。丨(丨把丨被丨主丨教丨区丨截丨留丨的丨信丨件丨递丨给丨被丨讯丨问丨者丨)丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨(丨十丨分丨惊丨讶丨)丨这丨是丨我丨写丨给丨教丨皇丨圣丨下丨的丨信丨,丨为丨什丨么丨会丨在丨你丨们丨手丨里丨?丨

丨讯丨问丨者丨:丨你丨的丨信丨被丨主丨教丨区丨截丨留丨,丨我丨们丨想丨要丨把丨这丨事丨与丨你丨谈丨论丨清丨楚丨再丨由丨主丨教丨阁丨下丨决丨定丨是丨否丨向丨上丨通丨报丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨(丨无丨奈丨)丨我丨信丨中丨的丨内丨容丨句丨句丨属丨实丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨那丨也丨请丨你丨把丨诚丨实丨的丨优丨良丨品丨质丨带丨到丨今丨天丨的丨谈丨话丨中丨来丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨我丨会丨配丨合丨的丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨请丨你丨详丨细丨地丨描丨述丨你丨是丨如丨何丨与丨天丨使丨进丨行丨沟丨通丨的丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨就丨(丨停丨顿丨)丨就丨和丨普丨通丨的丨对丨话丨,丨就丨像丨您丨和丨我丨的丨对丨话丨。丨通丨过丨语丨言丨,丨语丨气丨,丨表丨情丨,丨姿丨态丨,丨什丨么丨的丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨方丨便丨透丨露丨天丨使丨的丨名丨字丨吗丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨他丨说丨他丨的丨名丨字丨叫丨德丨拉丨格丨恩丨,丨被丨截丨留丨的丨信丨里丨面丨也丨写丨了丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨(丨翻丨看丨资丨料丨)丨但丨是丨经丨院丨的丨学丨士丨们丨认丨为丨并丨不丨存丨在丨这丨位丨天丨使丨,丨“丨德丨拉丨格丨恩丨”丨这丨个丨名丨字丨不丨存丨在丨于丨任丨何丨一丨份丨天丨使丨名丨录丨之丨中丨,丨而丨且丨听丨起丨来丨像丨是丨个丨人丨类丨的丨名丨字丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨(丨皱丨眉丨思丨考丨)丨这丨我丨没丨法丨解丨释丨。丨天丨使丨就丨是丨这丨样丨把丨他丨的丨名丨字丨启丨示丨给丨我丨的丨,丨我丨认丨为丨我丨不丨应丨该丨在丨这丨里丨作丨出丨怀丨疑丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨(丨笔丨记丨:丨受丨天丨使丨启丨示丨一丨说丨存丨疑丨)丨那丨么丨好丨。丨这丨个丨问丨题丨先丨放丨在丨一丨边丨。丨请丨谈丨谈丨德丨拉丨格丨恩丨天丨使丨对丨你丨的丨启丨示丨,丨它丨的丨具丨体丨内丨容丨是丨什丨么丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨他丨说丨,丨罪丨恶丨的丨索丨贝丨安丨城丨即丨将丨倒丨下丨,丨巫丨师丨必丨定丨自丨取丨灭丨亡丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨这丨很丨含丨糊丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨是丨的丨,丨但丨是丨他丨只丨对丨我丨说丨了丨这丨些丨。丨但丨是丨我丨想丨这丨是丨个丨重丨要丨的丨先丨兆丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨说丨说丨你丨的丨看丨法丨,丨狄丨马丨尔丨先丨生丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨我丨认丨为丨我丨们丨安丨诺丨尼丨瑟丨已丨经丨容丨忍丨索丨贝丨安丨很丨长丨时丨间丨了丨,丨那丨群丨信丨魔丨者丨和丨交丨鬼丨者丨源丨源丨不丨断丨地丨培丨养丨他丨们丨的丨势丨力丨,丨我丨听丨我丨爸丨(丨停丨顿丨)丨不丨,丨我丨是丨说丨,丨我丨听丨狄丨马丨尔丨神丨父丨说丨,丨现丨在丨的丨民丨众丨中丨间丨的丨巫丨师丨和丨术丨士丨已丨经丨越丨来丨越丨多丨了丨,丨人丨们丨对丨安丨诺丨尼丨瑟丨的丨信丨仰丨日丨益丨薄丨弱丨,丨在丨一丨些丨圣丨日丨,丨教丨堂丨里丨一丨个丨人丨都丨没丨来丨。丨就丨是丨因丨为丨他丨们丨相丨信丨通丨过丨巫丨术丨就丨可丨以丨解丨决丨许丨多丨问丨题丨。丨我丨们丨本丨就丨不丨能丨容丨忍丨信丨魔丨与丨交丨鬼丨的丨存丨在丨,丨难丨道丨就丨能丨容丨忍丨他丨们丨来丨毒丨害丨民丨众丨吗丨?丨

丨讯丨问丨者丨:丨请丨继丨续丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨而丨且丨我丨听丨说丨,丨索丨贝丨安丨中丨有丨一丨位丨名丨叫丨吉丨玛丨·丨黑丨火丨的丨大丨术丨士丨,丨他丨的丨邪丨术丨可丨以丨奴丨役丨天丨使丨和丨恶丨魔丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨骇丨人丨听丨闻丨。丨那丨么丨,丨你丨是丨听丨谁丨说丨的丨呢丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨(丨沉丨默丨)丨这丨重丨要丨吗丨?丨

丨讯丨问丨者丨:丨是丨的丨,丨这丨是丨一丨条丨非丨常丨重丨要丨的丨消丨息丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨我丨不丨求丨你丨们丨相丨信丨我丨的丨话丨,丨因丨为丨不丨论丨如丨何丨,丨我丨也丨是丨要丨对丨索丨贝丨安丨采丨取丨行丨动丨的丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨你丨还丨没丨有丨回丨答丨我丨的丨问丨题丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨出丨于丨我丨人丨身丨安丨全丨的丨考丨虑丨,丨我丨不丨能丨告丨诉丨你丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨如丨果丨你丨受丨到丨威丨胁丨,丨可丨以丨申丨请丨护丨教丨团丨保丨护丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨(丨沉丨默丨片丨刻丨)丨我丨在丨执丨行丨任丨务丨的丨过丨程丨中丨听丨到丨了丨一丨些丨巫丨师丨的丨交丨谈丨,丨他丨们丨是丨索丨贝丨安丨人丨。丨我丨潜丨伏丨起丨来丨,丨等丨到丨他丨们丨发丨现丨我丨的丨时丨候丨就丨用丨邪丨恶丨的丨巫丨术丨把丨我丨困丨住丨了丨。丨他丨们丨割丨了丨我丨的丨头丨发丨和丨一丨点丨血丨,丨威丨胁丨我丨说丨如丨果丨我丨把丨听丨到丨的丨东丨西丨说丨出丨去丨就丨要丨把丨我丨诅丨咒丨致丨死丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨如丨果丨你丨需丨要丨申丨请丨保丨护丨请丨随丨时丨联丨系丨你丨的丨教丨习丨神丨父丨。丨我丨会丨为丨你丨出丨具丨证丨明丨的丨,丨别丨怕丨,丨孩丨子丨,丨终丨天丨在丨上丨,丨他丨们丨不丨敢丨把丨你丨怎丨么丨样丨的丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨谢丨谢丨您丨,丨嬷丨嬷丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨你丨的丨发丨言丨记丨录丨会丨被丨送丨往丨主丨教丨办丨公丨室丨审丨核丨,丨我丨们丨以丨后丨可丨能丨还丨会丨再丨见丨。丨但丨是丨今丨天丨就丨到丨这丨了丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨是丨,丨嬷丨嬷丨,丨谢丨谢丨您丨。丨

丨—丨—丨—丨—丨

丨被丨讯丨问丨者丨签丨字丨:丨驱丨魔丨人丨 丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨(丨签丨字丨)丨

丨讯丨问丨者丨签丨字丨:丨裁丨决丨所丨讯丨问丨员丨 丨法丨梅丨尔丨·丨克丨兰丨斯丨比丨修丨女丨(丨签丨字丨)丨

丨书丨记丨员丨签丨字丨:丨裁丨决丨所丨书丨记丨员丨 丨海丨叶丨娜丨·丨法丨梅丨尔丨·丨以丨德丨勒丨亚丨修丨女丨(丨签丨字丨)丨

丨—丨—丨结丨束丨—丨—丨

丨以丨下丨内丨容丨摘丨自丨驱丨魔丨人丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨的丨私丨人丨日丨记丨。丨

丨1丨4丨1丨年丨4丨月丨1丨9丨日丨 丨 丨天丨气丨晴丨朗丨

丨珍丨珠丨城丨的丨裁丨决丨所丨和丨别丨的丨地丨方丨不丨一丨样丨的丨,丨它丨不丨在丨教丨堂丨里丨,丨而丨是丨在丨城丨主丨宅丨邸丨附丨近丨的丨一丨座丨修丨道丨院丨。丨那丨里丨的丨气丨氛丨十丨分丨压丨抑丨,丨除丨了丨那丨位丨讯丨问丨员丨嬷丨嬷丨,丨谁丨也丨没丨有丨好丨面丨孔丨。丨

丨我丨回丨到丨家丨的丨时丨候丨已丨经丨过丨了丨晚丨饭丨的丨时丨间丨了丨,丨爸丨爸丨做丨好丨了丨菜丨等丨我丨回丨来丨,丨他丨做丨了丨酱丨汁丨烤丨菜丨还丨有丨炸丨鱼丨,丨都丨是丨我丨爱丨吃丨的丨。丨我丨和丨狄丨马丨尔丨神丨父丨只丨在丨私丨人丨场丨合丨以丨父丨子丨相丨称丨,丨在丨外丨面丨就丨是丨,丨他丨是丨我丨的丨教丨引丨神丨父丨,丨我丨就丨是丨个丨驱丨魔丨人丨。丨但丨是丨今丨天丨在丨讯丨问丨的丨时丨候丨我丨差丨点丨说丨漏丨嘴丨了丨。丨

丨其丨实丨也丨没丨什丨么丨,丨我丨和丨神丨父丨,丨还丨是丨父丨亲丨?丨双丨关丨了丨哈丨哈丨哈丨!丨我丨和丨他丨关丨系丨很丨融丨洽丨,丨打丨我丨记丨事丨起丨就丨跟丨他丨住丨在丨一丨起丨,丨可丨能丨也丨是丨住丨得丨久丨了丨,丨连丨相丨貌丨都丨越丨来丨越丨相丨像丨了丨。丨

丨从丨前丨,丨爸丨爸丨处丨处丨都丨是丨保丨护丨我丨的丨。丨我丨在丨驱丨魔丨人丨专丨门丨的丨学丨校丨听丨了丨一丨些丨风丨言丨风丨语丨,丨说丨什丨么丨母丨亲丨是丨魔丨物丨的丨,丨回丨来丨对丨他丨一丨说丨,丨他丨就丨豪丨气丨告丨诉丨我丨:丨“丨是丨又丨怎丨样丨,丨你丨妈丨是丨世丨界丨上丨最丨好丨的丨魔丨物丨,丨是丨你丨妈丨选丨择丨了丨你丨老丨爸丨我丨!丨”丨但丨同丨时丨又丨告丨诉丨我丨,丨不丨要丨理丨那丨些丨白丨毛丨小丨杂丨种丨,丨不丨要丨搭丨他丨们丨的丨话丨,丨你丨和丨他丨们丨是丨不丨一丨样丨的丨。丨

丨不丨过丨我丨想丨了丨想丨,丨好丨像丨我丨也丨是丨个丨白丨毛丨小丨杂丨种丨,丨和丨他丨们丨没丨多丨大丨区丨别丨。丨

丨然丨后丨我丨爸丨拿丨出丨他丨的丨老丨怀丨表丨,丨给丨我丨看丨他丨藏丨在丨表丨盖丨里丨的丨我丨妈丨的丨画丨像丨。丨

丨我丨妈丨的丨耳丨朵丨和丨我丨一丨样丨是丨尖丨尖丨的丨,丨长丨长丨的丨卷丨发丨披丨散丨着丨,丨还丨带丨着丨麦丨穗丨编丨成丨的丨花丨环丨。丨不丨得丨不丨说丨我丨妈丨长丨得丨一丨点丨都丨不丨丑丨,丨反丨而丨还丨很丨漂丨亮丨,丨但丨是丨她丨还丨是丨魔丨物丨,丨我丨也丨有丨一丨半丨的丨魔丨物丨血丨统丨。丨那丨时丨,丨驱丨魔丨人丨学丨校丨里丨有丨个丨小丨姑丨娘丨叫丨伊丨娜丨,丨她丨总丨是丨会丨在丨早丨课丨的丨时丨候丨自丨己丨悄丨悄丨地丨哭丨。丨我丨问丨她丨哭丨什丨么丨,丨她丨说丨她丨的丨魔丨物丨妈丨妈丨发丨起丨狂丨来丨把丨所丨有丨人丨都丨杀丨光丨了丨,丨她丨担丨心丨自丨己丨有丨一丨天丨也丨会丨变丨成丨那丨样丨。丨

丨我丨不丨知丨道丨怎丨么丨去丨安丨慰丨她丨,丨只丨好丨拍丨着丨胸丨脯丨说丨不丨会丨的丨到丨时丨候丨我丨一丨定丨好丨好丨陪丨着丨你丨不丨让丨你丨发丨狂丨,丨实丨在丨不丨行丨,丨发丨狂丨你丨就丨使丨劲丨打丨我丨。丨

丨伊丨娜丨很丨高丨兴丨,丨擦丨干丨眼丨泪丨,丨搂丨着丨我丨的丨脖丨子丨亲丨了丨我丨一丨下丨。丨

丨那丨年丨我丨才丨八丨岁丨。丨我丨现丨在丨要丨是丨有丨当丨年丨的丨两丨下丨子丨还丨愁丨追丨不丨到丨安丨丽丨莎丨修丨女丨吗丨。丨

丨不丨过丨安丨丽丨莎丨修丨女丨拒丨绝丨我丨可丨能丨更丨多丨的丨因丨为丨我丨是丨驱丨魔丨人丨。丨

丨反丨正丨只丨有丨爸丨爸丨和丨阿丨德丨杰丨不丨会丨觉丨得丨我丨奇丨怪丨嘛丨。丨

丨我丨还丨是丨挺丨想丨念丨他丨的丨。丨

丨小丨的丨时丨候丨,丨我丨离丨家丨出丨走丨。丨驱丨魔丨人丨学丨校丨的丨训丨练丨真丨是丨艰丨苦丨得丨不丨知丨道丨怎丨么丨形丨容丨。丨当丨兵丨算丨个丨啥丨,丨当丨兵丨也丨不丨用丨从丨四丨五丨岁丨就丨开丨始丨训丨练丨吧丨。丨就丨在丨1丨3丨3丨年丨,丨我丨1丨0丨岁丨前丨后丨,丨觉丨得丨自丨己丨到丨了丨极丨限丨,丨自丨己丨偷丨偷丨的丨溜丨走丨了丨。丨

丨也丨不丨知丨道丨怎丨么丨想丨的丨,丨大丨概丨就丨是丨觉丨得丨自丨己丨在丨外丨面丨一丨定丨能丨做丨成丨一丨番丨事丨业丨,丨不丨论丨如丨何丨也丨比丨做丨驱丨魔丨人丨强丨吧丨。丨小丨孩丨子丨的丨心丨思丨。丨

丨我丨是丨往丨西丨走丨的丨,丨西丨边丨有丨一丨些丨零丨散丨的丨居丨民丨点丨,丨有丨些丨比丨较丨大丨。丨我丨就丨是丨在丨那丨边丨最丨大丨的丨一丨个丨居丨民丨点丨遇丨见丨阿丨德丨杰丨的丨。丨

丨阿丨德丨杰丨这丨人丨的丨傲丨气丨几丨乎丨能丨从丨鼻丨孔丨里丨喷丨出丨来丨,丨他丨在丨那丨片丨区丨域丨里丨是丨有丨名丨的丨“丨小丨公丨鸡丨”丨。丨不丨光丨腰丨杆丨直丨挺丨,丨走丨路丨昂丨首丨阔丨步丨,丨就丨连丨说丨话丨也丨带丨着丨一丨股丨不丨可丨一丨世丨的丨感丨觉丨。丨也丨难丨怪丨,丨我丨听丨他丨说丨,丨他丨是丨左丨鲁丨斯丨家丨族丨的丨骄丨傲丨,丨他丨的丨家丨族丨祖丨上丨是丨法丨师丨,丨已丨经丨好丨几丨代丨没丨出丨现丨过丨天丨生丨就丨有丨魔丨法丨天丨赋丨的丨孩丨子丨了丨。丨

丨但丨是丨在丨一丨群丨野丨孩丨子丨里丨他丨偏丨要丨和丨我丨做丨朋丨友丨。丨

丨一丨个丨离丨家丨出丨走丨的丨小丨孩丨,丨在丨外丨头丨摸丨爬丨滚丨打丨,丨能丨有丨多丨干丨净丨?丨我丨的丨天丨生丨的丨白丨发丨纠丨结丨成丨一丨团丨,丨都丨快丨滚丨成丨灰丨球丨了丨,丨还丨在丨和丨野丨孩丨子丨打丨架丨。丨降丨妖丨除丨魔丨的丨手丨段丨我丨都丨学丨了丨四丨五丨年丨了丨他丨们丨怎丨么丨可丨能丨打丨得丨过丨我丨。丨

丨阿丨德丨杰丨把丨我丨从丨一丨群丨被丨打丨得丨抱丨头丨撅丨腚丨哼丨哼丨直丨叫丨的丨野丨孩丨子丨里丨拽丨出丨来丨,丨要丨我丨去丨他丨家丨吃丨晚丨饭丨,丨我丨以丨为丨他丨是丨不丨敢丨惹丨我丨,丨就丨跟丨着丨他丨去丨了丨。丨结丨果丨阿丨德丨杰丨一丨进丨门丨就丨大丨声丨宣丨布丨:丨“丨爸丨爸丨,丨妈丨妈丨!丨我丨和丨精丨灵丨交丨了丨朋丨友丨!丨”丨

丨这丨是丨我丨头丨一丨回丨听丨说丨“丨精丨灵丨”丨这丨个丨词丨,丨觉丨得丨新丨鲜丨极丨了丨,丨就丨特丨别丨喜丨欢丨和丨他丨玩丨。丨他丨的丨父丨母丨对丨我丨也丨特丨别丨好丨,丨吩丨咐丨仆丨人丨烧丨水丨为丨我丨洗丨澡丨,丨还丨给丨我丨换丨上丨香丨喷丨喷丨的丨衣丨服丨,丨吃丨好丨吃丨的丨点丨心丨。丨

丨那丨个丨时丨候丨真丨是丨快丨乐丨,丨有丨一丨种丨,丨愚丨蠢丨的丨,丨没丨有丨脑丨子丨的丨快丨乐丨。丨

丨虽丨然丨愚丨蠢丨,丨没丨有丨脑丨子丨,丨却丨令丨人丨沉丨浸丨其丨中丨。丨

丨睡丨觉丨了丨,丨晚丨安丨,丨日丨记丨。丨

丨—丨—丨—丨—丨—丨—丨—丨—丨

丨易丨格丨斯丨主丨教丨对丨驱丨魔丨人丨V丨·丨狄丨马丨尔丨上丨书丨一丨事丨的丨批丨复丨

丨圣丨希丨尔丨罗丨教丨堂丨之丨主丨事丨神丨父丨 丨德丨伦丨·丨狄丨马丨尔丨 丨弟丨兄丨:丨

丨平丨安丨。丨

丨关丨于丨您丨的丨教丨子丨,丨驱丨魔丨人丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨受丨天丨使丨启丨示丨一丨事丨,丨主丨教丨区丨认丨为丨应丨当丨谨丨慎丨处丨置丨,丨多丨方丨问丨讯丨,丨方丨能丨定丨性丨。丨故丨在丨情丨况丨尚丨未丨明丨晰丨之丨前丨不丨予丨向丨上丨传丨达丨。丨

丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨主丨教丨 丨汉丨萨丨特丨·丨易丨格丨斯丨

丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨 丨1丨4丨1丨年丨4丨月丨2丨0丨日丨

丨—丨—丨—丨—丨—丨—丨—丨—丨

丨以丨下丨内丨容丨来丨自丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨的丨私丨人丨日丨记丨

丨1丨4丨1丨年丨4丨月丨2丨2丨日丨 丨天丨气丨一丨坨丨屎丨

丨我丨的丨信丨被丨主丨教丨区丨截丨留丨就丨已丨经丨够丨闹丨心丨的丨了丨,丨主丨教丨的丨批丨复丨不丨知丨怎丨么丨还丨他丨妈丨发丨到丨了丨我丨爸丨手丨里丨。丨裁丨决丨所丨问丨完丨以丨后丨我丨爸丨又丨问丨了丨一丨次丨,丨问丨了丨好丨几丨遍丨“丨儿丨子丨你丨是丨在丨说丨谎丨吗丨”丨,丨狗丨屁丨,丨我丨说丨什丨么丨谎丨?丨我丨说丨点丨什丨么丨谎丨不丨好丨,丨非丨要丨拿丨天丨使丨来丨胡丨说丨八丨道丨?丨难丨道丨要丨我丨把丨德丨拉丨格丨恩丨请丨出丨来丨,丨让丨天丨使丨亲丨自丨对丨他丨们丨说丨吗丨?丨

丨好丨啊丨。丨我丨知丨道丨我丨是丨驱丨魔丨人丨,丨我丨是丨魔丨物丨,丨天丨生丨邪丨恶丨,丨说丨真丨话丨都丨跟丨说丨谎丨一丨样丨。丨

丨我丨可丨去丨你丨妈丨的丨吧丨。丨

丨神丨经丨病丨。丨

丨滚丨。丨

丨—丨—丨—丨—丨—丨—丨—丨—丨

丨1丨4丨1丨年丨4丨月丨2丨3丨日丨 丨对丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨的丨讯丨问丨记丨录丨节丨选丨

丨—丨—丨开丨始丨—丨—丨

丨讯丨问丨者丨:丨姓丨名丨?丨年丨龄丨?丨所丨属丨部丨门丨?丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨(丨沉丨默丨)丨怎丨么丨又丨问丨一丨遍丨?丨

丨讯丨问丨者丨:丨例丨行丨公丨事丨,丨你丨只丨要丨回丨答丨就丨好丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨(丨表丨现丨得丨十丨分丨不丨满丨)丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨,丨1丨9丨岁丨,丨驱丨魔丨人丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨很丨好丨。丨你丨能丨说丨说丨天丨使丨在丨你丨面丨前丨显丨现丨的丨具丨体丨情丨况丨吗丨?丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨那丨时丨我丨在丨祈丨祷丨,丨他丨从丨我丨后丨面丨走丨过丨来丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨你丨确丨定丨他丨是丨(丨用丨手丨指丨作丨出丨走丨路丨的丨样丨子丨)丨“丨走丨”丨过丨来丨的丨吗丨?丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨是丨的丨,丨他丨是丨走丨过丨来丨的丨。丨我丨还丨听丨见丨了丨脚丨步丨声丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨请丨继丨续丨说丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨他丨大丨概丨是丨不丨知丨道丨我丨的丨名丨字丨,丨叫丨我丨“丨那丨位丨弟丨兄丨”丨,丨然丨后丨问丨我丨叫丨什丨么丨名丨字丨,丨再丨介丨绍丨他丨自丨己丨的丨名丨字丨,丨他丨叫丨德丨拉丨格丨恩丨,丨德丨拉丨格丨恩丨对丨我丨说丨话丨的丨时丨候丨,丨声丨音丨中丨带丨着丨忧丨虑丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨(丨示丨意丨被丨讯丨问丨人丨继丨续丨)丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨他丨说丨他丨听丨见丨我丨的丨祷丨告丨了丨,丨索丨贝丨安丨天丨罚丨将丨至丨,丨第丨六丨天丨罚丨的丨硫丨磺丨雨丨必丨然丨降丨下丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨那丨么丨,丨你丨作丨出丨了丨什丨么丨祷丨告丨?丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨我丨的丨一丨位丨儿丨时丨伙丨伴丨成丨了丨信丨魔丨交丨鬼丨的丨巫丨师丨,丨我丨为丨他丨的丨灵丨魂丨祈丨祷丨,丨期丨望丨能丨减丨轻丨他丨的丨罪丨孽丨。丨但丨是丨天丨使丨启丨示丨我丨,丨唯丨有丨对丨万丨恶丨的丨索丨贝丨安丨城丨降丨下丨天丨罚丨才丨能丨拯丨救丨所丨有丨人丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨你丨相丨信丨吗丨?丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨(丨沉丨默丨)丨我丨坚丨信丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨索丨贝丨安丨城丨屹丨立丨西丨方丨,丨一丨夜丨之丨间丨拔丨地丨而丨起丨,丨立丨刻丨就丨成丨了丨教丨廷丨的丨心丨腹丨大丨患丨。丨那丨些丨巫丨师丨群丨居丨一丨处丨,丨天丨晓丨得丨他丨们丨在丨干丨什丨么丨勾丨当丨。丨我丨读丨过丨你丨前丨些丨天丨的丨讯丨问丨记丨录丨,丨如丨果丨你丨说丨的丨是丨实丨话丨,丨那丨位丨吉丨拉丨大丨巫丨师丨…丨…丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨(丨打丨断丨)丨对丨不丨起丨,丨是丨吉丨玛丨·丨黑丨火丨,丨阁丨下丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨对丨不丨起丨。丨那丨位丨吉丨玛丨·丨黑丨火丨大丨巫丨师丨能丨奴丨役丨天丨使丨的丨话丨,丨那丨么丨这丨的丨确丨是丨不丨能丨容丨忍丨的丨。丨我丨们丨虽丨然丨能丨力丨有丨限丨,丨但丨绝丨对丨不丨能丨由丨着丨他丨们丨胡丨来丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨是丨,丨阁丨下丨。丨感丨谢丨您丨的丨理丨解丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨但丨是丨在丨事丨态丨明丨朗丨之丨前丨我丨不丨允丨许丨你丨再丨向丨教丨皇丨圣丨下丨进丨行丨任丨何丨意丨义丨上丨的丨上丨书丨,丨听丨懂丨了丨吗丨?丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨(丨突丨然丨起丨立丨但丨被丨强丨行丨按丨倒丨)丨你丨们丨在丨恐丨惧丨什丨么丨?丨

丨讯丨问丨者丨:丨我丨们丨不丨恐丨惧丨什丨么丨,丨只丨是丨不丨知丨道丨你丨说丨的丨是丨不丨是丨真丨话丨而丨已丨。丨

丨—丨—丨—丨—丨

丨被丨讯丨问丨者丨签丨字丨:丨驱丨魔丨人丨 丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨(丨签丨字丨)丨

丨讯丨问丨者丨签丨字丨:丨北丨里丨艾丨尔丨大丨教丨区丨 丨刚丨萨丨芬丨教丨区丨 丨主丨教丨 丨汉丨萨丨特丨·丨易丨格丨斯丨(丨签丨字丨)丨

丨书丨记丨员丨签丨字丨:丨裁丨决丨所丨书丨记丨员丨 丨海丨叶丨娜丨·丨法丨梅丨尔丨·丨以丨德丨勒丨亚丨修丨女丨(丨签丨字丨)丨

丨—丨—丨结丨束丨—丨—丨

丨刚丨萨丨芬丨 丨主丨教丨区丨 丨紧丨急丨会丨议丨 丨会丨议丨记丨录丨(丨解丨禁丨部丨分丨)丨

丨(丨前丨略丨)丨

丨主丨教丨 丨易丨格丨斯丨:丨诸丨位丨兄丨弟丨姐丨妹丨。丨现丨在丨的丨问丨题丨不丨在丨于丨驱丨魔丨人丨是丨不丨是丨真丨的丨受丨到丨了丨天丨使丨的丨启丨示丨,丨他丨的丨话丨真丨也丨好丨假丨也丨好丨,丨都丨只丨是丨一丨个丨我丨们丨对丨索丨贝丨安丨动丨作丨的丨理丨由丨,丨关丨键丨在丨于丨我丨们丨是丨否丨,丨或丨者丨说丨教丨皇丨厅丨是丨否丨想丨要丨对丨索丨贝丨安丨有丨所丨动丨作丨。丨

丨护丨教丨团丨骑丨士丨长丨 丨安丨菲丨尔丨娜丨:丨如丨果丨从丨护丨教丨团丨的丨角丨度丨来丨看丨,丨索丨贝丨安丨非丨剪丨除丨不丨可丨。丨他丨们丨是丨一丨群丨由丨信丨魔丨者丨、丨异丨端丨和丨难丨以丨形丨容丨的丨邪丨魔丨外丨道丨,丨更丨别丨说丨我丨们丨从丨别丨的丨渠丨道丨得丨到丨的丨信丨息丨,丨里丨面丨还丨有丨一丨部丨分丨魔丨物丨。丨

丨主丨教丨 丨易丨格丨斯丨:丨魔丨物丨?丨

丨护丨教丨团丨骑丨士丨长丨:丨安丨菲丨尔丨娜丨修丨女丨:丨对丨,丨狄丨马丨尔丨提丨到丨的丨那丨位丨吉丨玛丨·丨黑丨火丨,丨就丨有丨报丨告丨显丨示丨他丨是丨龙丨,丨而丨且丨是丨十丨三丨龙丨王丨中丨的丨一丨位丨。丨大丨家丨还丨记丨得丨一丨百丨多丨年丨前丨的丨龙丨灾丨么丨?丨我丨想丨这丨个丨吉丨玛丨·丨黑丨火丨龙丨王丨不丨会丨轻丨易丨善丨罢丨甘丨休丨的丨。丨

丨裁丨决丨官丨 丨杜丨勒丨斯丨特丨神丨父丨:丨我丨赞丨成丨安丨菲丨尔丨娜丨姐丨妹丨。丨那丨些丨魔丨龙丨阴丨险丨狡丨诈丨,丨没丨了丨一丨个丨龙丨裔丨庄丨园丨,丨再丨来丨一丨个丨大丨索丨贝丨安丨也丨是丨完丨全丨可丨能丨的丨事丨。丨就丨更丨别丨说丨他丨们丨在丨无丨条丨件丨地丨收丨留丨各丨种丨杂丨七丨杂丨八丨的丨危丨险丨分丨子丨,丨我丨想丨大丨家丨对丨“丨特丨里丨奥丨·丨莱丨菲丨斯丨”丨这丨个丨名丨字丨都丨不丨陌丨生丨吧丨。丨

丨第丨七丨部丨主丨管丨 丨巴丨德丨神丨父丨:丨你丨是丨说丨那丨个丨死丨灵丨法丨师丨?丨说丨起丨来丨也丨是丨活丨见丨鬼丨,丨我丨手丨里丨的丨驱丨魔丨人丨每丨过丨一丨阵丨子丨都丨要丨杀丨死丨他丨一丨次丨,丨但丨是丨他丨总丨是丨过丨一丨阵丨就丨复丨活丨。丨驱丨魔丨人丨们丨动丨手丨的丨时丨候丨这丨家丨伙丨就丨像丨无丨所丨谓丨似丨的丨,丨完丨全丨不丨抵丨抗丨。丨

丨裁丨决丨官丨 丨杜丨勒丨斯丨特丨:丨对丨,丨就丨是丨他丨。丨大丨约丨十丨年丨前丨他丨也丨去丨了丨索丨贝丨安丨城丨。丨

丨主丨教丨 丨易丨格丨斯丨:丨这丨就丨很丨麻丨烦丨了丨。丨

丨护丨教丨团丨骑丨士丨长丨:丨安丨菲丨尔丨娜丨修丨女丨:丨出丨击丨索丨贝丨安丨势丨在丨必丨行丨,丨从丨各丨种丨意丨义丨上丨的丨,丨防丨患丨于丨未丨然丨。丨事丨实丨上丨我丨们丨已丨经丨错丨过丨了丨最丨佳丨时丨机丨,丨索丨贝丨安丨城丨一丨夜丨之丨间丨崛丨起丨,丨那丨时丨候丨我丨们丨就丨应丨该丨派丨人丨去丨给丨他丨砸丨了丨。丨

丨第丨七丨部丨主丨管丨 丨巴丨德丨神丨父丨:丨现丨在丨砸丨也丨不丨迟丨,丨由丨着丨他丨们丨闹丨事丨还丨行丨?丨

丨裁丨决丨官丨 丨杜丨勒丨斯丨特丨神丨父丨:丨我丨会丨吩丨咐丨讯丨问丨员丨们丨,丨让丨他丨们丨想丨办丨法丨从丨那丨位丨驱丨魔丨人丨嘴丨里丨多丨撬丨点丨东丨西丨出丨来丨,丨到丨时丨候丨向丨上丨报丨告丨也丨容丨易丨展丨开丨。丨索丨贝丨安丨这丨事丨可丨大丨可丨小丨,丨我丨们丨得丨谨丨慎丨对丨待丨。丨

丨拉丨莱丨尔丨 丨经丨师丨:丨这丨件丨事丨我丨们丨能丨自丨己丨处丨理丨,丨不丨向丨教丨皇丨厅丨汇丨报丨吗丨?丨教丨皇丨厅丨做丨事丨可丨是丨很丨拖丨拉丨的丨。丨

丨主丨教丨 丨易丨格丨斯丨:丨我丨们丨可丨以丨先丨派丨人丨去丨做丨点丨什丨么丨,丨等丨到丨有丨些丨反丨馈丨的丨时丨候丨再丨报丨告丨。丨这丨样丨不丨管丨是丨形丨势丨对丨我丨们丨是丨否丨有丨利丨,丨我丨们丨都丨可丨以丨在丨报丨告丨里丨大丨谈丨特丨谈丨自丨己丨都丨做丨了丨什丨么丨。丨实丨干丨派丨。丨

丨裁丨决丨官丨 丨杜丨勒丨斯丨特丨神丨父丨:丨我丨建丨议丨就丨认丨定丨狄丨马丨尔丨的丨天丨使丨启丨示丨是丨真丨的丨,丨然丨后丨派丨点丨人丨手丨给丨他丨指丨挥丨,丨让丨他丨先丨自丨己丨胡丨闹丨一丨会丨。丨做丨事丨情丨总丨要丨先丨起丨个丨头丨,丨在丨各丨种丨情丨况丨都丨不丨明丨朗丨的丨时丨候丨不丨妨丨向丨池丨子丨里丨放丨条丨鲶丨鱼丨,丨把丨水丨搅丨活丨。丨

丨主丨教丨 丨易丨格丨斯丨:丨那丨就丨这丨么丨决丨定丨了丨,丨我丨会丨向丨德丨伦丨弟丨兄丨下丨达丨指丨令丨的丨。丨

丨(丨后丨略丨)丨

丨—丨—丨—丨—丨

丨以丨下丨内丨容丨来丨自丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨的丨私丨人丨日丨记丨

丨1丨4丨1丨年丨4丨月丨2丨3丨日丨 丨天丨气丨还丨成丨吧丨

丨爸丨爸丨又丨收丨到丨了丨主丨教丨的丨信丨,丨这丨次丨是丨有丨关丨我丨的丨。丨他丨忧丨虑丨地丨看丨着丨我丨,丨又丨问丨了丨我丨一丨次丨:丨“丨你丨是丨真丨的丨遇丨见丨了丨天丨使丨吗丨?丨”丨

丨我丨不丨知丨道丨爸丨爸丨在丨忧丨虑丨什丨么丨,丨遇丨见丨天丨使丨难丨道丨不丨是丨好丨事丨吗丨。丨难丨道丨我丨不丨是丨一丨直丨都丨接丨受丨着丨这丨样丨的丨教丨育丨吗丨。丨莫丨名丨其丨妙丨的丨。丨

丨后丨来丨有丨个丨胖丨乎丨乎丨的丨修丨女丨来丨了丨,丨她丨脸丨颊丨红丨红丨的丨,丨又丨圆丨,丨像丨个丨苹丨果丨。丨赌丨五丨毛丨她丨叫丨法丨梅丨尔丨—丨—丨我丨输丨了丨。丨她丨叫丨伊丨芙丨兰丨,丨伊丨芙丨兰丨·丨斯丨登丨伯丨克丨文丨士丨,丨经丨院丨的丨书丨呆丨子丨。丨她丨说丨她丨是丨教丨区丨经丨院丨派丨来丨的丨,丨要丨跟丨我丨一丨起丨调丨查丨索丨贝丨安丨城丨的丨事丨情丨,丨还丨说丨狄丨马丨尔丨神丨父丨,丨也丨就丨是丨爸丨爸丨,丨已丨经丨收丨到丨主丨教丨的丨指丨令丨了丨。丨

丨要丨死丨,丨我丨爸丨爸丨说丨他丨没丨收丨到丨,丨肯丨定丨是丨认丨错丨人丨了丨。丨

丨书丨呆丨子丨也丨不丨多丨问丨,丨“丨哦丨”丨了丨一丨声丨,丨说丨了丨个丨“丨打丨扰丨了丨”丨,丨就丨走丨了丨。丨

丨然丨后丨我丨跟丨我丨爸丨发丨了丨一丨顿丨火丨,丨他丨也丨跟丨我丨发丨了丨一丨顿丨火丨。丨闹丨到丨最丨后丨无丨非丨是丨觉丨得丨索丨贝丨安丨危丨险丨。丨笑丨死丨了丨,丨驱丨魔丨人丨干丨的丨活丨有丨不丨危丨险丨的丨吗丨?丨我丨就丨跟丨他丨直丨说丨了丨,丨你丨别丨管丨我丨,丨你丨不丨过丨是丨教丨引丨神丨父丨,丨还丨真丨把丨自丨己丨当丨我丨爸丨了丨?丨他丨立丨刻丨就丨不丨说丨话丨了丨。丨

丨我丨是丨不丨怕丨危丨险丨的丨,丨当丨然丨也丨有丨自丨己丨的丨理丨由丨。丨阿丨德丨杰丨是丨多丨好丨的丨一丨个丨人丨,丨他丨不丨把丨我丨当丨怪丨物丨看丨,丨愿丨意丨相丨信丨我丨的丨话丨,丨还丨教丨我丨小丨把丨戏丨,丨教丨我丨用丨魔丨法丨做丨小丨亮丨珠丨。丨但丨是丨我丨没丨有丨学丨,丨那丨样丨的丨东丨西丨是丨不丨好丨的丨,丨我丨知丨道丨。丨

丨如丨果丨我丨不丨是丨驱丨魔丨人丨,丨而丨是丨小丨说丨家丨呢丨,丨那丨段丨日丨子丨一丨定丨能丨为丨我丨的丨小丨说丨提丨供丨好丨多丨好丨多丨灵丨感丨。丨我丨们丨在丨居丨住丨区丨里丨追丨着丨玩丨,丨他丨用丨魔丨法丨在丨屋丨顶丨闪丨来丨闪丨去丨,丨一丨会丨儿丨在丨这丨出丨现丨,丨一丨会丨儿丨就丨跳丨到丨那丨里丨去丨了丨,丨我丨用丨尽丨浑丨身丨解丨数丨想丨要丨追丨上丨,丨也丨碰丨不丨到丨他丨一丨根丨毫丨毛丨。丨不丨过丨后丨来丨我丨还丨是丨抓丨到丨他丨了丨,丨阿丨德丨杰丨不丨能丨老丨用丨魔丨法丨,丨那丨对丨他丨的丨身丨体丨是丨很丨大丨的丨损丨害丨。丨有丨一丨次丨他丨不丨小丨心丨要丨从丨屋丨顶丨滑丨下丨去丨,丨还丨是丨我丨拉丨住丨了丨他丨。丨我丨劝丨他丨不丨要丨学丨这丨种丨东丨西丨,丨他丨不丨听丨我丨的丨。丨

丨回丨去丨以丨后丨,丨左丨鲁丨斯丨夫丨人丨说丨,丨阿丨德丨杰丨能丨认丨识丨瓦丨尔丨迪丨尼丨这丨样丨的丨朋丨友丨真丨是丨太丨好丨了丨。丨

丨我丨也丨觉丨得丨能丨认丨识丨阿丨德丨杰丨真丨是丨太丨好丨了丨,丨如丨果丨他丨不丨搞丨那丨些丨恶丨魔丨的丨勾丨当丨就丨更丨好丨了丨。丨

丨不丨过丨后丨来丨,丨夫丨人丨说丨,丨希丨望丨我丨留丨下丨来丨做丨他丨们丨的丨养丨子丨,丨因丨为丨阿丨德丨杰丨要丨去丨索丨贝丨安丨城丨学丨魔丨法丨了丨,丨两丨夫丨妻丨还丨是丨喜丨欢丨有丨小丨孩丨在丨身丨边丨的丨日丨子丨。丨

丨我丨哀丨求丨左丨鲁丨斯丨先丨生丨和丨夫丨人丨不丨要丨那丨样丨做丨,丨然丨后丨他丨们丨就丨用丨非丨常丨惋丨惜丨的丨眼丨神丨看丨着丨我丨,丨好丨像丨在丨说丨“丨好丨好丨一丨个丨孩丨子丨怎丨么丨就丨这丨么丨完丨蛋丨了丨”丨,丨但丨完丨蛋丨的丨恐丨怕丨不丨是丨我丨,丨是丨阿丨德丨杰丨吧丨。丨

丨最丨后丨阿丨德丨杰丨还丨是丨走丨了丨,丨左丨鲁丨斯丨先丨生丨带丨他丨走丨的丨,丨家丨里丨只丨剩丨下丨我丨和丨夫丨人丨两丨个丨。丨

丨于丨是丨我丨辞丨别丨了丨夫丨人丨,丨决丨定丨还丨是丨回丨到丨教丨堂丨来丨,丨好丨好丨地丨参丨加丨训丨练丨,丨好丨好丨地丨当丨个丨驱丨魔丨人丨。丨

丨我丨实丨在丨不丨想丨让丨我丨的丨朋丨友丨就丨这丨么丨在丨地丨狱丨里丨受丨罚丨。丨我丨有丨的丨是丨机丨会丨来丨给丨我丨爸丨道丨歉丨,丨但丨是丨如丨果丨我丨再丨不丨采丨取丨行丨动丨,丨阿丨德丨杰丨恐丨怕丨没丨法丨从丨地丨狱丨的丨巨丨口丨中丨脱丨身丨了丨。丨天丨使丨德丨拉丨格丨恩丨已丨经丨给丨了丨我丨启丨示丨,丨这丨是丨我丨唯丨一丨的丨机丨会丨。丨

丨令丨我丨后丨悔丨的丨是丨忘丨了丨跟丨那丨位丨伊丨芙丨兰丨修丨女丨要丨个丨联丨系丨地丨址丨,丨不丨知丨道丨以丨后丨还丨有丨没丨有丨机丨会丨见丨她丨。丨经丨院丨掌丨握丨许丨多丨有丨关丨巫丨术丨、丨魔丨法丨和丨古丨代丨异丨教丨的丨知丨识丨,丨她丨很丨有丨可丨能丨能丨帮丨上丨忙丨。丨

丨哎丨,丨都丨怪丨我丨爸丨。丨

丨睡丨了丨睡丨了丨。丨

丨(丨以丨下丨的丨字丨迹丨明丨显丨更丨潦丨草丨)丨

丨不丨行丨了丨不丨行丨了丨,丨德丨拉丨格丨恩丨天丨使丨又丨向丨我丨显丨现丨,丨他丨说丨他丨会丨一丨直丨站丨在丨我丨这丨边丨的丨,丨我丨得丨好丨好丨记丨住丨他丨都丨说丨了丨什丨么丨,丨不丨然丨以丨后丨裁丨决丨所丨再丨问丨我丨好丨有丨话丨可丨说丨。丨

丨德丨拉丨格丨恩丨对丨我丨说丨:丨他丨犯丨下丨了丨一丨些丨错丨误丨,丨让丨吉丨玛丨·丨黑丨火丨奴丨役丨了丨天丨使丨和丨恶丨魔丨,丨他丨必丨须丨弥丨补丨自丨己丨的丨过丨错丨。丨所丨以丨不丨是丨他丨降丨我丨启丨示丨,丨而丨是丨他丨请丨求丨我丨的丨帮丨助丨。丨

丨…丨…丨我丨想丨这丨个丨话丨我丨可丨能丨是丨不丨能丨跟丨裁丨决丨所丨的丨人丨说丨。丨所丨以丨天丨使丨的丨话丨说丨了丨和丨没丨说丨一丨样丨,丨最丨后丨能丨依丨靠丨的丨还丨是丨我丨自丨己丨。丨

丨我丨得丨先丨收丨拾丨一丨下丨行丨装丨,丨做丨好丨出丨动丨的丨准丨备丨。丨

丨—丨—丨—丨资丨料丨补丨完丨结丨束丨—丨—丨—丨

丨1丨4丨2丨年丨9丨月丨1丨0丨日丨讯丨问丨记丨录丨(丨解丨禁丨部丨分丨)丨

丨—丨—丨开丨始丨—丨—丨

丨(丨前丨略丨)丨

丨讯丨问丨者丨:丨狄丨马丨尔丨先丨生丨。丨我丨们丨没丨有丨在丨本丨教丨区丨档丨案丨馆丨找丨到丨你丨说丨的丨那丨些丨资丨料丨,丨包丨括丨你丨上丨交丨的丨作丨战丨报丨告丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨(丨沉丨默丨并丨且丨目丨光丨飘丨忽丨)丨嗯丨…丨…丨或丨许丨是丨因丨为丨一丨些丨事丨故丨遗丨失丨了丨吧丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨你丨在丨说丨谎丨。丨从丨1丨4丨1丨年丨起丨到丨现丨在丨,丨档丨案丨馆丨没丨有丨任丨何丨一丨次丨事丨故丨记丨录丨。丨我丨们丨甚丨至丨查丨找丨了丨资丨料丨汇丨编丨,丨你丨没丨有丨上丨交丨任丨何丨一丨份丨有丨关丨索丨贝丨安丨的丨报丨告丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨(丨沉丨默丨)丨

丨讯丨问丨者丨:丨我丨们丨想丨要丨知丨道丨当丨时丨到丨底丨发丨生丨了丨什丨么丨。丨希丨望丨你丨配丨合丨,丨狄丨马丨尔丨先丨生丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨(丨情丨绪丨激丨动丨)丨说丨出丨来丨你丨们丨也丨不丨会丨相丨信丨,丨相丨信丨了丨也丨还丨是丨会丨治丨我丨的丨罪丨,丨不丨如丨现丨在丨就丨直丨接丨把丨我丨送丨上丨火丨刑丨柱丨,丨反丨正丨我丨没丨救丨出丨阿丨德丨杰丨,丨你丨们丨想丨怎丨么丨样丨就丨怎丨么丨样丨吧丨!丨!丨

丨讯丨问丨者丨:丨你丨一丨定丨要丨相丨信丨,丨狄丨马丨尔丨先丨生丨。丨我丨们丨裁丨决丨所丨从丨来丨都丨不丨是丨为丨了丨致丨人丨死丨命丨而丨设丨立丨。丨请丨你丨冷丨静丨,丨现丨在丨我丨们丨并丨不丨知丨道丨你丨都丨做丨了丨什丨么丨事丨,丨自丨然丨也丨无丨法丨想丨办丨法丨为丨你丨洗丨脱丨罪丨责丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨我丨的丨行丨动丨根丨本丨没丨得丨到丨过丨许丨可丨,丨是丨我丨煽丨动丨驱丨魔丨人丨去丨进丨攻丨索丨贝丨安丨的丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨你丨为丨什丨么丨这丨样丨做丨呢丨?丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨这丨非丨常丨复丨杂丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨那丨你丨被丨捕丨的丨理丨由丨就丨又丨多丨了丨一丨条丨。丨大丨范丨围丨煽丨动丨驱丨魔丨人丨进丨行丨未丨经丨批丨准丨的丨作丨战丨行丨动丨,丨和丨你丨的丨信丨魔丨之丨罪丨同丨样丨严丨重丨。丨你丨唯丨有丨给丨我丨们丨更丨多丨的丨信丨息丨,丨我丨们丨才丨能丨帮丨你丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨你丨不丨用丨老丨是丨在丨这丨威丨逼丨利丨诱丨。丨没丨有丨用丨的丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨与丨你丨谈丨话丨非丨常丨不丨愉丨快丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨我丨也丨是丨。丨

丨(丨讯丨问丨中丨断丨大丨约丨一丨个丨小丨时丨,丨期丨间丨被丨讯丨问丨者丨情丨绪丨激丨动丨,丨试丨图丨殴丨打丨任丨何丨接丨近丨他丨的丨人丨,丨被丨护丨教丨骑丨士丨制丨服丨并丨加丨上丨镣丨铐丨。丨)丨

丨讯丨问丨者丨:丨我丨也丨不丨想丨对丨你丨用丨这丨种丨手丨段丨,丨但丨是丨似丨乎丨只丨有丨这丨样丨才丨能丨令丨你丨冷丨静丨下丨来丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨(丨情丨绪丨激丨动丨)丨你丨也丨只丨有丨这丨种丨手丨段丨了丨,丨我丨一丨手丨策丨划丨了丨索丨贝丨安丨的丨陨丨落丨,丨为丨你丨们丨安丨诺丨尼丨瑟丨教丨除丨去丨了丨心丨腹丨大丨患丨,丨就丨换丨来丨这丨样丨的丨下丨场丨,丨被丨你丨们丨像丨狗丨一丨样丨锁丨在丨房丨间丨里丨逼丨问丨!丨?丨

丨讯丨问丨者丨:丨是丨的丨,丨有丨人丨匿丨名丨举丨报丨你丨与丨恶丨魔丨有丨来丨往丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨你丨疯丨了丨吗丨,丨我丨和丨驱丨魔丨人丨们丨把丨地丨狱丨屠丨戮丨殆丨尽丨,丨你丨们丨却丨在丨怀丨疑丨我丨和丨恶丨魔丨有丨来丨往丨?丨是丨你丨们丨疯丨了丨还丨是丨恶丨魔丨疯丨了丨?丨

丨讯丨问丨者丨:丨这丨是丨证丨物丨,丨你丨要丨解丨释丨这丨黑丨漆丨漆丨的丨刀丨的丨来丨历丨。丨祭丨仪丨处丨的丨科丨学丨家丨们丨认丨为丨这丨不丨是丨人丨类丨能丨制丨造丨出丨来丨的丨东丨西丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨我丨不丨知丨道丨,丨是丨一丨位丨修丨女丨给丨我丨的丨,丨她丨从丨达丨伦丨·丨阿丨本丨城丨来丨。丨她丨说丨只丨有丨这丨样丨的丨武丨器丨才丨能丨杀丨死丨恶丨魔丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨(丨翻丨看丨资丨料丨)丨为丨此丨我丨们丨咨丨询丨了丨古丨代丨异丨教丨专丨家丨海丨德丨格丨·丨阿丨尔丨特丨神丨父丨,丨他丨说丨这丨种丨刀丨子丨是丨黑丨天丨女丨给丨她丨的丨杀丨戮丨机丨器丨装丨备丨的丨邪丨恶丨武丨器丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨(丨沉丨默丨)丨我丨不丨知丨道丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨你丨不丨知丨道丨是丨吗丨?丨你丨是丨不丨知丨道丨这丨武丨器丨的丨来丨历丨还丨是丨?丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨我丨不丨知丨道丨这丨武丨器丨的丨来丨历丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨很丨好丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨(丨突丨然丨竖丨起丨耳丨朵丨,丨似丨乎丨进丨入丨警丨觉丨的丨状丨态丨。丨)丨

丨讯丨问丨者丨:丨你丨做丨得丨很丨好丨,丨狄丨马丨尔丨先丨生丨。丨这丨样丨就丨对丨了丨,丨你丨要丨学丨会丨信丨任丨裁丨决丨所丨。丨我丨期丨待丨与丨你丨的丨下丨次丨会丨面丨。丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨:丨(丨态丨度丨恶丨劣丨)丨我丨不丨期丨待丨,丨我丨以丨魔丨物丨之丨血丨诅丨咒丨你丨。丨

丨讯丨问丨者丨:丨别丨这丨样丨,丨要丨有丨礼丨貌丨。丨下丨次丨见丨。丨

丨—丨—丨—丨—丨

丨被丨讯丨问丨者丨签丨字丨:丨驱丨魔丨人丨 丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨(丨签丨字丨)丨

丨讯丨问丨者丨签丨字丨:丨裁丨决丨所丨讯丨问丨员丨 丨希丨勒丨蒂丨斯丨·丨蒙丨格丨尔丨神丨父丨(丨签丨字丨)丨

丨书丨记丨员丨签丨字丨:丨裁丨决丨所丨书丨记丨员丨 丨海丨叶丨娜丨·丨法丨梅丨尔丨·丨以丨德丨勒丨亚丨修丨女丨(丨签丨字丨)丨

丨—丨—丨结丨束丨—丨—丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨的丨私丨人丨日丨记丨

丨1丨4丨2丨年丨9丨月丨1丨0丨日丨 丨天丨气丨:丨妈丨的丨智丨障丨

丨我丨以丨为丨这丨事丨完丨了丨,丨真丨的丨。丨

丨还丨有丨什丨么丨不丨完丨的丨,丨索丨贝丨安丨完丨了丨,丨恶丨魔丨完丨了丨,丨什丨么丨都丨完丨了丨,丨我丨也丨完丨了丨。丨

丨而丨且丨还丨一丨不丨小丨心丨都丨说丨了丨出丨去丨。丨裁丨决丨所丨会丨怎丨么丨审丨判丨我丨?丨我丨当丨然丨知丨道丨那丨个丨修丨女丨是丨怎丨么丨回丨事丨,丨我丨还丨知丨道丨巫丨师丨卢丨修丨斯丨是丨怎丨么丨回丨事丨呢丨,丨那丨有丨什丨么丨用丨?丨那丨就丨是丨大丨魔丨神丨黑丨天丨女丨,丨她丨附丨身丨在丨姐丨妹丨身丨上丨,丨专丨门丨从丨九丨渊丨地丨狱丨里丨出丨来丨毁丨灭丨索丨贝丨安丨的丨,丨巫丨师丨卢丨修丨斯丨被丨魔丨神丨的丨魔丨法丨烧丨死丨了丨,丨德丨拉丨格丨恩丨抱丨着丨他丨的丨尸丨体丨走丨了丨。丨

丨妈丨的丨。丨

丨还丨有丨那丨个丨匿丨名丨举丨报丨我丨的丨贱丨人丨。丨让丨我丨知丨道丨是丨谁丨,丨我丨要丨用丨银丨刺丨剥丨了丨他丨的丨皮丨。丨

丨爸丨爸丨劝丨我丨向丨裁丨决丨所丨坦丨诚丨,丨但丨是丨我丨不丨敢丨,丨我丨真丨的丨不丨敢丨。丨我丨觉丨得丨那丨个丨蒙丨格丨尔丨神丨父丨完丨全丨是丨个丨笑丨面丨虎丨,丨人丨面丨兽丨心丨那丨种丨。丨我丨不丨相丨信丨他丨说丨什丨么丨想丨要丨为丨我丨洗丨脱丨罪丨责丨,丨狗丨屁丨,丨一丨点丨都丨不丨信丨。丨

丨明丨天丨我丨还丨要丨见丨他丨,丨妈丨的丨,丨让丨我丨死丨了丨吧丨。丨

丨—丨—丨—丨—丨

丨1丨4丨2丨年丨9丨月丨1丨1丨日丨 丨天丨气丨:丨吓丨死丨我丨了丨

丨今丨天丨没丨人丨找丨我丨去丨问丨话丨,丨反丨倒丨是丨蒙丨格丨尔丨神丨父丨私丨下丨来丨见丨我丨了丨。丨我丨就丨说丨这丨人丨是丨个丨笑丨面丨虎丨,丨看丨起丨来丨一丨点丨都丨没丨错丨。丨

丨他丨细丨细丨地丨问丨了丨我丨很丨多丨问丨题丨,丨我丨都丨没丨怎丨么丨认丨真丨回丨答丨。丨我丨摸丨不丨清丨这丨个丨人丨的丨路丨数丨,丨不丨知丨道丨是丨什丨么丨意丨思丨。丨后丨来丨他丨走丨了丨,丨但丨我丨隐丨约丨觉丨得丨这丨事丨不丨会丨那丨么丨快丨就丨完丨了丨的丨。丨

丨我丨做丨了丨什丨么丨?丨

丨去丨年丨5丨月丨,丨我丨离丨开丨了丨珍丨珠丨城丨,丨向丨西丨南丨方丨走丨,丨目丨的丨地丨是丨济丨哈丨诺丨拉丨。丨那丨是丨座丨大丨城丨市丨,丨鱼丨龙丨混丨杂丨,丨是丨个丨打丨探丨情丨报丨的丨好丨地丨方丨。丨我丨和丨济丨哈丨诺丨拉丨下丨城丨的丨一丨些丨地丨下丨结丨社丨搭丨上丨了丨关丨系丨,丨听丨说丨了丨一丨些丨事丨情丨。丨

丨那丨时丨,丨索丨贝丨安丨城丨的丨屏丨障丨已丨经丨升丨起丨了丨,丨必丨须丨凭丨借丨一丨种丨叫丨做丨“丨索丨贝丨安丨誓丨约丨”丨的丨刻丨印丨才丨能丨出丨入丨。丨那丨刻丨印丨在丨黑丨市丨里丨卖丨的丨很丨贵丨,丨要丨几丨个丨哈丨维丨才丨能丨弄丨到丨一丨个丨假丨的丨,丨还丨有丨因丨为丨咒丨术丨模丨拟丨不丨成丨功丨而丨被丨拦丨截丨的丨可丨能丨。丨真丨的丨更丨贵丨,丨它丨不丨会丨被丨拦丨截丨,丨但丨都丨是丨从丨活丨生丨生丨的丨索丨贝丨安丨住丨民丨身丨上丨砍丨下丨来丨的丨肢丨体丨,丨我丨没丨有丨那丨么丨多丨钱丨,丨也丨不丨想丨总丨是丨在丨包丨里丨装丨一丨只丨断丨手丨,丨还丨是丨算丨了丨。丨

丨这丨该丨死丨的丨刻丨印丨给丨我丨添丨了丨很丨多丨麻丨烦丨,丨据丨说丨那丨种丨巫丨术丨源丨自丨古丨代丨异丨教丨的丨众丨位丨魔丨神丨,丨安丨诺丨尼丨瑟丨教丨的丨信丨物丨是丨无丨法丨破丨除丨的丨。丨最丨终丨我丨还丨是丨决丨定丨买丨个丨假丨的丨索丨贝丨安丨誓丨约丨,丨不丨管丨怎丨么丨样丨先丨混丨进丨去丨再丨说丨。丨

丨我丨在丨城丨里丨呆丨了丨一丨个丨月丨,丨靠丨替丨人丨猎丨杀丨魔丨物丨赚丨钱丨。丨城丨外丨某丨处丨有丨头丨绿丨龙丨,丨要丨是丨把丨那丨头丨龙丨的丨脑丨袋丨斩丨下丨来丨,丨不丨光丨奖丨金丨,丨卖丨龙丨皮丨、丨龙丨肉丨、丨鳞丨片丨、丨角丨和丨骨丨头丨都丨能丨赚丨上丨好丨大丨一丨笔丨。丨有丨那丨么丨一丨回丨我丨真丨的丨想丨试丨试丨看丨了丨,丨就丨在丨夜丨晚丨摸丨进丨了丨绿丨龙丨的丨巢丨穴丨。丨龙丨发丨现丨了丨我丨,丨我丨以丨为丨自丨己丨这丨下丨一丨定丨完丨犊丨子丨了丨,丨但丨是丨那丨比丨我丨大丨出丨好丨几丨倍丨的丨魔丨龙丨好丨像丨没丨有丨敌丨意丨,丨它丨用丨鼻丨子丨拱丨我丨,丨把丨我丨怼丨了丨个丨跟丨头丨,丨就丨扬丨起丨头丨颅丨来丨,丨发丨出丨欢丨快丨的丨叫丨声丨,丨像丨是丨在丨笑丨。丨绿丨龙丨还丨叼丨来丨兽丨肉丨扔丨在丨我丨面丨前丨叫丨我丨吃丨,丨我丨割丨了丨一丨片丨,丨向丨它丨致丨谢丨,丨但丨是丨没丨有丨吃丨。丨我丨是丨不丨吃丨生丨肉丨的丨。丨

丨最丨后丨我丨也丨没丨有丨伤丨害丨那丨头丨绿丨龙丨,丨据丨说丨它丨也丨不丨伤丨人丨,丨总丨是丨在丨济丨哈丨诺丨拉丨城丨外丨远丨远丨地丨飞丨,丨在丨森丨林丨里丨捕丨捉丨野丨兽丨来丨吃丨,丨偶丨尔丨袭丨击丨家丨畜丨,丨但丨从丨不丨伤丨人丨。丨

丨这丨我丨还丨有丨什丨么丨理丨由丨伤丨害丨它丨呢丨。丨

丨人丨都丨说丨龙丨喜丨欢丨收丨集丨金丨银丨财丨宝丨,丨但丨是丨这丨头丨绿丨龙丨喜丨欢丨的丨却丨是丨各丨种丨巫丨咒丨用丨品丨。丨它丨的丨巢丨穴丨里丨藏丨着丨堆丨积丨如丨山丨的丨符丨咒丨、丨晶丨石丨、丨法丨器丨和丨已丨经丨朽丨烂丨的丨草丨药丨。丨每丨当丨我丨给丨他丨带丨去丨一丨些丨零丨食丨,丨像丨是丨一丨桶丨树丨莓丨,丨几丨颗丨苹丨果丨,丨或丨者丨是丨烤丨猪丨腿丨和丨鸡丨杂丨馅丨饼丨,丨龙丨就丨会丨从丨它丨的丨珍丨藏丨里丨衔丨出丨一丨点丨来丨送丨给丨我丨。丨我丨就丨把丨它丨们丨拿丨到丨黑丨市丨上丨去丨卖丨掉丨,丨慢丨慢丨地丨就丨攒丨够丨了丨买丨假丨刻丨印丨的丨钱丨。丨

丨七丨个丨哈丨维丨呢丨,丨这丨些丨钱丨够丨我丨爸丨爸丨的丨教丨堂丨一丨年丨的丨开丨销丨了丨,丨还丨是丨点丨超丨多丨蜡丨烛丨超丨华丨丽丨的丨那丨种丨。丨

丨假丨的丨索丨贝丨安丨刻丨印丨我丨到丨现丨在丨都丨还丨留丨着丨,丨 丨那丨是丨颗丨水丨晶丨球丨,丨不丨太丨大丨,丨里丨面丨似丨乎丨有丨好丨多丨层丨,丨每丨一丨层丨上丨都丨刻丨着丨魔丨法丨词丨句丨。丨

丨这丨东丨西丨让丨我丨想丨起丨了丨阿丨德丨杰丨。丨这丨位丨老丨哥丨在丨索丨贝丨安丨里丨会丨成丨什丨么丨样丨呢丨,丨他丨是丨不丨是丨也丨成丨厉丨害丨无丨比丨的丨大丨巫丨师丨?丨如丨果丨我丨还丨能丨再丨见丨他丨,丨我丨们丨会丨兵丨戎丨相丨见丨吗丨?丨不丨过丨,丨最丨终丨还丨是丨没丨有丨。丨我丨甚丨至丨没丨来丨得丨及丨见丨他丨最丨后丨一丨次丨。丨

丨我丨们丨的丨最丨后丨一丨次丨会丨面丨是丨在丨一丨圈丨石丨碑丨里丨头丨,丨索丨贝丨安丨城丨奠丨基丨石丨德丨阿丨尔丨姿丨石丨碑丨群丨。丨我丨们丨的丨目丨光丨只丨在丨电丨光丨石丨火丨之丨间丨恍丨然丨交丨接丨,丨然丨后丨就丨再丨也丨没丨见丨过丨他丨了丨。丨他丨身丨边丨还丨有丨个丨男丨人丨,丨有丨个丨年丨轻丨姑丨娘丨,丨可丨能丨是丨他丨的丨朋丨友丨吧丨。丨阿丨德丨杰丨交丨到丨了丨新丨朋丨友丨,丨也丨算丨是丨好丨事丨了丨。丨

丨也丨就丨在丨那丨不丨久丨以丨后丨吧丨。丨魔丨神丨降丨下丨了丨索丨贝丨安丨的丨屏丨障丨,丨我丨和丨驱丨魔丨人丨们丨冲丨了丨进丨去丨。丨

丨哦丨对丨了丨,丨魔丨神丨。丨蒙丨格丨尔丨神丨父丨一丨直丨有丨意丨无丨意丨地丨把丨话丨题丨往丨魔丨神丨上丨面丨引丨,丨他丨昨丨天丨还丨说丨有丨人丨匿丨名丨告丨发丨我丨与丨恶丨魔丨有丨来丨往丨,丨大丨概丨就丨是丨这丨个丨意丨思丨吧丨。丨

丨我丨一丨开丨始丨是丨不丨知丨道丨那丨修丨女丨已丨经丨被丨魔丨神丨附丨身丨了丨,丨她丨和丨一丨个丨长丨得丨和丨圣丨母丨像丨一丨样丨的丨男丨装丨女丨人丨从丨金丨吉丨亚丨河丨上丨游丨来丨,丨也丨在丨济丨哈丨诺丨拉丨城丨里丨游丨逛丨。丨说丨来丨也丨是丨很丨有丨趣丨的丨,丨她丨们丨与丨一丨个丨面丨目丨同丨德丨拉丨格丨恩丨天丨使丨相丨似丨的丨男丨人丨一丨起丨出丨现丨,丨我丨以丨为丨那丨男丨人丨是丨德丨拉丨格丨恩丨,丨就丨向丨他丨问丨安丨,丨结丨果丨他丨说丨他丨叫丨卢丨修丨斯丨,丨是丨阿丨忒丨尔丨人丨,丨德丨拉丨格丨恩丨的丨半丨身丨。丨

丨我丨就丨这丨样丨和丨卢丨修丨斯丨、丨被丨魔丨神丨附丨身丨的丨法丨梅丨尔丨修丨女丨和丨阿丨克丨塞丨夫丨人丨认丨识丨了丨。丨不丨过丨至丨今丨我丨也丨不丨知丨道丨和丨这丨伙丨人丨认丨识丨,丨是丨好丨事丨还丨是丨坏丨事丨。丨

丨法丨梅丨尔丨修丨女丨在丨白丨天丨是丨正丨常丨的丨,丨每丨日丨晚丨上丨七丨点丨钟丨到丨十丨二丨点丨钟丨魔丨神丨就丨会丨出丨现丨,丨夺丨走丨她丨对丨自丨己丨身丨体丨的丨控丨制丨权丨。丨那丨魔丨神丨就丨是丨把丨死丨亡丨与丨黑丨暗丨播丨撒丨到丨人丨间丨去丨的丨黑丨天丨女丨,丨阿丨克丨塞丨夫丨人丨好丨像丨对丨此丨已丨经丨见丨怪丨不丨怪丨了丨。丨在丨法丨梅丨尔丨姐丨妹丨还丨是丨她丨自丨己丨的丨时丨候丨,丨她丨是丨温丨柔丨而丨拘丨谨丨的丨,丨但丨只丨要丨一丨换丨到丨魔丨神丨出丨场丨,丨她丨就丨变丨得丨沉丨静丨而丨睿丨智丨,丨举丨手丨投丨足丨都丨像丨个丨出丨身丨高丨贵丨的丨学丨者丨了丨。丨

丨这丨感丨觉丨很丨难丨去丨描丨述丨。丨我丨对丨“丨出丨身丨高丨贵丨的丨学丨者丨”丨的丨印丨象丨主丨要丨来丨自丨于丨书丨典丨大丨天丨使丨以丨嘉丨莲丨亚丨的丨圣丨像丨,丨但丨魔丨神丨和丨大丨天丨使丨肯丨定丨是丨不丨一丨样丨的丨吧丨,丨但丨是丨她丨们丨两丨个丨之丨间丨哪丨里丨不丨一丨样丨,丨我丨就丨说丨不丨好丨了丨。丨

丨不丨过丨这丨样丨想丨好丨像丨不丨太丨对丨劲丨啊丨。丨

丨我丨怎丨么丨能丨拿丨大丨天丨使丨与丨魔丨神丨放丨在丨一丨起丨比丨较丨?丨她丨们丨一丨个丨记丨载丨圣丨子丨的丨神丨言丨,丨一丨个丨一丨夜丨之丨间丨毁丨掉丨了丨索丨贝丨安丨城丨,丨完丨全丨没丨有丨可丨比丨性丨嘛丨。丨

丨还丨是丨快丨睡丨觉丨吧丨。丨明丨天丨怕丨是丨又丨要丨去丨问丨话丨了丨。丨烦丨死丨了丨。丨

丨—丨—丨—丨—丨—丨—丨

丨1丨4丨2丨年丨9丨月丨1丨4丨日丨 丨刚丨萨丨芬丨 丨主丨教丨区丨 丨紧丨急丨会丨议丨 丨会丨议丨记丨录丨(丨解丨禁丨部丨分丨)丨

丨(丨前丨略丨)丨

丨易丨格丨斯丨 丨主丨教丨:丨嗯丨…丨…丨我丨还丨真丨没丨想丨过丨他丨这丨事丨居丨然丨能丨搞丨成丨这丨样丨…丨…丨

丨第丨七丨部丨主丨管丨 丨巴丨德丨神丨父丨:丨…丨…丨是丨我丨疏丨忽丨了丨。丨我丨打丨一丨开丨始丨起丨就丨以丨为丨狄丨马丨尔丨是丨在丨哗丨众丨取丨宠丨。丨

丨护丨教丨团丨骑丨士丨长丨 丨安丨菲丨尔丨娜丨修丨女丨:丨我丨原丨先丨的丨想丨法丨,丨是丨让丨狄丨马丨尔丨把丨我丨们丨介丨入丨索丨贝丨安丨的丨路丨铺丨好丨,丨就丨是丨找丨好丨宣丨战丨理丨由丨之丨类丨的丨,丨证丨据丨确丨凿丨以丨后丨,丨护丨教丨团丨再丨出丨动丨,丨一丨举丨拿丨下丨那丨些丨巫丨师丨。丨但丨是丨驱丨魔丨人丨在丨这丨之丨前丨集丨体丨私丨自丨出丨动丨。丨我丨想丨这丨件丨事丨…丨…丨巴丨德丨神丨父丨难丨辞丨其丨咎丨吧丨。丨

丨第丨七丨部丨主丨管丨 丨巴丨德丨神丨父丨:丨我丨…丨…丨可丨是丨…丨…丨

丨易丨格丨斯丨 丨主丨教丨:丨别丨急丨,丨姐丨妹丨。丨现丨在丨不丨是丨讨丨论丨责丨任丨的丨时丨候丨。丨索丨贝丨安丨已丨然丨陨丨落丨,丨我丨们丨的丨驱丨魔丨人丨几丨乎丨没丨有丨损丨失丨,丨那丨废丨墟丨还丨冒丨着丨烟丨呢丨,丨我丨们丨有丨没丨有丨变丨废丨为丨宝丨,丨把丨这丨个丨重丨大丨责丨任丨变丨成丨大丨好丨优丨势丨的丨方丨法丨?丨

丨裁丨决丨官丨 丨杜丨勒丨斯丨特丨:丨不丨,丨主丨教丨。丨这丨事丨蹊丨跷丨过丨头丨了丨。丨根丨据丨目丨击丨,丨驱丨魔丨人丨们丨每丨十丨个丨人丨被丨编丨成丨一丨个丨小丨队丨,丨小丨队丨在丨索丨贝丨安丨正丨门丨集丨结丨,丨一丨共丨站丨了丨几丨十丨列丨,丨这丨么丨说丨狄丨马丨尔丨动丨员丨了丨数丨百丨位丨驱丨魔丨人丨,丨这丨不丨是丨活丨见丨了丨鬼丨?丨我丨们丨从丨影丨魔丨开丨始丨就丨没丨有丨过丨这丨么丨多丨驱丨魔丨人丨。丨而丨且丨他丨们丨有丨去丨无丨回丨,丨几丨百丨个丨位丨驱丨魔丨人丨出丨去丨了丨只丨有丨狄丨马丨尔丨一丨个丨人丨回丨来丨,丨主丨教丨阁丨下丨,丨您丨觉丨得丨这丨像丨话丨么丨?丨而丨且丨您丨听丨说丨本丨教丨区丨有丨哪丨座丨教丨堂丨上丨报丨说丨他丨们丨的丨驱丨魔丨人丨私丨自丨行丨动丨至丨今丨未丨归丨的丨吗丨?丨

丨易丨格丨斯丨 丨主丨教丨:丨这丨个丨没丨有丨。丨

丨裁丨决丨官丨 丨杜丨勒丨斯丨特丨:丨我丨不丨信丨这丨个丨狄丨马丨尔丨这丨么丨神丨通丨广丨大丨。丨

丨第丨七丨部丨主丨管丨 丨巴丨德丨神丨父丨:丨他丨两丨年丨前丨在丨教丨皇丨厅丨夜丨间丨警丨卫丨的丨选丨拔丨中丨落丨选丨,丨在丨驱丨魔丨人丨中丨并丨不丨是丨十丨分丨出丨众丨的丨那丨种丨。丨

丨裁丨决丨官丨 丨杜丨勒丨斯丨特丨:丨我丨认丨为丨从丨头丨到丨尾丨都丨只丨有丨他丨一丨个丨人丨,丨和丨几丨个丨超丨自丨然丨的丨存丨在丨混丨在丨一丨起丨捣丨鬼丨。丨也丨许丨诸丨位丨弟丨兄丨姊丨妹丨对丨信丨魔丨者丨的丨那丨套丨把丨戏丨了丨解丨得丨还丨不丨太丨深丨,丨但丨是丨诸丨位丨要丨知丨道丨,丨恶丨魔丨里丨也丨是丨分丨很丨多丨派丨系丨的丨,丨彼丨此丨倾丨轧丨,丨争丨权丨夺丨利丨。丨

丨裁丨决丨官丨 丨杜丨勒丨斯丨特丨:丨还丨有丨,丨圣丨法丨玛丨教丨堂丨下丨的丨地丨宫丨被丨突丨破丨了丨,丨这丨件丨事丨诸丨位丨听丨说丨了丨吗丨?丨

丨易丨格丨斯丨 丨主丨教丨:丨济丨哈丨诺丨拉丨教丨区丨的丨事丨?丨略丨有丨耳丨闻丨。丨听丨说丨还丨是丨用丨钥丨匙丨打丨开丨的丨。丨

丨裁丨决丨官丨 丨杜丨勒丨斯丨特丨:丨是丨的丨。丨尼丨兰丨尼丨亚丨越丨来丨越丨堕丨落丨有丨目丨共丨睹丨,丨但丨是丨他丨们丨还丨没丨有丨大丨胆丨到丨去丨触丨碰丨圣丨母丨法丨玛丨亲丨自丨降丨下丨的丨封丨印丨。丨能丨与丨终丨天丨之丨母丨抗丨衡丨的丨魔丨头丨只丨有丨一丨位丨,丨那丨就丨是丨黑丨天丨女丨了丨。丨

丨护丨教丨团丨骑丨士丨长丨 丨安丨菲丨尔丨娜丨修丨女丨:丨终丨天丨在丨上丨!丨

丨裁丨决丨官丨 丨杜丨勒丨斯丨特丨:丨狄丨马丨尔丨当丨时丨用丨的丨武丨器丨已丨经丨被丨祭丨仪丨处丨的丨科丨学丨家丨们丨证丨实丨非丨人丨类丨造丨物丨,丨古丨代丨异丨教丨专丨家丨海丨德丨格丨·丨阿丨尔丨特丨神丨父丨认丨为丨那丨是丨撒丨罗丨基丨给丨他丨豢丨养丨的丨杀丨戮丨机丨器丨们丨用丨的丨。丨不丨巧丨得丨很丨,丨圣丨法丨玛丨教丨堂丨地丨宫丨里丨封丨印丨的丨就丨是丨黑丨天丨女丨的丨神丨坛丨,丨里丨面丨全丨都丨是丨这丨些丨恶丨毒丨的丨玩丨意丨儿丨。丨

丨易丨格丨斯丨 丨主丨教丨:丨够丨了丨,丨杜丨勒丨斯丨特丨弟丨兄丨。丨我丨们丨是丨来丨讨丨论丨怎丨么丨解丨决丨这丨事丨情丨,丨不丨是丨来丨听丨你丨做丨神丨秘丨学丨讲丨座丨的丨。丨

丨裁丨决丨官丨 丨杜丨勒丨斯丨特丨:丨我丨现丨在丨就丨是丨在丨说丨怎丨么丨解丨决丨事丨情丨。丨正丨要丨说丨到丨,丨请丨阁丨下丨稍丨安丨勿丨躁丨。丨

丨裁丨决丨官丨 丨杜丨勒丨斯丨特丨:丨九丨月丨上丨旬丨,丨就丨已丨经丨有丨一丨封丨匿丨名丨举丨报丨信丨被丨投丨入丨裁丨决丨所丨的丨举丨报丨信丨箱丨,丨举丨报丨驱丨魔丨人丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨暗丨中丨与丨恶丨魔丨有丨所丨来丨往丨。丨这丨很丨快丨就丨会丨被丨证丨实丨,丨因丨为丨我丨们丨物丨证丨在丨手丨。丨信丨魔丨是丨大丨罪丨,丨这丨个丨罪丨名丨足丨以丨把丨他丨送丨上丨火丨刑丨柱丨。丨然丨后丨我丨们丨就丨可丨以丨进丨一丨步丨对丨外丨宣丨称丨他丨是丨索丨贝丨安丨信丨魔丨者丨派丨来丨的丨细丨作丨,丨我丨们丨及丨早丨发丨现丨,丨避丨免丨了丨灾丨难丨性丨后丨果丨,丨从丨此丨人丨的丨证丨词丨中丨我丨们丨发丨现丨索丨贝丨安丨信丨魔丨者丨正丨在丨筹丨划丨危丨险丨的丨仪丨式丨,丨我丨们丨在丨索丨贝丨安丨人丨酿丨成丨大丨祸丨之丨前丨发丨动丨圣丨伐丨将丨信丨魔丨的丨索丨贝丨安丨城丨夷丨为丨平丨地丨。丨

丨易丨格丨斯丨 丨主丨教丨:丨你丨到丨底丨被丨什丨么丨蒙丨蔽丨了丨双丨眼丨,丨杜丨勒丨斯丨特丨弟丨兄丨?丨

丨裁丨决丨官丨 丨杜丨勒丨斯丨特丨:丨难丨道丨您丨不丨想丨披丨上丨红丨袍丨吗丨,丨阁丨下丨?丨如丨果丨只丨要丨处丨死丨一丨个丨信丨魔丨者丨就丨能丨让丨我丨们丨都丨在丨神丨圣丨的丨工丨作丨上丨更丨进丨一丨步丨,丨何丨乐丨而丨不丨为丨呢丨?丨而丨且丨我丨们丨并丨没丨有丨诬丨陷丨他丨,丨证丨据丨确丨凿丨得丨很丨。丨更丨别丨说丨他丨还丨有丨个丨叫丨阿丨德丨杰丨的丨巫丨师丨朋丨友丨,丨信丨魔丨者丨就丨是丨应丨该丨从丨民丨中丨剪丨除丨。丨

丨(丨议丨程丨暂丨停丨大丨约丨十丨分丨钟丨)丨

丨易丨格丨斯丨 丨主丨教丨:丨菲丨兹丨曼丨弟丨兄丨,丨准丨备丨好丨下丨个丨礼丨日丨的丨宣丨讲丨,丨材丨料丨让丨杜丨勒丨斯丨特丨弟丨兄丨提丨供丨。丨

丨宣丨讲丨司丨主丨管丨 丨菲丨兹丨曼丨:丨是丨,丨主丨教丨阁丨下丨。丨

丨裁丨决丨官丨 丨杜丨勒丨斯丨特丨:丨我丨很丨荣丨幸丨。丨

丨—丨—丨结丨束丨—丨—丨

丨与丨会丨人丨员丨:丨易丨格丨斯丨 丨主丨教丨;丨宣丨讲丨司丨主丨管丨 丨菲丨兹丨曼丨;丨裁丨决丨官丨 丨杜丨勒丨斯丨特丨;丨护丨教丨团丨骑丨士丨长丨 丨安丨菲丨尔丨娜丨;丨拉丨莱丨尔丨 丨经丨师丨,丨第丨七丨部丨主丨管丨 丨巴丨德丨神丨父丨

丨书丨记丨员丨:丨海丨叶丨娜丨·丨法丨梅丨尔丨·丨以丨德丨勒丨亚丨修丨女丨(丨签丨字丨)丨

丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨的丨睡丨前丨日丨记丨

丨1丨4丨2丨年丨9丨月丨1丨4丨日丨 丨天丨气丨:丨心丨情丨复丨杂丨

丨蒙丨格丨尔丨神丨父丨又丨来丨了丨,丨我丨找丨不丨到丨理丨由丨不丨见丨他丨。丨神丨父丨开丨门丨见丨山丨地丨对丨我丨说丨了丨匿丨名丨举丨报丨一丨事丨,丨我丨就丨知丨道丨这丨事丨我丨肯丨定丨逃丨不丨掉丨。丨因丨为丨那丨事丨情丨确丨实丨是丨我丨做丨的丨,丨我丨手丨里丨的丨确丨实丨是丨那丨样丨的丨刀丨。丨我丨一丨直丨心丨存丨侥丨幸丨:丨索丨贝丨安丨的丨陨丨落丨有丨我丨一丨份丨功丨劳丨呀丨,丨他丨们丨不丨会丨连丨这丨些丨都丨不丨顾丨就丨给丨我丨一丨个丨信丨魔丨的丨罪丨名丨吧丨?丨

丨神丨父丨还丨给丨我丨看丨了丨一丨份丨会丨议丨记丨录丨,丨就丨是丨今丨天丨上丨午丨的丨。丨里丨面丨说丨了丨几丨百丨个丨驱丨魔丨人丨的丨这丨种丨事丨。丨

丨这丨。丨

丨我丨要丨怎丨么丨澄丨清丨?丨我丨澄丨清丨不丨了丨。丨

丨卢丨修丨斯丨是丨个丨炼丨金丨术丨专丨家丨,丨黑丨天丨女丨是丨个丨魔丨法丨大丨师丨,丨他丨们丨两丨个丨以丨我丨的丨一丨点丨点丨血丨、丨一丨小丨撮丨头丨发丨和丨三丨两丨片丨指丨甲丨做丨材丨料丨凭丨空丨塑丨造丨出丨几丨百丨个丨人丨!丨那丨些丨人丨不丨眠丨不丨休丨地丨战丨斗丨了丨一丨整丨夜丨,丨太丨阳丨一丨出丨来丨就丨全丨都丨化丨成丨黑丨烟丨了丨!丨这丨我丨怎丨么丨解丨释丨?丨哦丨,丨不丨过丨,丨最丨起丨码丨,丨我丨煽丨动丨驱丨魔丨人丨私丨自丨行丨动丨这丨项丨罪丨名丨没丨有丨了丨!丨可丨喜丨可丨贺丨!丨

丨唉丨。丨这丨种丨事丨怕丨是丨就丨算丨我丨想丨坦丨白丨也丨没丨有丨人丨信丨我丨。丨

丨可丨能丨是丨见丨我丨是丨在丨太丨面丨了丨,丨蒙丨格丨尔丨神丨父丨都丨看丨不丨下丨去丨了丨。丨他丨卷丨起丨会丨议丨记丨录丨使丨劲丨敲丨了丨我丨的丨头丨一丨下丨,丨对丨我丨说丨现丨在丨那丨群丨老丨小丨子丨(丨说丨到丨这丨的丨时丨候丨我丨不丨由丨自丨主丨地丨笑丨出丨了丨声丨)丨想丨要丨害丨死丨我丨来丨把丨击丨破丨索丨贝丨安丨的丨功丨劳丨据丨为丨己丨有丨,丨然丨后丨把丨会丨议丨记丨录丨上丨的丨话丨一丨句丨一丨句丨地丨解丨释丨给丨我丨听丨,丨这丨我丨才丨明丨白丨过丨来丨。丨但丨是丨我丨却丨一丨点丨也丨不丨害丨怕丨,丨反丨而丨有丨点丨“丨裁丨决丨官丨说丨得丨对丨”丨的丨想丨法丨。丨

丨但丨是丨凭丨什丨么丨牺丨牲丨我丨?丨我丨确丨实丨做丨了丨一丨些丨违丨反丨原丨则丨的丨事丨情丨,丨但丨是丨这丨些丨事丨情丨不丨是丨换丨来丨了丨更丨大丨的丨胜丨利丨么丨?丨怎丨么丨捉丨到丨了丨兔丨子丨就丨要丨杀丨猎丨狗丨?丨?丨如丨果丨当丨时丨黑丨天丨女丨对丨我丨说丨,丨瓦丨尔丨迪丨尼丨,丨我丨们丨联丨手丨毁丨灭丨索丨贝丨安丨吧丨,丨我丨说丨,丨不丨,丨你丨这丨邪丨恶丨的丨妖丨女丨,丨我丨绝丨不丨与丨你丨同丨流丨合丨污丨!丨

丨我丨会丨活丨到丨今丨天丨吗丨,丨我丨会丨活丨到丨今丨天丨等丨着丨你丨们丨这丨帮丨老丨小丨子丨牺丨牲丨我丨来丨自丨己丨加丨官丨进丨爵丨吗丨!丨?丨

丨蒙丨格丨尔丨神丨父丨劝丨我丨与丨他丨合丨作丨,丨他丨正丨在丨想丨办丨法丨把丨那丨位丨杜丨勒丨斯丨特丨踢丨下丨去丨自丨己丨当丨教丨区丨裁丨决丨官丨,丨如丨果丨我丨肯丨合丨作丨,丨以丨后丨好丨处丨少丨不丨了丨我丨。丨

丨我丨就丨跟丨他丨说丨,丨我丨不丨要丨好丨处丨,丨只丨希丨望丨等丨我丨这丨条丨猎丨狗丨用丨不丨上丨了丨以丨后丨能丨偶丨尔丨给丨我丨煮丨一丨点丨面丨包丨粥丨吃丨,丨而丨不丨是丨把丨我丨卖丨给丨皮丨匠丨剥丨了丨做丨鞋丨。丨

丨神丨父丨使丨劲丨地丨拍丨了丨我丨的丨肩丨膀丨,丨嘱丨咐丨我丨说丨,丨我丨今丨晚丨在丨教丨堂丨里丨祷丨告丨,丨没丨有丨人丨来丨找丨我丨。丨

丨当丨然丨了丨。丨

丨我丨想丨起丨了丨前丨几丨天丨,丨蒙丨格丨尔丨神丨父丨一丨直丨反丨复丨地丨问丨我丨是丨否丨知丨道丨黑丨刀丨的丨来丨历丨,丨一丨直丨等丨到丨我丨十丨分丨肯丨定丨了丨“丨不丨知丨道丨”丨才丨停丨下丨。丨

丨好丨像丨突丨然丨明丨白丨了丨什丨么丨,丨就丨这丨么丨办丨吧丨。丨

丨爸丨爸丨这丨几丨天丨看丨起丨来丨很丨消丨沉丨,丨我丨知丨道丨他丨在丨担丨心丨我丨。丨他丨每丨天丨都丨做丨我丨喜丨欢丨吃丨的丨菜丨,丨并丨且丨小丨心丨翼丨翼丨地丨不丨提丨那丨些丨令丨我丨烦丨心丨的丨事丨实丨。丨虽丨然丨我丨能丨看丨得丨出丨来丨他丨很丨想丨知丨道丨到丨底丨是丨怎丨么丨了丨,丨但丨是丨我丨说丨出丨来丨的丨话丨他丨会丨信丨吗丨?丨

丨我丨说丨,丨爸丨爸丨,丨你丨想丨知丨道丨什丨么丨你丨就丨问丨,丨别丨告丨诉丨别丨人丨。丨他丨说丨没丨啥丨事丨,丨就丨想丨问丨问丨我丨什丨么丨时丨候丨有丨空丨跟丨他丨去丨钓丨鱼丨,丨但丨是丨见丨我丨每丨天丨都丨很丨忙丨的丨样丨子丨,丨不丨太丨好丨说丨。丨

丨算丨了丨吧丨,丨你丨从丨来丨不丨钓丨鱼丨的丨,丨你丨做丨菜丨的丨鱼丨都丨是丨从丨鱼丨贩丨手丨里丨买丨的丨,丨卖丨鱼丨的丨大丨姨丨说丨一丨百丨次丨你丨都丨还丨总丨是丨分丨不丨清丨海丨鲈丨和丨鳕丨鱼丨。丨

丨我丨多丨想丨告丨诉丨他丨没丨事丨的丨只丨是丨一丨帮丨老丨小丨子丨没丨安丨好丨心丨,丨但丨是丨我丨不丨能丨说丨,丨只丨能丨告丨诉丨他丨忙丨完丨一丨定丨去丨。丨

丨不丨然丨还丨能丨怎丨么丨样丨。丨

丨先丨睡丨觉丨咯丨。丨

丨晚丨安丨,丨爸丨爸丨,丨晚丨安丨,丨没丨安丨好丨心丨的丨老丨小丨子丨们丨。丨

丨1丨4丨2丨年丨1丨0丨月丨2丨日丨

丨最丨近丨发丨生丨了丨很丨多丨事丨。丨

丨多丨到丨我丨不丨知丨道丨应丨该丨从丨哪丨一丨件丨开丨始丨说丨。丨十丨多丨天丨的丨昼丨夜丨狂丨奔丨让丨我丨的丨体丨力丨和丨精丨神丨都丨接丨近丨极丨限丨,丨我丨不丨知丨道丨他丨们丨会丨派丨出丨什丨么丨人丨来丨追丨捕丨我丨,丨驱丨魔丨人丨还丨是丨护丨教丨骑丨士丨,丨我丨不丨知丨道丨。丨我丨也丨不丨知丨道丨家丨里丨的丨爸丨爸丨怎丨么丨样丨了丨,丨他丨们丨追丨不丨到丨我丨会丨不丨会丨拿丨我丨的丨家丨人丨开丨刀丨,丨我丨也丨不丨知丨道丨。丨

丨从丨9丨月丨1丨7丨日丨起丨,丨我丨就丨踏丨上丨了丨逃丨亡丨的丨路丨。丨1丨5丨日丨,丨我丨见丨了丨蒙丨格丨尔丨神丨父丨,丨他丨看丨起丨来丨胸丨有丨成丨竹丨,丨信丨心丨满丨满丨。丨神丨父丨对丨我丨说丨,丨我丨应丨当丨一丨口丨咬丨定丨自丨己丨不丨知丨道丨那丨个丨修丨女丨就丨是丨黑丨天丨女丨的丨化丨身丨,丨也丨不丨知丨道丨黑丨色丨的丨匕丨首丨和丨短丨剑丨不丨是丨人丨类丨造丨物丨。丨我丨暂丨时丨只丨需丨在丨讯丨问丨中丨坚丨持丨这丨两丨个丨问丨题丨,丨剩丨下丨的丨以丨后丨再丨告丨诉丨我丨。丨我丨自丨然丨是丨答丨应丨他丨就丨这丨么丨做丨了丨,丨神丨父丨表丨示丨赞丨赏丨,丨然丨后丨走丨了丨。丨

丨1丨6丨日丨一丨早丨,丨教丨堂丨里丨就丨来丨了丨信丨使丨。丨他丨通丨告丨了丨蒙丨格丨尔丨神丨父丨的丨罪丨行丨和丨判丨决丨:丨为丨他丨人丨作丨伪丨证丨,丨火丨刑丨。丨

丨我丨不丨知丨道丨这丨事丨是丨怎丨么丨泄丨露丨出丨去丨的丨,丨但丨那丨天丨中丨午丨我丨就丨收丨拾丨好丨了丨行丨装丨,丨离丨开丨了丨家丨。丨

丨蒙丨格丨尔丨神丨父丨的丨伪丨证丨自丨然丨是丨为丨我丨做丨的丨,丨既丨然丨他丨受丨了丨火丨刑丨,丨那丨下丨一丨个丨必丨然丨是丨我丨了丨。丨

丨逃丨亡丨的丨日丨子丨不丨好丨过丨,丨我丨一丨路丨南丨下丨,丨来丨到丨济丨哈丨诺丨拉丨,丨自丨己丨曾丨经丨为丨了丨毁丨灭丨索丨贝丨安丨城丨而丨终丨日丨混丨迹丨的丨地丨方丨。丨我丨没丨想丨到丨蛊丨街丨的丨老丨伙丨计丨们丨居丨然丨还丨记丨得丨我丨,丨愿丨意丨收丨留丨我丨一丨段丨时丨间丨。丨也丨没丨想丨到丨瓦丨尔丨迪丨尼丨·丨狄丨马丨尔丨这丨个丨为丨了丨安丨诺丨尼丨瑟丨的丨正丨义丨而丨奋丨战丨的丨驱丨魔丨人丨也丨要丨被丨丢丨到丨蛊丨街丨,丨和丨那丨些丨下丨层丨社丨会丨的丨盗丨贼丨、丨杀丨手丨、丨巫丨师丨、丨术丨士丨和丨黑丨市丨商丨贩丨们丨互丨相丨吞丨噬丨了丨。丨

丨据丨说丨以丨前丨的丨蛊丨街丨不丨叫丨蛊丨街丨,丨而丨叫丨死丨巷丨,丨是丨专丨门丨做丨人丨头丨买丨卖丨的丨。丨一丨趟丨街丨道丨过丨去丨都丨是丨棚丨子丨,丨每丨座丨棚丨子丨里丨都丨住丨一丨个丨刺丨客丨。丨新丨来丨的丨要丨从丨这丨条丨街丨的丨尽丨头丨杀丨出丨一丨条丨血丨路丨才丨能丨受丨到丨认丨可丨,丨才丨能丨住丨下丨来丨,丨分丨一丨杯丨羹丨,丨赚丨一丨分丨血丨钱丨。丨但丨现丨在丨不丨一丨样丨了丨,丨蛊丨街丨里丨什丨么丨人丨都丨有丨,丨地丨产丨还丨都丨归丨一丨个丨叫丨”丨幻丨灯丨蛾丨夫丨人丨“丨的丨女丨人丨所丨有丨,丨她丨是丨这丨条丨街丨的丨包丨租丨婆丨。丨

丨这丨是丨我丨的丨朋丨友丨阿丨卡丨阿丨巴丨给丨我丨讲丨的丨,丨他丨是丨个丨沙丨海丨人丨,丨是丨静丨骨丨族丨巫丨师丨的丨孙丨子丨。丨一丨年丨前丨他丨说丨他丨要丨狼丨头丨骨丨做丨个丨法丨器丨,丨我丨就丨给丨他丨去丨猎丨狼丨,丨一丨来丨二丨去丨就丨认丨得丨了丨。丨阿丨卡丨阿丨巴丨问丨我丨为丨什丨么丨逃丨亡丨,丨我丨就丨给丨他丨讲丨了丨。丨他丨点丨点丨头丨表丨示丨可丨以丨理丨解丨,丨他丨说丨他丨对丨那丨些丨白丨人丨的丨神丨和丨先丨祖丨没丨什丨么丨好丨感丨。丨

丨但丨是丨我丨不丨一丨样丨啊丨。丨

丨我丨是丨听丨着丨圣丨伐丨军丨英丨勇丨杀丨敌丨的丨故丨事丨长丨大丨的丨,丨从丨五丨岁丨开丨始丨接丨受丨驱丨魔丨人丨的丨教丨育丨。丨虽丨然丨我丨有丨一丨半丨的丨魔丨女丨血丨统丨,丨但丨安丨诺丨尼丨瑟丨就丨是丨我丨的丨一丨切丨。丨我丨不丨知丨道丨忏丨悔丨有丨没丨有丨用丨,丨但丨我丨确丨实丨是丨与丨黑丨天丨女丨为丨伍丨来丨着丨。丨我丨想丨着丨大丨概丨是丨个丨不丨可丨饶丨恕丨的丨罪丨行丨。丨信丨魔丨之丨罪丨是丨最丨最丨严丨重丨的丨罪丨,丨我丨大丨概丨罪丨无丨可丨赦丨了丨。丨

丨阿丨卡丨阿丨巴丨一丨直丨认丨为丨我丨是丨神丨裔丨,丨因丨为丨他丨先丨祖丨遗丨留丨下丨来丨的丨遗丨迹丨壁丨画丨和丨文丨献丨残丨卷丨里丨,丨神丨明丨都丨是丨黄丨眼丨睛丨尖丨耳丨朵丨白丨皮丨肤丨的丨,丨问丨我丨要丨不丨要丨去丨发丨掘丨一丨下丨我丨族丨古丨代丨的丨文丨明丨。丨我丨想丨还丨是丨算丨了丨,丨沙丨海丨人丨可丨能丨还丨是丨信丨了丨什丨么丨魔丨神丨吧丨。丨这丨下丨我丨可丨真丨是丨与丨信丨魔丨者丨为丨伍丨了丨。丨

丨我丨希丨望丨黑丨天丨女丨能丨把丨我丨攫丨去丨,丨让丨我丨到丨地丨狱丨去丨接丨受丨惩丨罚丨。丨让丨我丨不丨用丨再丨留丨在丨人丨世丨遭丨受丨这丨种丨痛丨苦丨了丨。丨

丨我丨是丨个丨负丨罪丨者丨,丨也丨不丨配丨继丨续丨冠丨这丨狄丨马丨尔丨神丨父丨的丨姓丨氏丨。丨

丨以丨后丨我丨就丨叫丨负丨罪丨者丨瓦丨尔丨迪丨尼丨吧丨。丨

丨晚丨安丨,丨负丨罪丨者丨瓦丨尔丨迪丨尼丨。丨

丨愿丨降丨临丨索丨贝丨安丨的丨硫丨磺丨雨丨降丨到丨我丨头丨上丨。丨

丨1丨4丨2丨年丨1丨0丨月丨3丨日丨

丨阿丨卡丨阿丨巴丨将丨我丨引丨荐丨给丨了丨幻丨灯丨蛾丨夫丨人丨,丨希丨望丨这丨条丨街丨的丨女丨主丨人丨能丨让丨我丨留丨在丨这丨。丨据丨说丨这丨是丨什丨么丨惯丨例丨,丨要丨想丨留丨在丨蛊丨街丨必丨须丨要丨包丨租丨婆丨点丨头丨才丨行丨。丨这丨位丨幻丨灯丨蛾丨夫丨人丨带丨着丨一丨顶丨特丨别丨特丨别丨大丨的丨帽丨子丨,丨把丨脸丨都丨遮丨住丨了丨,丨我丨一丨眼丨看丨去丨只丨能丨看丨见丨她丨的丨脖丨子丨。丨夫丨人丨的丨白丨发丨也丨很丨长丨,丨编丨成丨辫丨子丨,丨逶丨迤丨满丨地丨。丨她丨坐丨在丨一丨张丨巨丨大丨的丨摇丨椅丨里丨,丨有丨只丨老丨胖丨的丨姜丨猫丨趴丨在丨她丨膝丨盖丨上丨,丨直丨打丨呼丨噜丨。丨

丨阿丨卡丨阿丨巴丨说丨了丨一丨大丨堆丨,丨幻丨灯丨蛾丨夫丨人丨最丨后丨给丨他丨答丨了丨一丨个丨“丨嗯丨”丨算丨作丨应丨允丨。丨

丨于丨是丨我丨就丨可丨以丨留丨在丨蛊丨街丨了丨,丨可丨是丨我丨能丨做丨什丨么丨呢丨。丨我丨好丨像丨除丨了丨打丨架丨什丨么丨都丨不丨会丨。丨

丨最丨后丨还丨是丨阿丨卡丨阿丨巴丨点丨醒丨了丨我丨:丨可丨以丨去丨索丨贝丨安丨城丨的丨废丨墟丨里丨捡丨出丨点丨东丨西丨来丨卖丨钱丨。丨我丨的丨黑丨皮丨肤丨朋丨友丨还丨说丨,丨蛊丨街丨人丨来丨人丨往丨,丨不丨识丨货丨的丨有丨的丨是丨,丨随丨便丨捡丨出丨点丨东丨西丨来丨,丨交丨给丨街丨道丨最丨东丨边丨那丨个丨秃丨子丨帮丨我丨卖丨给丨外丨行丨,丨他丨抽丨一丨部丨分丨成丨,丨剩丨下丨的丨都丨是丨我丨的丨。丨

丨我丨很丨感丨激丨阿丨卡丨阿丨巴丨肯丨替丨我丨想丨办丨法丨,丨但丨是丨我丨不丨知丨道丨这丨样丨是丨不丨是丨真丨的丨好丨。丨这丨是丨已丨经丨是丨欺丨骗丨了丨吧丨?丨我丨不丨知丨道丨这丨样丨转丨来丨的丨钱丨我丨能丨不丨能丨用丨得丨心丨安丨。丨但丨我丨逃丨出丨来丨的丨时丨候丨如丨此丨仓丨促丨,丨身丨上丨根丨本丨没丨多丨少丨钱丨,丨我丨想丨在丨我丨心丨不丨安丨的丨同丨时丨,丨肚丨子丨会丨比丨心丨更丨不丨安丨。丨

丨更丨何丨况丨,丨反丨正丨我丨已丨经丨是丨负丨罪丨者丨了丨,丨难丨道丨少丨做丨这丨件丨坏丨事丨就丨能丨让丨我丨从丨地丨狱丨里丨出丨来丨吗丨?丨

丨哈丨哈丨。丨忘丨了丨。丨

丨地丨狱丨已丨经丨被丨我丨屠丨杀丨光丨了丨!丨

丨准丨确丨来丨说丨是丨被丨黑丨天丨女丨屠丨杀丨光丨了丨。丨

丨我丨还丨记丨得丨地丨狱丨的丨大丨门丨从丨吉丨玛丨·丨黑丨火丨的丨巨丨大丨宫丨殿丨下丨升丨起丨来丨的丨样丨子丨,丨它丨像丨一丨座丨由丨融丨化丨的丨铁丨水丨凝丨成丨的丨圆丨环丨,丨无丨数丨的丨恶丨魔丨从丨圆丨环丨里丨涌丨出丨来丨,丨我丨和丨我丨的丨复丨制丨品丨们丨就丨用丨那丨种丨“丨不丨是丨人丨类丨造丨物丨”丨的丨黑丨色丨匕丨首丨来丨杀丨他丨们丨。丨

丨那丨是丨我丨完丨全丨没丨有丨想丨过丨什丨么丨别丨的丨。丨驱丨魔丨人丨杀丨恶丨魔丨难丨道丨不丨是丨天丨经丨地丨义丨的丨吗丨。丨

丨数丨百丨个丨我丨堵丨在丨地丨狱丨的丨大丨门丨前丨杀丨戮丨,丨间丨或丨有丨几丨个丨漏丨网丨之丨鱼丨逃丨了丨出丨去丨,丨我丨的丨复丨制丨品丨们丨便丨自丨动丨前丨去丨追丨猎丨。丨他丨们丨不丨光丨杀丨恶丨魔丨,丨也丨杀丨城丨里丨的丨人丨—丨—丨部丨分丨人丨,丨不丨是丨见丨谁丨杀丨谁丨,丨也丨不丨是丨随丨机丨的丨。丨这丨很丨值丨得丨推丨敲丨一丨番丨。丨因丨为丨我丨看丨见丨他丨们丨在丨杀丨每丨一丨个丨人丨之丨前丨都丨细丨细丨地丨端丨详丨一丨番丨,丨有丨的丨人丨毫丨发丨无丨伤丨地丨被丨放丨走丨了丨,丨有丨的丨人丨就丨被丨杀丨死丨了丨。丨我丨不丨知丨道丨标丨准丨是丨什丨么丨,丨但丨我丨觉丨得丨它丨们丨不丨是丨在丨简丨单丨地丨执丨行丨“丨屠丨杀丨”丨指丨令丨。丨

丨后丨来丨,丨恶丨魔丨们丨已丨经丨不丨再丨出丨来丨了丨。丨我丨杀丨进丨地丨狱丨里丨去丨,丨摘丨取丨魔丨王丨的丨首丨级丨。丨

丨在丨我丨踏丨入丨地丨狱丨前丨的丨一丨刻丨,丨回丨过丨头丨去丨看丨了丨一丨眼丨被丨黑丨天丨女丨附丨身丨的丨男丨巫丨。丨不丨知丨道丨为丨什丨么丨,丨他丨筋丨疲丨力丨竭丨地丨倒丨下丨了丨,丨那丨个丨酷丨似丨圣丨母丨像丨的丨女丨人丨把丨他丨(丨还丨是丨她丨?丨)丨抱丨在丨怀丨里丨,丨焦丨急丨地丨呼丨喊丨魔丨神丨的丨名丨字丨。丨可丨是丨这丨家丨伙丨明丨明丨只丨站丨在丨一丨边丨看丨热丨闹丨来丨着丨,丨怎丨么丨就丨倒丨下丨了丨呢丨。丨

丨地丨狱丨里丨和丨通丨常丨想丨象丨中丨的丨景丨象丨差丨不丨多丨,丨但丨没丨有丨多丨大丨。丨我丨和丨我丨的丨复丨制丨品丨们丨奋丨战丨了丨一丨整丨夜丨,丨就丨把丨那丨些丨恶丨魔丨斩丨杀丨殆丨尽丨。丨他丨们丨的丨血丨是丨赤丨红丨的丨,丨比丨人丨血丨颜丨色丨更丨深丨一丨点丨,丨也丨更丨热丨。丨恶丨魔丨们丨在丨那丨漆丨黑丨的丨刀丨刃丨面丨前丨毫丨无丨抵丨抗丨之丨力丨,丨他丨们丨纷丨纷丨倒丨下丨,丨令丨当丨时丨的丨我丨有丨些丨恍丨惚丨,丨而丨这丨种丨恍丨惚丨到丨现丨在丨仍丨然丨时丨不丨时丨地丨突丨然丨泛丨起丨,丨把丨我丨投丨入丨一丨个丨光丨辉丨的丨迷丨梦丨。丨

丨似丨乎丨果丨真丨是丨安丨诺丨尼丨瑟丨正丨义丨的丨银丨刺丨贯丨穿丨了丨地丨狱丨,丨仿丨佛丨我丨手丨中丨沾丨满丨深丨红丨鲜丨血丨的丨并丨不丨是丨来丨自丨黑丨天丨女丨神丨祠丨的丨黑丨刀丨,丨而丨是丨常丨用丨的丨神丨圣丨银丨刺丨。丨

丨而丨在丨我丨从丨那丨光丨辉丨的丨迷丨梦丨中丨醒丨来丨的丨时丨候丨,丨却丨发丨现丨黑丨刀丨上丨没丨有丨沾丨上丨一丨丝丨鲜丨血丨。丨

丨天丨明丨之丨时丨,丨我丨的丨复丨制丨品丨们丨碰丨上丨天丨边丨的丨第丨一丨缕丨晨丨曦丨,丨就丨灰丨飞丨烟丨灭丨了丨。丨只丨有丨我丨一丨个丨人丨,丨迎丨着丨晨丨光丨与丨朝丨雾丨,丨迈丨出丨地丨狱丨的丨大丨门丨,丨踏丨出丨已丨是丨废丨墟丨的丨万丨恶丨之丨都丨索丨贝丨安丨,丨仿丨佛丨迎丨来丨了丨一丨个丨充丨满丨鲜丨花丨香丨酒丨与丨美丨丽丨希丨冀丨的丨黎丨明丨。丨

丨晚丨安丨,丨地丨狱丨。丨

丨晚丨安丨,丨索丨贝丨安丨。丨

丨1丨4丨2丨年丨1丨0丨月丨9丨日丨

丨我丨感丨觉丨阿丨卡丨阿丨巴丨比丨我丨自丨己丨还丨关丨心丨我丨未丨来丨的丨生丨活丨。丨他丨说丨我丨不丨能丨一丨直丨躲丨藏丨在丨蛊丨街丨,丨黑丨袍丨巫丨医丨(丨他丨这丨么丨称丨呼丨安丨诺丨尼丨瑟丨教丨士丨)丨迟丨早丨回丨来丨抓丨我丨的丨,丨我丨应丨该丨赶丨快丨攒丨一丨笔丨款丨子丨,丨从丨幻丨灯丨蛾丨夫丨人丨那丨里丨租丨一丨间丨屋丨子丨做丨点丨营丨生丨,丨这丨样丨一丨来丨,丨一丨旦丨他丨们丨找丨上丨门丨来丨,丨幻丨灯丨蛾丨夫丨人丨会丨罩丨着丨我丨。丨

丨说丨句丨实丨话丨,丨安丨诺丨尼丨瑟丨要丨是丨存丨心丨想丨让丨我丨死丨,丨那丨位丨幻丨灯丨蛾丨夫丨人丨怕丨是丨罩丨不丨住丨。丨

丨龙丨灾丨过丨后丨,丨龙丨裔丨庄丨园丨十丨三丨龙丨王丨陨丨落丨其丨中丨八丨位丨,丨让丨龙丨族丨至丨今丨没丨恢丨复丨元丨气丨。丨那丨可丨没丨有丨什丨么丨魔丨神丨在丨中丨间丨掺丨和丨,丨完丨完丨全丨全丨是丨安丨诺丨尼丨瑟丨教丨自丨己丨十丨万丨圣丨伐丨军丨打丨下丨来丨的丨。丨不丨过丨阿丨卡丨阿丨巴丨也丨是丨一丨片丨好丨心丨,丨我丨总丨是丨要丨自丨己丨养丨活丨自丨己丨的丨。丨于丨是丨我丨就丨问丨他丨最丨近丨有丨什丨么丨营丨生丨可丨以丨做丨,丨他丨说丨如丨果丨实丨在丨不丨知丨道丨干丨嘛丨的丨话丨就丨去丨索丨贝丨安丨废丨墟丨里丨捡丨点丨破丨烂丨。丨

丨回丨到丨我丨曾丨经丨的丨战丨场丨上丨去丨捡丨破丨烂丨。丨

丨这丨是丨讽丨刺丨,丨讽丨刺丨,丨还丨是丨讽丨刺丨呢丨。丨

丨但丨我丨确丨实丨没丨别丨的丨事丨可丨做丨了丨,丨不丨然丨就丨只丨能丨给丨这丨里丨的丨巫丨师丨跑丨腿丨,丨猎丨杀丨他丨们丨的丨菜丨鸡丨魔丨法丨打丨不丨过丨的丨东丨西丨,丨要丨么丨就丨去丨做丨个丨刺丨客丨,丨为丨了丨点丨血丨钱丨卖丨命丨。丨但丨是丨要丨问丨起丨我丨自丨己丨想丨要丨做丨什丨么丨呢丨,丨我丨却丨想丨不丨出丨来丨了丨。丨

丨我丨只丨想丨把丨我丨应丨得丨的丨荣丨誉丨都丨得丨到丨,丨然丨后丨像丨个丨普丨通丨的丨驱丨魔丨人丨那丨样丨过丨日丨子丨,丨陪丨我丨爸丨钓丨鱼丨,丨追丨漂丨亮丨姑丨娘丨,丨抓丨抓丨魔丨物丨什丨么丨的丨,丨就丨和丨我丨原丨来丨的丨日丨子丨一丨样丨。丨

丨但丨这丨怎丨么丨可丨能丨呢丨。丨我丨能丨做丨的丨还丨只丨是丨去丨我丨的丨荣丨誉丨勋丨章丨上丨抠丨一丨点丨金丨箔丨下丨来丨,丨换丨一丨顿丨可丨怜丨兮丨兮丨的丨饭丨吃丨。丨

丨晚丨安丨,丨索丨贝丨安丨。丨希丨望丨你丨那丨金丨碧丨辉丨煌丨的丨破丨烂丨还丨没丨有丨被丨人丨捡丨完丨。丨

丨1丨4丨1丨年丨1丨0丨月丨1丨1丨日丨 丨阴丨,丨秋丨风丨很丨凉丨

丨也丨不丨知丨道丨从丨什丨么丨时丨候丨开丨始丨,丨我丨写丨日丨记丨都丨在丨偷丨懒丨,丨也丨不丨写丨天丨气丨和丨心丨情丨了丨。丨不丨过丨也丨确丨实丨是丨的丨,丨蛊丨街丨被丨蹭丨蹭丨叠丨叠丨的丨破丨布丨棚丨子丨挡丨住丨,丨每丨天丨都丨暗丨无丨天丨日丨的丨,丨我丨也丨不丨知丨道丨外丨面丨是丨什丨么丨天丨气丨。丨

丨今丨天丨是丨我丨头丨一丨次丨去丨索丨贝丨安丨捡丨垃丨圾丨的丨日丨子丨。丨在丨我丨出丨门丨前丨,丨阿丨卡丨阿丨巴丨将丨一丨串丨和丨碎丨骨丨片丨串丨在丨一丨起丨的丨绿丨叶丨挂丨在丨我丨的丨脖丨子丨上丨,丨对丨我丨念丨念丨有丨词丨了丨一丨番丨,丨说丨请丨伊丨洛丨娜丨和丨静丨骨丨族丨诸丨位丨先丨祖丨庇丨佑丨我丨。丨我丨知丨道丨他丨真丨的丨是丨我丨的丨好丨朋丨友丨,丨有丨一丨百丨万丨颗丨好丨心丨在丨我丨身丨上丨,丨但丨我丨真丨的丨不丨能丨容丨忍丨他丨这丨样丨做丨。丨于丨是丨我丨告丨诉丨他丨,丨我丨是丨安丨诺丨尼丨瑟丨教丨的丨信丨徒丨,丨不丨可丨以丨接丨受丨这丨样丨的丨仪丨式丨。丨阿丨卡丨阿丨巴丨听丨了丨,丨就丨把丨那丨串丨骨丨头丨和丨绿丨叶丨从丨我丨脖丨子丨上丨摘丨掉丨了丨。丨他丨没丨多丨说丨话丨,丨我丨知丨道丨这丨样丨拂丨逆丨了丨好丨意丨,丨但丨是丨信丨仰丨问丨题丨上丨不丨能丨让丨步丨啊丨。丨

丨忏丨悔丨让丨我丨内丨心丨平丨静丨了丨一丨些丨,丨让丨我丨可丨以丨继丨续丨写丨我丨在丨索丨贝丨安丨见丨到丨的丨东丨西丨。丨

丨我丨本丨以丨为丨索丨贝丨安丨废丨墟丨里丨没丨有丨什丨么丨危丨险丨了丨,丨或丨者丨说丨没丨有丨什丨么丨我丨应丨对丨不丨了丨的丨危丨险丨了丨。丨但丨实丨际丨上丨那丨里丨还丨游丨荡丨着丨不丨少丨幽丨灵丨。丨从丨前丨我丨是丨完丨全丨不丨相丨信丨鬼丨故丨事丨的丨,丨但丨是丨索丨贝丨安丨地丨界丨邪丨祟丨,丨它丨残丨留丨的丨力丨量丨束丨缚丨了丨那丨些丨鬼丨魂丨,丨让丨它丨们丨留丨恋丨在丨世丨上丨,丨不丨肯丨离丨去丨。丨那丨些丨半丨透丨明丨的丨模丨糊丨影丨子丨昼丨夜丨无丨休丨地丨流丨连丨徘丨徊丨在丨废丨墟丨当丨中丨。丨我丨藏丨身丨残丨垣丨之丨中丨,丨看丨见丨它丨们丨都丨在丨往丨一丨个丨方丨向丨去丨,丨便丨也丨悄丨悄丨地丨跟丨了丨上丨去丨。丨

丨幽丨灵丨们丨最丨终丨停丨在丨了丨一丨座丨足丨有丨山丨一丨样丨高丨的丨建丨筑丨跟丨前丨,丨密丨密丨麻丨麻丨地丨站丨成丨一丨片丨。丨我丨穿丨过丨模丨糊丨的丨薄丨影丨走丨到丨最丨前丨面丨去丨,丨却丨看丨见丨最丨前丨方丨的丨影丨子丨渐丨渐丨地丨扭丨曲丨,丨融丨化丨,丨升丨华丨成丨浅丨色丨的丨雾丨气丨,丨向丨建丨筑丨内丨飘丨去丨。丨这丨景丨象丨让丨我丨有丨不丨好丨的丨感丨觉丨,丨仿丨佛丨那丨些丨灵丨魂丨的丨残丨影丨是丨一丨把丨有丨待丨脱丨粒丨的丨麦丨子丨,丨这丨残丨破丨的丨建丨筑丨就丨是丨一丨只丨巨丨大丨的丨脱丨粒丨木丨轮丨。丨

丨建丨筑丨内丨空丨无丨一丨物丨,丨只丨有丨一丨个丨深丨黑丨的丨大丨坑丨。丨那丨坑丨极丨深丨,丨如丨果丨注丨满丨水丨的丨话丨,丨就丨成丨了丨湖丨。丨有丨石丨刻丨的丨立丨柱丨倒丨下丨来丨,丨直丨通丨坑丨内丨。丨由丨灵丨魂丨凝丨结丨成丨的丨雾丨气丨也丨丝丨丝丨缕丨缕丨地丨往丨坑丨底丨飘丨荡丨而丨去丨,丨令丨我丨更丨想丨下丨去丨看丨个丨究丨竟丨。丨

丨在丨我丨出丨门丨之丨前丨,丨阿丨卡丨阿丨巴丨对丨我丨大丨致丨讲丨过丨什丨么丨样丨的丨东丨西丨是丨值丨钱丨的丨,丨其丨中丨有丨一丨条丨就丨是丨,丨能丨自丨动丨吸丨引丨并丨收丨集丨某丨种丨能丨量丨的丨器丨物丨,丨它丨们丨往丨往丨能丨卖丨上丨价丨钱丨。丨当丨然丨,丨直丨到丨那丨时丨我丨还丨觉丨得丨自丨己丨快丨要丨发丨财丨了丨,丨但丨等丨我丨真丨的丨顺丨着丨立丨柱丨下丨到丨坑丨底丨的丨时丨候丨才丨发丨现丨完丨全丨不丨是丨那丨么丨回丨事丨。丨

丨我丨落丨在丨了丨一丨片丨天丨蓝丨色丨的丨地丨面丨上丨,丨圆丨角丨菱丨形丨的丨巨丨大丨地丨砖丨质丨地丨像丨冰丨,丨铺丨得丨又丨不丨平丨,丨像丨是丨斜丨插丨在丨地丨上丨的丨。丨我丨能丨感丨受丨到丨从丨脚丨下丨直丨冲丨头丨顶丨的丨寒丨气丨,丨每丨当丨我丨踏丨出丨一丨步丨,丨就丨有丨冰丨冷丨的丨雾丨被丨荡丨起丨来丨,丨凝丨在丨空丨气丨里丨,丨久丨久丨不丨散丨。丨

丨那丨里丨已丨经丨有丨别丨人丨来丨过丨了丨,丨那丨些丨巨丨大丨的丨地丨砖丨缝丨隙丨里丨插丨上丨了丨火丨把丨,丨火丨把丨照丨亮丨一丨条丨窄丨窄丨的丨路丨,丨一丨直丨延丨伸丨到丨黑丨暗丨的丨尽丨头丨。丨索丨贝丨安丨住丨民丨的丨灵丨魂丨凝丨结丨而丨成丨的丨薄丨雾丨也丨丝丨丝丨缕丨缕丨地丨往丨这丨个丨方丨向丨飘丨,丨飘丨向丨未丨知丨的丨黑丨暗丨远丨方丨。丨

丨我丨沿丨着丨火丨把丨走丨,丨每丨五丨米丨左丨右丨便丨有丨一丨支丨,丨我丨就丨这丨么丨路丨过丨了丨十丨多丨支丨火丨把丨,丨终丨于丨看丨见丨了丨更丨多丨的丨亮丨光丨。丨

丨有丨一丨群丨巫丨师丨,丨站丨在丨火丨把丨围丨成丨的丨圈丨里丨,丨也丨围丨成丨一丨个丨圈丨,丨不丨知丨道丨在丨行丨什丨么丨邪丨术丨。丨他丨们丨的丨面丨孔丨都丨罩丨在丨灰丨色丨的丨兜丨帽丨下丨,丨胸丨前丨佩丨着丨一丨朵丨玫丨瑰丨。丨我丨看丨不丨清丨玫丨瑰丨的丨颜丨色丨,丨它丨们丨在丨火丨光丨的丨映丨照丨下丨染丨上丨了丨橘丨黄丨的丨颜丨色丨,丨可丨能丨是丨白丨玫丨瑰丨吧丨。丨

丨只丨有丨为丨首丨的丨男丨人丨不丨戴丨兜丨帽丨也丨不丨佩丨玫丨瑰丨,丨他丨看丨上丨去丨也丨就丨二丨十丨岁丨少丨些丨,丨和丨我丨差丨不丨多丨大丨吧丨。丨脖丨子丨里丨挂丨了丨一丨只丨闪丨闪丨发丨亮丨的丨银丨吊丨坠丨盒丨。丨我丨还丨没丨看丨明丨白丨他丨们丨这丨是丨要丨做丨什丨么丨,丨就丨看丨见丨有丨别丨的丨灰丨袍丨人丨从丨不丨知丨道丨哪丨里丨抬丨来丨一丨块丨之丨前丨那丨种丨圆丨角丨菱丨形丨的丨地丨砖丨,丨盖丨在丨众丨人丨中丨间丨。丨为丨首丨的丨年丨轻丨人丨从丨宽丨大丨的丨袖丨子丨里丨拔丨出丨一丨把丨匕丨首丨,丨我丨以丨为丨他丨要丨杀丨什丨么丨牺丨牲丨作丨献丨祭丨了丨,丨却丨之丨见丨他丨在丨地丨砖丨上丨刻丨下丨了丨什丨么丨文丨字丨,丨四丨周丨浮丨动丨的丨淡丨色丨雾丨气丨便丨聚丨集丨上丨去丨,丨把丨文丨字丨显丨现丨了丨出丨来丨。丨

丨不丨知丨道丨是丨什丨么丨古丨语丨,丨我丨不丨认丨得丨。丨

丨接丨着丨他丨从丨他丨胸丨前丨的丨吊丨坠丨盒丨里丨拈丨出丨一丨片丨青丨色丨的丨羽丨毛丨,丨放丨在丨了丨文丨字丨中丨央丨。丨

丨随丨后丨,丨那丨群丨灰丨袍丨人丨就丨一丨起丨念丨念丨有丨词丨起丨来丨。丨

丨我丨没丨有丨多丨余丨的丨想丨法丨,丨只丨想丨着丨自丨己丨必丨须丨破丨坏丨他丨们丨的丨仪丨式丨。丨

丨我丨杀丨了丨大丨概丨三丨个丨人丨,丨掀丨翻丨了丨祭丨坛丨。丨我丨没丨有丨贸丨然丨地丨把丨他丨们丨全丨杀丨了丨,丨那丨三丨个丨人丨被丨我丨杀丨死丨只丨因丨为丨毫丨无丨防丨备丨,丨如丨果丨我丨再丨鲁丨莽丨冒丨进丨,丨后丨果丨可丨能丨会丨十丨分丨严丨重丨。丨我丨本丨以丨为丨自丨己丨能丨全丨身丨而丨退丨,丨但丨却丨被丨为丨首丨的丨年丨轻丨巫丨师丨认丨了丨出丨来丨。丨他丨准丨确丨地丨叫丨出丨了丨我丨的丨名丨字丨,丨他丨的丨邪丨恶丨助丨祭丨们丨叫丨他丨“丨罗丨真丨大丨师丨”丨,丨但丨我丨却丨对丨这丨个丨人丨一丨点丨印丨象丨也丨没丨有丨。丨我丨只丨记丨得丨,丨在丨我丨彻丨底丨脱丨离丨他丨们丨的丨视丨线丨之丨前丨,丨背丨后丨传丨来丨那丨位丨罗丨真丨大丨师丨失丨声丨痛丨哭丨的丨声丨音丨。丨

丨这丨不丨太丨寻丨常丨,丨并丨且丨令丨我丨感丨觉丨自丨己丨好丨像丨做丨了丨什丨么丨错丨事丨,丨却丨又丨想丨不丨出丨来丨自丨己丨是丨哪丨里丨做丨错丨了丨,丨只丨是丨心丨里丨隐丨隐丨地丨有丨些丨难丨受丨,丨却丨也丨想丨不丨出丨是丨因丨为丨什丨么丨而丨难丨受丨。丨

丨今丨晚丨大丨概丨就丨要丨在丨这丨种丨奇丨怪丨的丨难丨受丨中丨度丨过丨了丨,丨晚丨安丨,丨罗丨真丨大丨师丨。丨


评论

热度(9)